• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pori org päättää kauden taas...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saatan myös ilmestyä baarin puolelle.
033102beer_1_prv.gif

Hei mä en saa muuten juoda minttukjfkjsafjakaakaoita
omg.gif
Tajusin sen just. Hitto, ei pysty tekeen legendaarisia. "Joo mä tulin autolla ja lähen ajoissa kotiin."
wink.gif

Minä ja Dego tullaan ainakin piipahtaa!  
062802jumpie_prv.gif

Syömään ei taideta tulla mutta cocossa tosiaan nähtäillään.

Porin retki tiedossa viikonloppuna, joten saatan poiketa baarissa ellei nyt ihmeitä ennen lauantaita satu.
smile_org.gif

Hei jes, Johannaki! Ja uusia naamoja mulle, jeij! Oon jo aika fiilareissa
062802jumpie_prv.gif

Minyuiuyuiyuiyiuykaakaota en saa kun eiks siin ollu jotain kermavaahdon tyylistä? Mie kun oon herkkulakossa ja kermavaahtokaakao on kiellettyjen listalla :P Toki sen vois kiertää kun siin on alkoholia.. Hmmm muuten..
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif

Minyuiuyuiyuiyiuykaakaota en saa kun eiks siin ollu jotain kermavaahdon tyylistä? Mie kun oon herkkulakossa ja kermavaahtokaakao on kiellettyjen listalla :P Toki sen vois kiertää kun siin on alkoholia.. Hmmm muuten..  
biggrin.gif
No kaavit ne vaahdot pois siit ja kerran jos toisenkin sitä ny kausi päätetään  
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
Tai jätät sen kermavaahtokaakaon pois ja juot sen alkolin
033102beer_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
Se on menoo nyt.. kermavaahdolla tai ilman, ei auta mikään.

No, ehkä mä joustan. Minyjshtuysahuihuyaykaakao on kuitenkin legendaarinen. Ei siitä kaloreita tuu
baaa.gif
Mä saavun paikalle seuralaisteni kanssa vasta sitten kasilta aikasintaan, et älkää bilettäkö ennen ku me tullaan paikalle
tounge.gif

Jaahas, tää starttaa kohta pian jo Poria kohti. Punkku on pakattuna... niin juu, onko ketään oikeasti autolla? Hakisko joku kiltti mun ja Hangaroundin Meri-Porista? (täältä puuttuu silmiään räpsyttelevä hymiö)
wink.gif

Back