Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmaankaan muista enää miltä maistuivatOnkos Timppa viinit testattu - mitä suosittelet?
Joo... on maistettu.. ja suosittelen öö punaviiniäEi varmaankaan muista enää miltä maistuivatOnkos Timppa viinit testattu - mitä suosittelet?![]()
Silloin voidaan hyvillä mielillä päättää kausi uudelleen!Porilaiset meinaa päättää hyvin just alkaneen kauden?
Sehän on luvattu marraskuullekin lämpöisiä ilmoja, vai?![]()
No kaavit ne vaahdot pois siit ja kerran jos toisenkin sitä ny kausi päätetäänHei jes, Johannaki! Ja uusia naamoja mulle, jeij! Oon jo aika fiilareissa![]()
Minyuiuyuiyuiyiuykaakaota en saa kun eiks siin ollu jotain kermavaahdon tyylistä? Mie kun oon herkkulakossa ja kermavaahtokaakao on kiellettyjen listallaToki sen vois kiertää kun siin on alkoholia.. Hmmm muuten..
![]()
Tai jätät sen kermavaahtokaakaon pois ja juot sen alkolinHei jes, Johannaki! Ja uusia naamoja mulle, jeij! Oon jo aika fiilareissa![]()
Minyuiuyuiyuiyiuykaakaota en saa kun eiks siin ollu jotain kermavaahdon tyylistä? Mie kun oon herkkulakossa ja kermavaahtokaakao on kiellettyjen listallaToki sen vois kiertää kun siin on alkoholia.. Hmmm muuten..
![]()
Hianoo!Minä ja Dego tullaan ainakin piipahtaa!![]()
Syömään ei taideta tulla mutta cocossa tosiaan nähtäillään.
Se on menoo nyt.. kermavaahdolla tai ilman, ei auta mikään.Hei jes, Johannaki! Ja uusia naamoja mulle, jeij! Oon jo aika fiilareissa![]()
![]()
Joo ei biletetä.. meihin voit luottaa.No, ehkä mä joustan. Minyjshtuysahuihuyaykaakao on kuitenkin legendaarinen. Ei siitä kaloreita tuuMä saavun paikalle seuralaisteni kanssa vasta sitten kasilta aikasintaan, et älkää bilettäkö ennen ku me tullaan paikalle![]()
![]()