Pakko ajaa ku Tume tulee vasta la pelipaikalleKyllä sen kotarin voi varmaan viedä sinne Poriinkin pakussa?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko ajaa ku Tume tulee vasta la pelipaikalleKyllä sen kotarin voi varmaan viedä sinne Poriinkin pakussa?![]()
Saat itte ajaa sitte pakua..Varaan paikan pakuun sunnuntaille jos sataa ja/tai ajokunto estää mopolla liikkumisen!Tuun todennäköisesti pakulla, mutta Espoon keikka maksaa. Korostan sanaa maksaa.voisko joku ottaa peräkärryn tai tulla pakulla, jos ajokunto on sunnuntaina huonona, niin sais mopon edes jollakin kotiin![]()
![]()
![]()
Kyllä se onnistuu...Saat itte ajaa sitte pakua..![]()
Tissiposki.Kyllä se onnistuu...Saat itte ajaa sitte pakua..![]()
![]()
Tuolla paikanpäällä varmaan onnistuu tulenteko niin, että saa makkaraa paisteltua?
Onko mökeissä muuten jääkaappia?
sanoi:keittolevy, sähkölämmitys ja jääkaappi
sanoi:Iltaa voit viettää grillikatoksessa makkaraa paistaen.
siis mitä helv....Haittaako jos pk-seudun letkaa vetää mersu... kyseessä ei ole siis moottoripyörä?
a) tod näk ei haittaa
b) ketä kiinnostaa
c) haittaa koska mersu on vitun hiano
d) eikö sinne poriin voi myös lentää?
V..tu kiinnosta, mäkin tuun Bemarilla.Haittaako jos pk-seudun letkaa vetää mersu... kyseessä ei ole siis moottoripyörä?
a) tod näk ei haittaa
b) ketä kiinnostaa
c) haittaa koska mersu on vitun hiano
d) eikö sinne poriin voi myös lentää?
Toivottavasti ihan noin kylmä ei tule ...kokeilin vaan kepillä jäätä
Kun mä saan rahaa, mä tiedän mitä teen. Pistän pennit jonoon, mä ostan bmw:n. Mun on pakko saada bmwV..tu kiinnosta, mäkin tuun Bemarilla.
ps. se ei sentään ole eläkeläisten auto![]()
Sä oot jo niin väärällä tiellä sen Volvosi kanssa. Pistetään se katolleen niin pääset melomaan Siikarannasta Ruotsiin.Kun mä saan rahaa, mä tiedän mitä teen. Pistän pennit jonoon, mä ostan bmw:n. Mun on pakko saada bmwV..tu kiinnosta, mäkin tuun Bemarilla.
ps. se ei sentään ole eläkeläisten auto![]()
![]()
Paljon siitä kiinni mitä aiot osteskella, mutta jos ruokapuolta tarkoitat, niin löytyy kauppa ihan Reposaarestakin, leirintään ihan muutama kilometri.Mites läheltä tuota reposaarta löytyy vähän isompi kauppa kuin joku kyläkauppa?
Vai pitääkös jostain Parkanon tienoilta asti tuoda eväät mukana?