Millamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ruoka maistuu ainaMillamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....![]()
Suomennettunahan toi tietty meinaa et mennään ottaa kuppii jo johonkin aikaisemminMillamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....![]()
Laitetaan Timbe toi startti jo klo 15, jos haluut ol kantokondikses jo 19...Suomennettunahan toi tietty meinaa et mennään ottaa kuppii jo johonkin aikaisemminMillamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....![]()
![]()
![]()
Puhut nyt vaan omasta puolestasSuomennettunahan toi tietty meinaa et mennään ottaa kuppii jo johonkin aikaisemminMillamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....![]()
![]()
![]()
Siis minähän tulen paikalle autolla juomaan kupin kahvia niinku o ollu tapanPuhut nyt vaan omasta puolestasMut kyllä syömässä kannattaa käydä aina välissä....![]()
Mun majoitus tila on vielä avoinprkl...pitää munki vissiin sit lähtee syömään![]()
kai timpalla on se väliaikaismajotusteline vielä yläkerrassa![]()
Hei, hei... mä taidan pian passata nää bileet jos aletaan noin epäileen.. mä käyttäydyn jälleen fiksustiLaitetaan Timbe toi startti jo klo 15, jos haluut ol kantokondikses jo 19...Suomennettunahan toi tietty meinaa et mennään ottaa kuppii jo johonkin aikaisemminMillamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....![]()
![]()
![]()
Eihän alkoholi mikää ongelmaa oo ollu ellei se lopuHei, hei... mä taidan pian passata nää bileet jos aletaan noin epäileen.. mä käyttäydyn jälleen fiksusti![]()
Tostahan voi saada sen kuvan että mula on alkoholiongelma
En nyt äkkiseltään muista et ois päässyt joskus loppumaan keskenEihän alkoholi mikää ongelmaa oo ollu ellei se lopuHei, hei... mä taidan pian passata nää bileet jos aletaan noin epäileen.. mä käyttäydyn jälleen fiksusti![]()
Tostahan voi saada sen kuvan että mula on alkoholiongelma![]()
Eli mitää alkoholi ongelmaa ei oleEn nyt äkkiseltään muista et ois päässyt joskus loppumaan keskenEihän alkoholi mikää ongelmaa oo ollu ellei se lopuHei, hei... mä taidan pian passata nää bileet jos aletaan noin epäileen.. mä käyttäydyn jälleen fiksusti![]()
Tostahan voi saada sen kuvan että mula on alkoholiongelma![]()
![]()
Joo, paha sanoa noista herroista....Taitaa siis herrojen kunto loppuu ennen...![]()
Kitosh. Tämä ratkaisi ainakin osan ongelmasta.Moon jo luvannu yöpymiset ainakin millamukselle ja Lunastarille. Johannakin jotain jo aiemmin puheli et hän tulee kanssa, tarvii kysäistä vielä. Johannallekin siis yöpaikka varattuna![]()