• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
baaa.gif
tulossa porin ja räpsöön väliin niille paikoille joissa voi eksyä. eli jos ei kylttejä näy ni ajakaa vaan perille, kyllä meidät sieltä löytää
baaa.gif

Mä ajelen täältä pohjosesta ylhäisessä yksinäisyydessä kun ei taida olla täältäpäin porukkaa tulossa?

Eli siis Jyväskylästä lähdössä ja aika: joskus tuossa puolen päivän jälkeen.

Esim jos tampesterista on porukkaa tulossa niin voisin liittyä joukkoon siel?! Vai mitä hä?!

Lainasin EskimoRR:ää suljetulta foorumilta tiedoksi kaikille Tampereen ohi ajaville:

Sovimme juuri ystäväni Mekanikin kanssa, notta lähdemme ensi perjantaina kohti Posaria palttiarallaa kello 14:00 Lahdesjärven ABC:ltä. Sitä ehtii pelipaikoille hyvissä ajoin ja saa lähtiessä ehkä vältettyä suurimman ruuhkan.

Meidän kanssa ovat kanssamatkaajat tervetulleita, jos jotakuta kiinnostaa.

Mä ajelen täältä pohjosesta ylhäisessä yksinäisyydessä kun ei taida olla täältäpäin porukkaa tulossa?

Eli siis Jyväskylästä lähdössä ja aika: joskus tuossa puolen päivän jälkeen.

Esim jos tampesterista on porukkaa tulossa niin voisin liittyä joukkoon siel?! Vai mitä hä?!

Lainasin EskimoRR:ää suljetulta foorumilta tiedoksi kaikille Tampereen ohi ajaville:

Sovimme juuri ystäväni Mekanikin kanssa, notta lähdemme ensi perjantaina kohti Posaria palttiarallaa kello 14:00 Lahdesjärven ABC:ltä. Sitä ehtii pelipaikoille hyvissä ajoin ja saa lähtiessä ehkä vältettyä suurimman ruuhkan.

Meidän kanssa ovat kanssamatkaajat tervetulleita, jos jotakuta kiinnostaa.
No mut tuohan voiskii olla juurikin passeli aika/paikka. Pitääpä yrittää ehtiä sinne..Ellen sittenkin mene eri reittiä..

Suora ja tylsä tie on tuo 2-tie.
no höh, lähden huomenna jo Kristiinankaupunkiin ja sieltä perjantaina Posariin - navigaattori ehdottaa tota 2-tietä. Minkälaiset rajoitukset tolla tiellä on?

Pääsen lähtemään vasta klo 16 maissa matkaan Helsingistä, joten kauheasti ei mutkille ole aikaa et pääsen ihmisten aikoihin perille.

Niin että millaset ne on ja onko niitä olleskaan, vai pitääkö ottaa omat marimekot messiin?
Petri perkules, siellä on tiettävästi "siveellisiä(kin)" ihmisiä majoittuneena (asuntovaunuissa) niin pidät sitte vaatteet päällä etkä vedä mitään mekkoa yllesi. No juuh tulee taas bileet
biggrin.gif
Älä oo noin suppee. Sitäpaitti kyse on verhoista eikä mekosta.

Sitäpaitsi voit vaan arvata kunnioitukseni karavaanareita kohtaan.
wink.gif

Niin että millaset ne on ja onko niitä olleskaan, vai pitääkö ottaa omat marimekot messiin?
Petri perkules, siellä on tiettävästi "siveellisiä(kin)" ihmisiä majoittuneena (asuntovaunuissa) niin pidät sitte vaatteet päällä etkä vedä mitään mekkoa yllesi. No juuh tulee taas bileet  
biggrin.gif
Älä oo noin suppee. Sitäpaitti kyse on verhoista eikä mekosta.

