• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
V..tu kiinnosta, mäkin tuun Bemarilla.

ps. se ei sentään ole eläkeläisten auto
tounge.gif
Muuten oisin hommannu bemarin, mutta kun se on pienimunaisten auto.
Joten en halunnut levittää väärää tietoa.

Mites läheltä tuota reposaarta löytyy vähän isompi kauppa kuin joku kyläkauppa?

Vai pitääkös jostain Parkanon tienoilta asti tuoda eväät mukana?
Paljon siitä kiinni mitä aiot osteskella, mutta jos ruokapuolta tarkoitat, niin löytyy kauppa ihan Reposaarestakin, leirintään ihan muutama kilometri.
Joo. Kun kuulevat, että rikkaat motoristit ovat tulossa hinnat pompsahtaa 30%
tounge.gif

huh, mä jo pelästyin et nyt meni posari vituiks, mut onneks tää alkaa vasta ens viikolla
biggrin.gif

Juttu

huh, mä jo pelästyin et nyt meni posari vituiks, mut onneks tää alkaa vasta ens viikolla
biggrin.gif

Juttu
Ei onneksi koskisi meitä, mehän ei viinan kanssa läträtä, vaan otetaan kunnolla  
033102beer_1_prv.gif
Eikä tuonne Reposaaren poukamille mikään poliisi eksy. Jos eksyy niin se on ihan normaalia et saaristossa ollaan kännissä 24/7
biggrin.gif

Meitsi ainakin vetää ihan huolella. 3 viikkoa tullu oltua selvinpäin. Tänään kyseinen kurjuus päättyy
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Mahtaakohan ruotsalaiset lahden takana häiriintyä kierrättämisestä
biggrin.gif
Eipä noita poliiseja oo työn puolesta muusta syystä onneks paikalle yleensä eksynyt..

Mites läheltä tuota reposaarta löytyy vähän isompi kauppa kuin joku kyläkauppa?

Vai pitääkös jostain Parkanon tienoilta asti tuoda eväät mukana?
Meri-Porista löytyy kyllä markettia, mutta toinen asia on, löytääkö "turisti" sinne..  
wink.gif
Eli vt2:lta kun kääntyy Pihlavaan oikealle kädelle, niin siellä on K-market Juhana. Ja kyllä paikallisesta Salestakin Reposaaresta uskoisin tarvittavat eväät löytyvän.

Edit: Täällä paistaa aurinko
062802jumpie_prv.gif

Lähteekö kaikki täältä pk sudulta jo nyt päivällä perkl
veryangry.gif

Mä en ehi tohon pempöölen letkaan, ko pääsen vasta neljältä duunista - toivottavasti.

No mut toisaalta jos ostaa vaikka kartan niin onhan tässä sunnuntaihin asti aikaa suunnistaa
lookaround_orig.gif

Vai onnistuiskohan tää taas tälleen - kukas haluaa lähtee saattamaan mua poriin
smile_org.gif

Back