Lehtileike Komisarion haastattelusta
Omasta mielestä iha mukiinmenevää tekstiä. Aika lailla samaa mieltä ton komisarion kanssa.
Omasta mielestä iha mukiinmenevää tekstiä. Aika lailla samaa mieltä ton komisarion kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari viikkoa sitten näin Miekkataksin aikamoisessa matalalennossa. Vauhtia varmasti 200km/h ja hyvin näytti taipuvan.Hitonmoinen ujellus irtoaa TD-pakusta! Eivät tosin olleet minun kannoilla, van olin tupakoimassa levikkeellä kun tämä tapahtui.Täytyypä varoa noita superpoliisiautoja,ettei joudu sellasen jälestämäksi, eiku seuraamaksiJa hyvä tietää ettei ne aja sitten mun perässä ihan hillitöntä vauhtia![]()
![]()
+1. Asiallista tekstiä. Helppo olla samaa mieltä.Lehtileike Komisarion haastattelusta
Poliisi setä tarkoitti tällä "super" jutulla varmaan sitä että kun niillä on käytössä auto missä on tehoa hieman enemmän kuin nomi pakussa ja mahdollisesti alustaa "kiritty" niin nuo yhdistettynä siihen, että heillä on ammattitaitoiset kuskit, tarkoittaa että millään perus teinarilla ei karkuun kovin helposti pötkitä. EhkäTäytyypä varoa noita superpoliisiautoja,ettei joudu sellasen jälestämäksi, eiku seuraamaksiJa hyvä tietää ettei ne aja sitten mun perässä ihan hillitöntä vauhtia![]()
![]()
Asiallista tekstiä.Melko paljon noita pysähtymättä jättämisiä tapahtuu.![]()
eikä ole mitään perustetta jättää pysäytysmerkkiä noudattamatta,vai onko ? Pitäisikö rangaistus nostaa 120:een päiväsakkoon että karkulaisen kiinniotto on mielestäsi oikeutettua? Kovempia otteita karkuun lähteville, haulikolla kun tumauttaa takalasin sisään ens alkuun ja toinen piippu renkaille...Asiallista tekstiä.Melko paljon noita pysähtymättä jättämisiä tapahtuu.![]()
Poliisin sakkokäsikirjan mukaan pysähtymismerkin noudattamatta jättäminen on 12 päiväsakon suuruinen synti.
Se on melko vähän, eikä sillä perusteella ole kyllä syytä lähteä ketään kiilailemaan. Siis jos muuten ajaa siististi, niin takaa-ajon keskeyttämiseksi ei juuri voimakeinoja ole käytettävissä.
Kannattaisi poliisinkin muistaa tuo, ennen suurempaa uhoamista superpoliisiautoista.
No tämäkö sitten on viisaan kommentti?Kovempia otteita karkuun lähteville, haulikolla kun tumauttaa takalasin sisään ens alkuun ja toinen piippu renkaille...
Öööh hyvä kysymys. Laittaisin mieluusti, mutta kun ei ole hajuakaan. Kaveri pastes ton irkkiin jostai paikallislehdestä ilmeisesti.Pienenä pyyntöjä, voisiko linkin laittanut editoida tekstiä sen verran, että merkkaisi mistä tuo leike on (pvm, lehti)?