Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Venaa mä tuun mukaan...Miedän mökki on vielä maksamatta... lähden keräilee pulloja ja nuokkumaan tonne romanialaisten viereen.
Kolmen kimpassa homma toimii paremminVenaa mä tuun mukaan...Miedän mökki on vielä maksamatta... lähden keräilee pulloja ja nuokkumaan tonne romanialaisten viereen.
Mä kävin jo testaamassa kerjäystä.Venaa mä tuun mukaan...Miedän mökki on vielä maksamatta... lähden keräilee pulloja ja nuokkumaan tonne romanialaisten viereen.
Eiköhän näillä jo Porista jotain saaMä kävin jo testaamassa kerjäystä.Venaa mä tuun mukaan...Miedän mökki on vielä maksamatta... lähden keräilee pulloja ja nuokkumaan tonne romanialaisten viereen.
Sain:
4 nappia
3 viron kruunua
Puoliks syödyn Juustohampurilaisen
Käyttämättömän mutta puhkaistun kortsun
Paluulipun Romaniaan.
Pitäskö kokeilla tota pullonkeruuta seuraavaks?
Sääli että tuo peruuntui...Splättis on petuttu, liian pienen osallistuja määrän takia.
Joo, eli sotaan lähtijöiden määrä oli yllättävän pieni.
Ja tosiaan maksujen aika olisi jo ollut... joten odotellaan kovasti mökkimaksuja
Siis korjataan nyt tähänkin että splättiksen ilmoittautuminen jatkuu.....Sääli että tuo peruuntui...Splättis on petuttu, liian pienen osallistuja määrän takia.
Joo, eli sotaan lähtijöiden määrä oli yllättävän pieni.
Ja tosiaan maksujen aika olisi jo ollut... joten odotellaan kovasti mökkimaksuja![]()
Joo eipä viestiä näkynyt, mutta ei hätä ole tämän näköinenmää en haluu olla tota kattomassaMakselen paikanpaalla jos sopii? Voin kylla jarjestaa rahat tilillekkin, mutta vasta toukokuun puolella kun palaudun kotosuomeen.Jepuliz, mökki maksettu, milloin lie sitten saapuu handelbankenista Jaanan tilille. Nuo majoituskumppanit vois sitten jossainvälisssä pistää yhteydenottoa, niin saadaan maksut tasailtua.![]()
![]()
mää maksasin mieluusti etukäteen..
Laitoin JammuJanille privaa asiasta..tulikohan perille viesti?
Sultahan toi kävi nopeasti, 120 euroo ja pullostahan saa 15 centtiä, eli 800 tyhjää pulloaPullot on nyt kerätty ja Mökki nro 13 maksu suoritettu.
Se on kato kokemus kun puhuu, Petri kuitenkin asuu ihan Helsingin ydinkeskustassa niin kuukausittaiseen vuokraankin menee tyhjä pullo jos toinenkinSultahan toi kävi nopeasti, 120 euroo ja pullostahan saa 15 centtiä, eli 800 tyhjää pulloaPullot on nyt kerätty ja Mökki nro 13 maksu suoritettu.![]()
Joo, mä siivosin tiskipöydän alustan.Sultahan toi kävi nopeasti, 120 euroo ja pullostahan saa 15 centtiä, eli 800 tyhjää pulloaPullot on nyt kerätty ja Mökki nro 13 maksu suoritettu.![]()
Höö... joku on ostanu laskimen!Sultahan toi kävi nopeasti, 120 euroo ja pullostahan saa 15 centtiä, eli 800 tyhjää pulloa![]()
En oo... ei toi nyt kauhean paha oo laskea. 1öö*0,15 tekee 15 euroa jne... Mulla on aikaa kun oon saikullaHöö... joku on ostanu laskimen!Sultahan toi kävi nopeasti, 120 euroo ja pullostahan saa 15 centtiä, eli 800 tyhjää pulloa![]()
![]()
Ai sitä se oli... koitahan nyt parantua!En oo... ei toi nyt kauhean paha oo laskea. 1öö*0,15 tekee 15 euroa jne... Mulla on aikaa kun oon saikulla![]()
Mmm, mä luulen et oot pyytäny tytärtäs auttamaan tässä laskemisessa, mä en usko et sä olet suoriutunut tollasesta tehtävästä ihan omin avuinEn oo... ei toi nyt kauhean paha oo laskea. 1öö*0,15 tekee 15 euroa jne... Mulla on aikaa kun oon saikullaHöö... joku on ostanu laskimen!Sultahan toi kävi nopeasti, 120 euroo ja pullostahan saa 15 centtiä, eli 800 tyhjää pulloa![]()
![]()
![]()