Sitäpaitsi voit vaan arvata kunnioitukseni karavaanareita kohtaan.  
wink.gif
Eikös tommonen "mekkoon pukeutuminen" oo vaan kunnianosoitus skotlannille
tounge.gif

Mulla menee just verhot vaihtoon, pitäisköhän ottaa ne vanhat Petrille mukaan.. Taitaa olla vaan liian peittävät.

no höh, lähden huomenna jo Kristiinankaupunkiin ja sieltä perjantaina Posariin - navigaattori ehdottaa tota 2-tietä. Minkälaiset rajoitukset tolla tiellä on?

Pääsen lähtemään vasta klo 16 maissa matkaan Helsingistä, joten kauheasti ei mutkille ole aikaa et pääsen ihmisten aikoihin perille.
Kyllä silläkin tiellä on jopa kolminumeroista rajoitusta välillä  
tounge.gif

Mutta Kristiinankaupungista tullessasi aja ihmeessä ainakin tie nro 2680 sen 8-tien sijasta, ja halutessa voi alkupätkästä valita tien nro 6600, mutta se tekee hieman mutkaa matkaan kyllä. Tie 2680 Merikarvia-Ahlainen-Meri-Pori on aivan ihana mopoillen.  
inlove.gif

Mutta Kristiinankaupungista tullessasi aja ihmeessä ainakin tie nro 2680 sen 8-tien sijasta, ja halutessa voi alkupätkästä valita tien nro 6600, mutta se tekee hieman mutkaa matkaan kyllä. Tie 2680 Merikarvia-Ahlainen-Meri-Pori on aivan ihana mopoillen.
inlove.gif
Ok, kiitokset vinkistä. Pitää laittaa muistiin.

Koitan itse olla paikan päällä perjantaina viimeistään klo 15. Jos joku tuntee eksyvänsä matkalla, niin minullekin voi soittaa. Numero on 050 5863136. Koitan antaa selkokielisiä ohjeita.  
wink.gif

Koitan itse olla paikan päällä perjantaina viimeistään klo 15. Jos joku tuntee eksyvänsä matkalla, niin minullekin voi soittaa. Numero on 050 5863136. Koitan antaa selkokielisiä ohjeita.
wink.gif
Mä oon varmaan jo klo 12 jonottamassa portilla
biggrin.gif
Jos näin käy niin joku selvinpäin oleva saa työntää mmun pyörän sitten mökinviereen porttien auettua
biggrin.gif

meit ois kolme lähössä 9.00 ...ku oon luvannu olla jaggen avuks....nii ja mennää kaikkii pikku teitä ja käydää syömässä.... saahan messiin tulla jos joku meinaa niin aikasin lähteä...
062802moto_prv.gif

Jup... Minua on turha odottaa letkaan mukaan, pääsen lähtemään vasta perjantai-iltana... tai pirun aikaisin lauantai-aamuna. et jos joku on lähdössä vasta sillon niin minun kyydissä pääsee, jos tuo keli on sitä mitä eilen nelosen uutisissa lupas... meinaan sadetta ja ihan vitusti
sad_orig.gif
eli a***lla oon tulossa näillä näkymin.
Jos mulla homma kusee ja lähteminen venyy, rupean pummimaan bensanjakoa... Mutta se selvinnee vasta pe-päivän aikana.

voisko joku ottaa peräkärryn tai tulla pakulla, jos ajokunto on sunnuntaina huonona, niin sais mopon edes jollakin kotiin  
biggrin.gif

voisko joku ottaa peräkärryn tai tulla pakulla, jos ajokunto on sunnuntaina huonona, niin sais mopon edes jollakin kotiin  
biggrin.gif
Tuun todennäköisesti pakulla, mutta Espoon keikka maksaa. Korostan sanaa maksaa.
tounge.gif
Varaan paikan pakuun sunnuntaille jos sataa ja/tai ajokunto estää mopolla liikkumisen!  
biggrin.gif
Kyllä sen kotarin voi varmaan viedä sinne Poriinkin pakussa?
tounge.gif

Back