• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstaiajelu V/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Masa kun vetää, niin taidan tulla Malagutilla mestoille
wink.gif

Anu2009 sanoi:
Tullaanko saattamaan, ei oo mittää järkee rikkoo perinteitä
biggrin.gif
biggrin.gif

Nihtisilta puolelta ja redari ykkösellä? Käy  
biggrin.gif

Muoks: Voe ristus kun tää koodi ei nyt tottele mua.
No vaikka Nihtariin mutta sitte pittää päästä lähtee apaut puolelta notta keritään. Siellä Espoossa kun noi kuskit on semmosia tuppailijoita, niin siellä on kaameet ruuhkat
smile_org.gif

EDIT laitoin sulle privaa. Pieni muutos suunnitelmiin
sad_orig.gif

Anu2009 sanoi:
biggrin.gif
biggrin.gif

biggrin.gif

No vaikka Nihtariin mutta sitte pittää päästä lähtee apaut puolelta notta keritään. Siellä Espoossa kun noi kuskit on semmosia tuppailijoita, niin siellä on kaameet ruuhkat
smile_org.gif

Voisin lyöttäytyä tähän saattueeseen mukaan, kun työpaikalta tästä Nihtisillan vierestä kuitenkin lähden kohti Kaivokselaa.

Anu2009 sanoi:
biggrin.gif
biggrin.gif

biggrin.gif

smile_org.gif

Voisin lyöttäytyä tähän saattueeseen mukaan, kun työpaikalta tästä Nihtisillan vierestä kuitenkin lähden kohti Kaivokselaa.
aika kauan meinaatte ajaa espoosta kaivokselaan
smile_org.gif

jos satun vielä olemaan töissä tohon aikaan enkä jo karannu kesälaitumille niin voisin kanssa tulla kattomaan kuinka hiljaa espoossa ajellaan
smile_org.gif

letkasta en tiä mutta kahville jos ainakin tulis kun kerran naapurissa meinaatte kokoontua
smile_org.gif

Ihan helmisettii! Mulla tosiaan kävi ny niin että mopo on korjauksessa torstaina, ja tulen jos ehdin. Jos en niin tehkää te reffit ja ajelkaa sinne Shellille. Mie tuun miljuunaa perästä, jos siis kerkeen
sad_orig.gif
*snif* kun mopo on pipi
bawling.gif

En kerkiä..
Riisor teki viimeksi sellaisen tempun, että nyt täytyy lähteä Ahvenistolle hiomaan ajolinjoja ja taktiikkaa  
biggrin.gif

Pyörän alusta on jo kiristetty...
Köpille sama neuvo, niin ei jalkatapit häviä Etelä-Suomen teille  
tounge.gif

JooJoo tulen jos löyvän paikan, Nihtiksen kautta en kyllä meinaa kiertää, vaikka varmasti kierrän jostain... (kakspuoltuntii aikaa ettii paikkaa
smile_org.gif
)

Mä taidan kans olla Ahvenistolla, jos vaan kelit suo. Sieltä vois tietty tulla suoraan letkaan renkaat lämpöisinä.
tounge.gif

Anu2009 sanoi:
biggrin.gif
biggrin.gif

biggrin.gif

smile_org.gif

Sama, eli Nihtisillan vierestä duunista suoraan lähdössä... Itse siis puoli viideltä Nihtisillalla, eli jos joku on näiltä suunnin tulossa niin siellä nähdään.
062802jumpie_prv.gif

About vartin vaille lähden ajelemaan, Karamalmin ja Rajatorpantien kautta.

JooJoo tulen jos löyvän paikan, Nihtiksen kautta en kyllä meinaa kiertää, vaikka varmasti kierrän jostain... (kakspuoltuntii aikaa ettii paikkaa
smile_org.gif
)
nappaanks mää sun sit perääni jostain ?
Irti ouzan perästä, se on mun perä
inlove.gif
ja ouza irti kattisen perästä, sanotaan ny tähän varmuuden vuoks
mad.gif
033102ass_1_prv.gif

kaboom.gif

withstupid.gif

pftroest.gif

inlove.gif

voittaaks tällä vuoden off topic-palkinnon ? HÄ ?

smile_org.gif
)
nappaanks mää sun sit perääni jostain ?
Irti ouzan perästä, se on mun perä
inlove.gif
ja ouza irti kattisen perästä, sanotaan ny tähän varmuuden vuoks
mad.gif
033102ass_1_prv.gif

kaboom.gif

withstupid.gif

pftroest.gif

inlove.gif

voittaaks tällä vuoden off topic-palkinnon ? HÄ ?
On ainakin kärkisijoilla  
biggrin.gif

jos ny ei sataisi, viime viikolla piti leikkiä perheen isää, tällä viikolla kerkeisi ajamaankin. Sen verran kiltti olin kotonakin ettei tule yhtään mutinaa ajosta
smile_org.gif

Back