Jänkhällä kerrottiin 400 - 500 puhallutuksella löydetyn 3 kortin poistoon yltänyttä promillemäärää. Pois lähtiessä kaikki-puhaltaa -ratsiassa tämän lisäksi puhalsivat kaikki motoristit, autoilijat eivät. En silti kokenut oloani mitenkään vainotuksi tai vaivautuneeksi vaikka puhaltamaan jouduinkin ja edelläni rysään ajaneen auton kuski ei.
Ja sitten kun sulla oli asia kunnossa, poliisi uhkasi laittaa putkaan jos vielä näkee sut? Ja otti nimen ylös ja lähetti sun vanhenmille kirjeen että sä oot ajanut prätkällä kokoontumis ajoissa?
Poliisi tyräsi ja hölmöili, mikä ei yllätä ketään, ainakaan minua. Lapsille on helppo uhoilla ja pelotella. Noin isossa porukassa on varmasti 99% aivan tavallisia ja kunnollisia nuoria. Mopoillessaan joskus ajattelemattomia ja porukan vietävissä. En sitten tiedä onko täällä kukaan ollut joskus mopopoika, mä olen, kauaaan sitte. Hauskaa oli, suodaan hauskanpito myös nykyislle mopopojille.
Mopojen ratsaamista vastaan ei ole tietenkään mitään sanottavaa, se on polisin tehtävä. Jos mopo ja kuski on kunnossa, sen pitää saada mennä, polisiin pitää olla kohtelias eikä vittuilla.