• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstaiajelu V/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älä välitä..
Mullakin oli edellinen 4 vuoden suhde Suzukiin..

Mutta tämä uusi Honda on, plondi, nuorempi, kauniinpi, kiihkeempi, kulkee ylväästi ja tottelee nöyrästi.  
biggrin.gif

Huonoja puolia on: Kiihtyy herkästi, vauhtisokeus, kuluttaa ajosaappaita ja syö kumeja. Kerää myös pikavoittoja  
tounge.gif
Harrastaksää Reiska irtosuhteita...?  
wink.gif
Nooh...
Kun ikää tulee lisää, sitä haluaa vain nuorempaa ja nuorempaa  
biggrin.gif

Mallia siis..
Mitä sä kuvittelit  
omg.gif
Kyll sää Reiska aikamoista kyytii tolle blondille annatkin  
wink.gif
Pojat pojat, Reiska tietää kokemuksen syvällä rintaäänellä että blondit tykkää kovista kyydeistä
tounge.gif
Joo..
Huomenna mennään blondin kanssa oikein "seksi messuille" Ahveniston "leikkipuistoon"
Täytyyhän sitä joskus päästä purkautumaan  
tounge.gif

Täällähän on irstaat jutut, parempi melkeen ku ei tulis paikan päälle rikkomaan illuusiota mutta valitettavasti se on jo tehty.
biggrin.gif
tounge.gif

Huomenna on kyllä tarjolla viilennystä kuumille tunteille kun lupaa vettä taivaan täydeltä tai sitten hieman vähemmän.

Turhaan vihjailette salarakkaasta, kiistän jyrkästi
033102bebe_1_prv.gif
Tää on riisor sulle, suoraan sydämestä, sinne jonnekin, hajoo aamuihis
inlove.gif
http://www.youtube.com/watch?v=JgTehbS0MGk

BTW. Reiska listas plondin huonoja puolia: 1. kiihtyy herkästi 2. vauhtisokeus 3. kuluttaa ajosaappaita 4. syö kumeja. 5. Kerää myös pikavoittoja. No, rupesin tuossa pohtimaan että joo-o, toihan on ihan ku mä, paitsi nyt ehkä toi nro 4 ei ihan niinko... Kohta 5 selittynee Ässä-arpavoitolla? Niin että mikä näissä nyt sitten on huonoa, hä
withstupid.gif
Voisko Reiska vaikka selittää, jos kantti kestää niin vaikka ihan naamatusten kun seuraavan kerran nähään
tounge.gif

Hei mä ehkä kerkeen apsille, jos ajot ei mee persiilleen sateen takia, mä laitan R1ivattu sulle viestiä miten käy
062802jumpie_prv.gif
Jari vähän lupaili että Matkaporkkana ois huollettu neljän hujakoilla..... Vaan kuka tietää, mikään ei oo niin varmaa kuin epävarma....

Turhaan vihjailette salarakkaasta, kiistän jyrkästi
033102bebe_1_prv.gif
Tää on riisor sulle, suoraan sydämestä, sinne jonnekin, hajoo aamuihis
inlove.gif
http://www.youtube.com/watch?v=JgTehbS0MGk

BTW. Reiska listas plondin huonoja puolia: 1. kiihtyy herkästi 2. vauhtisokeus 3. kuluttaa ajosaappaita 4. syö kumeja. 5. Kerää myös pikavoittoja. No, rupesin tuossa pohtimaan että joo-o, toihan on ihan ku mä, paitsi nyt ehkä toi nro 4 ei ihan niinko... Kohta 5 selittynee Ässä-arpavoitolla? Niin että mikä näissä nyt sitten on huonoa, hä
withstupid.gif
Voisko Reiska vaikka selittää, jos kantti kestää niin vaikka ihan naamatusten kun seuraavan kerran nähään
tounge.gif
Öhöm..
Kuka se Audin johtaja oli, joka joutui eroamaan tehtävästään. Verrattuaan naista Audiin..
tounge.gif

Mehän ei sellaiseen syyllistytä, eihän  
biggrin.gif

Lähden tästä kohti Hämeenlinnaa....
Muistakaa pysyä omalla kaistallanne, jos tulemme ilalla vastaan  
biggrin.gif

Öhöm..
Kuka se Audin johtaja oli, joka joutui eroamaan tehtävästään. Verrattuaan naista Audiin..
tounge.gif

Mehän ei sellaiseen syyllistytä, eihän  
biggrin.gif

Lähden tästä kohti Hämeenlinnaa....
Muistakaa pysyä omalla kaistallanne, jos tulemme ilalla vastaan  
biggrin.gif
Liiottelua, vaikka se Audimies limanuljaska onkin... Rohkeesti vaan perustelemaan, mä lupaan ettei hankita sulle potkusii tai järjestetä mitään boikotteja
tounge.gif

Ja jos iltasella vastaan tullaan niin sähän kaivat pohkeet plondin kylkeen ja karautat perään, eikö
062802jumpie_prv.gif

Nyt ei taaskaan pääse mukaan
062802moto_prv.gif

Kyll' mä vielä joskus tulen.

Ei voi mitään, Hani-do iskee taas,
Mikä slipari sulla on ?

Tutkan mukaan tuo huono keli olisi poistunut, joten jäämme innolla odottamaan katujen kuivumista ja lähdön hetkeä.

thumbs-up.gif

Voi hitsin hitsi... Näyttää siltä että jos vesisade ei sotke suunnitelmia niin sitten oma käsi.. Kipuilee niin että ihan ilkeetä tekee..
sad_orig.gif

Jos mä en näy siellä, tosin eipä kukaan mua vielä tunnekkaan siellä =), niin ens kerralla sitten..
tounge.gif

Ootan niin innolla että pääsen kivan porukan mukaan ajelemaan..
062802jumpie_prv.gif
sport05.gif

Joutuu kans jättään väliin, aamulla oli niin huono keli, et lähin kotilolla töihi, enkä kerkee enää käydä himassa vaihtaan kulkupeliä. Sitäpaitsi ainakin Malmilla sataa vielä... Mut ehkä sit taas ens torstaina...

Väliin viel pieni varoitus, niille jotka tulee Hämenlinnan tietä pönden suunnast!

Siin kehä-III risteykses, missä tietyömaa & 50 km/h rajoitus, kukkii sinivuokot lähes päivittäin  
wink.gif

Kannattaa tosiaan himmata ja ihailla maisemia  
thumbs-up.gif

Sää ei näytä hyvältä tällä hetkellä
bawling.gif
Taitaa jäädä tällä kertaa väliin mun osalta vaikka innolla odotinki. Tai katotaan vielä muutaman tunnin päästä.

Väliin viel pieni varoitus, niille jotka tulee Hämenlinnan tietä pönden suunnast!

Siin kehä-III risteykses, missä tietyömaa & 50 km/h rajoitus, kukkii sinivuokot lähes päivittäin  
wink.gif

Kannattaa tosiaan himmata ja ihailla maisemia  
thumbs-up.gif
Jep jaep. Rakas vaimonikin tuossa äitienpäivänä rykäs elämänsä ekat sakot tossa paikassa nopeutta 82. Et silleen. No piti varmaan laittaa kerralla reilusti, kun ei oo ennen sakkoja lävähtänyt. Talous köyhty melkeen viis hunttii, mut sai pitää vielä korttinsa.
wink.gif

Back