• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisin mielipide pysäytettävistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyypä varoa noita superpoliisiautoja,ettei joudu sellasen jälestämäksi, eiku seuraamaksi
crazy.gif
Ja hyvä tietää ettei ne aja sitten mun perässä ihan hillitöntä vauhtia
033102bebe_1_prv.gif

Asiallinen artikkeli kyllä.. Monesti olen minäkin punavaloa peliin saanut, ja aina on tullut topattua. Yleensä näytän vilkulla että huomattu on, ja sitten sopivaan paikkaan parkkiin.

Täytyypä varoa noita superpoliisiautoja,ettei joudu sellasen jälestämäksi, eiku seuraamaksi  
crazy.gif
033102bebe_1_prv.gif
Pari viikkoa sitten näin Miekkataksin aikamoisessa matalalennossa. Vauhtia varmasti 200km/h ja hyvin näytti taipuvan.Hitonmoinen ujellus irtoaa TD-pakusta! Eivät tosin olleet minun kannoilla, van olin tupakoimassa levikkeellä kun tämä tapahtui.

crazy.gif
033102bebe_1_prv.gif
Poliisi setä tarkoitti tällä "super" jutulla varmaan sitä että kun niillä on käytössä auto missä on tehoa hieman enemmän kuin nomi pakussa ja mahdollisesti alustaa "kiritty" niin nuo yhdistettynä siihen, että heillä on ammattitaitoiset kuskit, tarkoittaa että millään perus teinarilla ei karkuun kovin helposti pötkitä. Ehkä
confused_orig.gif

Näitä riittää...

Mies hurjasteli poliisia karkuun varastetulla moottoripyörällä
22.7.2007 07:55

Mies hurjasteli poliisia karkuun varastetulla moottoripyörällä Helsingissä sunnuntain vastaisena yönä.

Poliisipartio lähti Itä-Helsingissä Kehä I:llä ylinopeutta ajaneen moottoripyörän perään, jolloin motoristi kaasutti karkuun.

Kehää lännen suunnasta kohti itää ajaneen miehen nopeus oli pahimmillaan 170 kilometriä tunnissa. Helsingin poliisista kerrotaan, että mies oli liikkeellä varastetulla moottoripyörällä.

Useita minuutteja kestäneen takaa-ajon jälkeen motoristi suistui Mellunmäessä ojaan. Mies yritti vielä juosten karkuun, mutta poliisi tavoitti hänet nopeasti.

Hurjastelijaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja moottorikäyttöisen kulkuneuvon käyttövarkaudesta.
STT

Asiallista tekstiä, helposti voi yhtyä ajatuksiin. Ja tosi on, että jaksaa vain yllättään miten tuo maija kulkee kun kengitetään (siis ei ole minun perässä kulkenut) tosissaan.
Pienenä pyyntöjä, voisiko linkin laittanut editoida tekstiä sen verran, että merkkaisi mistä tuo leike on (pvm, lehti)?

Erinomainen kirjoitus kaikin puolin... Ja huomasitteko, ei syyllistetty motoristeja
talktohand.gif

Asiallista tekstiä.Melko paljon noita pysähtymättä jättämisiä tapahtuu.
confused_orig.gif

Poliisin sakkokäsikirjan mukaan pysähtymismerkin noudattamatta jättäminen on 12 päiväsakon suuruinen synti.

Se on melko vähän, eikä sillä perusteella ole kyllä syytä lähteä ketään kiilailemaan. Siis jos muuten ajaa siististi, niin takaa-ajon keskeyttämiseksi ei juuri voimakeinoja ole käytettävissä.

Kannattaisi poliisinkin muistaa tuo, ennen suurempaa uhoamista superpoliisiautoista.

Asiallista tekstiä.Melko paljon noita pysähtymättä jättämisiä tapahtuu.
confused_orig.gif

Poliisin sakkokäsikirjan mukaan pysähtymismerkin noudattamatta jättäminen on 12 päiväsakon suuruinen synti.

Se on melko vähän, eikä sillä perusteella ole kyllä syytä lähteä ketään kiilailemaan. Siis jos muuten ajaa siististi, niin takaa-ajon keskeyttämiseksi ei juuri voimakeinoja ole käytettävissä.

Kannattaisi poliisinkin muistaa tuo, ennen suurempaa uhoamista superpoliisiautoista.
eikä ole mitään perustetta jättää pysäytysmerkkiä noudattamatta,vai onko ? Pitäisikö rangaistus nostaa 120:een päiväsakkoon että karkulaisen kiinniotto on mielestäsi oikeutettua? Kovempia otteita karkuun lähteville, haulikolla kun tumauttaa takalasin sisään ens alkuun ja toinen piippu renkaille...

Pienenä pyyntöjä, voisiko linkin laittanut editoida tekstiä sen verran, että merkkaisi mistä tuo leike on (pvm, lehti)?
Öööh hyvä kysymys. Laittaisin mieluusti, mutta kun ei ole hajuakaan. Kaveri pastes ton irkkiin jostai paikallislehdestä ilmeisesti.

Voin kyllä kysäistä kaverilta lähdelehteä, ja jos tulee selvyyttä niin laitan tänne sen infon.

Eiköhän toi SUPER sana ollu tarkotettu just näille pikkupojille keihin se näytti uppoovanki...jospa ne poliisitkin ihan vaan vittuillakseen ihmisiä pysäyttelee
thumbs-up.gif

Muistelisin nähneeni mainoksen jossa luki "Kasva isoksi, älä aikuiseksi" pitää monen tyypin kohdalla hyvinkin paikkasa tää lause täälläkin
062802jumpie_prv.gif
thumbs-up.gif
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Back