• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari mökkivarauslista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miedän mökki on vielä maksamatta... lähden keräilee pulloja ja nuokkumaan tonne romanialaisten viereen.

Miedän mökki on vielä maksamatta... lähden keräilee pulloja ja nuokkumaan tonne romanialaisten viereen.
Venaa mä tuun mukaan...
Kolmen kimpassa homma toimii paremmin
tounge.gif

Venaa mä tuun mukaan...
Mä kävin jo testaamassa kerjäystä.
Sain:
4 nappia
3 viron kruunua
Puoliks syödyn Juustohampurilaisen
Käyttämättömän mutta puhkaistun kortsun
Paluulipun Romaniaan.

Pitäskö kokeilla tota pullonkeruuta seuraavaks?
Eiköhän näillä jo Porista jotain saa
kaboom.gif

Jepuliz, mökki maksettu, milloin lie sitten saapuu handelbankenista Jaanan tilille. Nuo majoituskumppanit vois sitten jossainvälisssä pistää yhteydenottoa, niin saadaan maksut tasailtua.  
033102beer_1_prv.gif
Makselen paikanpaalla jos sopii? Voin kylla jarjestaa rahat tilillekkin, mutta vasta toukokuun puolella kun palaudun kotosuomeen.
mää en haluu olla tota kattomassa
tounge.gif

mää maksasin mieluusti etukäteen..

Laitoin JammuJanille privaa asiasta..tulikohan perille viesti?
Joo eipä viestiä näkynyt, mutta ei hätä ole tämän näköinen
mad.gif
laitoin molemmille yv tä siellä on tilinumero mihin voipi maksella. Ja ILMOITELKAA jos on ongelmia tai viesti ei teille tullut.

Eikun posaria odotellessa, nyt vaan pitää huoltaa vielä tuo mopotin.
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Sultahan toi kävi nopeasti, 120 euroo ja pullostahan saa 15 centtiä, eli 800 tyhjää pulloa
062802jumpie_prv.gif
Höö... joku on ostanu laskimen!
wink.gif
En oo... ei toi nyt kauhean paha oo laskea. 1öö*0,15 tekee 15 euroa jne... Mulla on aikaa kun oon saikulla
biggrin.gif
Mmm, mä luulen et oot pyytäny tytärtäs auttamaan tässä laskemisessa, mä en usko et sä olet suoriutunut tollasesta tehtävästä ihan omin avuin
tounge.gif

Muutetaas vielä tuota Splättis juttua......

Tapahtumajärjestelijän suostumuksella jatketaan osallistujalistaa vielä. Eli varaus on poistettu mutta heti ja jos saadaan porukka kasaan ja kenttiä on vapaana niin sitten koitetaan saada peliaika uudelleen. eli tähän mennessä ilmoittautuneita on
JAMMUjani
Tiggeri
Miqa
Tume
Kriisi
pgr
Dego
TeeVee
Tumpp!
Jopiboy

Huom vielä ei maksuja splättiksestä, ennenkuin pelaaminen on varmaa.

Heips kukkuu!

Mitäs mieltä ootte tämmösestä (jos se splättis ei toteudu):

"Yyterin maastot tarjoavat upeat puitteet mönkijäsafarille. Reittimme kulkee pitkin kangasmaastoja ja tarvittaessa käymme vaikka keskustassa asti, sillä mönkijämme ovat rekisteröityjä. Tauolla nautimme kahvin ja kahvileivän.
- ryhmäkoko 6-18 henkilöä
- vähintään B- ajokortti.
- kesto 1 tunti
- hinta alk. 55€ / hlö (sis. alv 8 %) "

www.ohjelmamestarit.com

Mietin vaan että olisko tähän enemmän kiinnostusta...?
nixweiss.gif

Mä ainaki oisin mukana!!  
tounge.gif

Back