• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
moniko kaipaa opastetauluja matkan varrelle??
Varmaan kuitenkin sen verran suunnistustaitoista porukkaa liikkeellä ettei niitä pahemmin tarvi laittaa??
Mää kyllä tunnetusti harvoin eksyn mut kyä joku opastaulu vois olla hyvä?
lookaround_orig.gif
biggrin.gif

Mun tarttee varmaan lähtee sinneppäin ajelemaan jo huomenna että on ees jotain saumoja löytää perille perjantaiks
smile_org.gif

No jos mä saisin muutaman eskortin tolle matkalle
smile_org.gif

Toooi, en mä mitään paniikkia kerää, mut kai joku taavetti mut sitten tosta keskustasta noutaa/nappaa mukaansa lauantaina? Muistan henkilöä edelleenkin vähintään joulukortilla
smile_org.gif

Timberi muistaa varata pizzarahan lisäksi sen mattorahan mukaansa ;)
Jos ei muuta niin ite tuun tod.näk. paikalle vasta lauantaina ja autolla - voin napata tarvittaessa.
smile_org.gif
Varsin varteenotettava vaihtoehto tämäkin. Kattellahan ja kiitos tarjouksesta!!

Niin, eikai niistä haittaakaan ois
biggrin.gif
Jos joku opastus tulee, niin tarpeeks isoa tekstiä tai kuvaa jotta tällainen puoli sokeakin näkee lukea ennenkuin on ajanut ohi
lookaround_orig.gif

lookaround_orig.gif
 ..niiii..määki luulen osaavani paikalle suurinpiirtein, mutta sitä ei tiä missä tää blondi "päättää" matkalla poiketa ja osaako sielt viä poiski  
biggrin.gif

biggrin.gif

withstupid.gif

Löydän itteni kupittelemassa jostain kivikosta vanhan mökin rähjän luona  
idea3.gif

Et eiköhän ees joku kyltti siel lähimaastos ois iha hyvä  
062802jumpie_prv.gif

Mites noi verhot niissä mökeissä... onko niitä ja millaset kuviot... kun ei tota tavaraa mahdu juurikaan mukaan, niin ajattelin pukeutua taas perinteisesti niihin.

Jup... Minua on turha odottaa letkaan mukaan, pääsen lähtemään vasta perjantai-iltana... tai pirun aikaisin lauantai-aamuna. et jos joku on lähdössä vasta sillon niin minun kyydissä pääsee, jos tuo keli on sitä mitä eilen nelosen uutisissa lupas... meinaan sadetta ja ihan vitusti
sad_orig.gif
eli a***lla oon tulossa näillä näkymin.

Nyt löytyi tietoa yhteislähdöstäkin: -klik-
Joku voisi varmaan lisätä saman linkin tuonne ekaan viestiin, minne muutakin tietoa on kasattu.

Jos nyt sattuu eksymään matkalla, niin minun puh.nro näkyy ekalla sivulla ohjeistuksessa. Tuskin siitä mitään hyötyä on minulle soittaa, mutta ei oo niin yksinäistä olla hukassa, vaan voin jutella sinä niitänäitä
biggrin.gif

Joo ei kun soittoa jos eksyy....

..Mitäs kautta sinne ois mukavinta ajella ku tullaan tuolla Paukun mopotuksella "Paha-Pirkko" Tour -07 ...
Ja ku se sillä ei hirveesti viitti vääntää yli 100Km/h ...Eli motari on
033102ass_1_prv.gif
....
Piti värkätä tohon nyt tilapäinen istuinki kyytiläiselle...
....

Nyt on tonne ekalle sivulle linkitetty kaksi mahdollista letkaa jotka löysin...
Suora ja tylsä tie on tuo 2-tie.
Sitten vaan muutoin keksimään omia ajoreittejä halujen mukaan.

..Mitäs kautta sinne ois mukavinta ajella
Ite ajattelin pysytellä 2 tien eteläpuolella, Somero-Loimaa-Eura tai jotain sinnepäin. Lähen jo hyvissä ajoin eksymään
smile_org.gif
Sieltä löytyy hyviä reittejä kyllä... itseasiassa Forssasta 284 tylsähkö -urjala 230-punkalaidun-252 vammala-44 kiikoinen josta pieni tie, en löytänyt nyt numeroa sille menee kohti kokemäki/pori suuntaan... ihan ajettava.
edit sen pikkutien nro on 2470 kokemäki-kullaa-pori

...Hittoko muija ei lähe ton Smoton kyytiin..  
nixweiss.gif

Ois voinu vetää pikkutietki ....  
bawling.gif
.. Ja hiekkaiset ...

Mä ajelen täältä pohjosesta ylhäisessä yksinäisyydessä kun ei taida olla täältäpäin porukkaa tulossa?

Eli siis Jyväskylästä lähdössä ja aika: joskus tuossa puolen päivän jälkeen.

Esim jos tampesterista on porukkaa tulossa niin voisin liittyä joukkoon siel?! Vai mitä hä?!

Back