• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pori org päättää kauden taas...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....
buttrock.gif

Koitan morjestaa kun kuitenkin siellä tulee pyörittyä. Viimeksi taisin eri aikaan olla kun ei näkynyt kun normaalin näköisiä ihmisiä..... eima.

Tai sit sä olit siellä ihan oikeeseen aikaan mut näit vaan mut ja Jagen, niin luulit et oltiin normaaleita
tounge.gif

Heei, millamus, lunastar ja Räkä tulee sit todellakin paikan päälle!
033102beer_1_prv.gif

prkl...pitää munki vissiin sit lähtee syömään
tounge.gif

kai timpalla on se väliaikaismajotusteline vielä yläkerrassa:D

prkl...pitää munki vissiin sit lähtee syömään
tounge.gif

kai timpalla on se väliaikaismajotusteline vielä yläkerrassa:D
Mun majoitus tila on vielä avoin
nixweiss.gif
ei pysty vielä lupaamaan mitään, mut eiköhän toikin vielä selviä ennemmin tai myöhemmin....

Mun on tilattava lisää pöytätilaa... kun alustavasti paikkoja varattiin noin 10 hlölle... nyt näyttäs tällä hetkellä olevan noin 15... Mutta kyllä tilaa saadaan lisää
062802jumpie_prv.gif

Millamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....
buttrock.gif
Suomennettunahan toi tietty meinaa et mennään ottaa kuppii jo johonkin aikaisemmin  
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif
Laitetaan Timbe toi startti jo klo 15, jos haluut ol kantokondikses jo 19...
Hei, hei... mä taidan pian passata nää bileet jos aletaan noin epäileen.. mä käyttäydyn jälleen fiksusti  
cool.gif

Tostahan voi saada sen kuvan että mula on alkoholiongelma

Moon jo luvannu yöpymiset ainakin millamukselle ja Lunastarille. Johannakin jotain jo aiemmin puheli et hän tulee kanssa, tarvii kysäistä vielä. Johannallekin siis yöpaikka varattuna
smile_org.gif

Hei, hei... mä taidan pian passata nää bileet jos aletaan noin epäileen.. mä käyttäydyn jälleen fiksusti  
cool.gif

Tostahan voi saada sen kuvan että mula on alkoholiongelma
Eihän alkoholi mikää ongelmaa oo ollu ellei se lopu
tounge.gif
En nyt äkkiseltään muista et ois päässyt joskus loppumaan kesken  
tounge.gif
Eli mitää alkoholi ongelmaa ei ole
biggrin.gif

Moon jo luvannu yöpymiset ainakin millamukselle ja Lunastarille. Johannakin jotain jo aiemmin puheli et hän tulee kanssa, tarvii kysäistä vielä. Johannallekin siis yöpaikka varattuna  
smile_org.gif
Kitosh. Tämä ratkaisi ainakin osan ongelmasta.

Budjetti puoli hieman vielä auki (pieni lasku valtiolta tulossa + remppa söi aika hyvin valuuttaa), mutta jos ei ongelmia ilmene, niin enköhän ilmeenny Poriin...  Vaikka eksä siitä paikasta aina varoittelikin  
wink.gif
[raumalainen ku alunperin on...]

Back