G
Guest
Guest
Masa kun vetää, niin taidan tulla Malagutilla mestoille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No vaikka Nihtariin mutta sitte pittää päästä lähtee apaut puolelta notta keritään. Siellä Espoossa kun noi kuskit on semmosia tuppailijoita, niin siellä on kaameet ruuhkatAnu2009 sanoi:Tullaanko saattamaan, ei oo mittää järkee rikkoo perinteitä![]()
![]()
Nihtisilta puolelta ja redari ykkösellä? Käy![]()
Muoks: Voe ristus kun tää koodi ei nyt tottele mua.
Anu2009 sanoi:Tullaanko saattamaan, ei oo mittää järkee rikkoo perinteitä![]()
![]()
No vaikka Nihtariin mutta sitte pittää päästä lähtee apaut puolelta notta keritään. Siellä Espoossa kun noi kuskit on semmosia tuppailijoita, niin siellä on kaameet ruuhkat![]()
aika kauan meinaatte ajaa espoosta kaivokselaanAnu2009 sanoi:Tullaanko saattamaan, ei oo mittää järkee rikkoo perinteitä![]()
![]()
No vaikka Nihtariin mutta sitte pittää päästä lähtee apaut puolelta notta keritään. Siellä Espoossa kun noi kuskit on semmosia tuppailijoita, niin siellä on kaameet ruuhkat![]()
Voisin lyöttäytyä tähän saattueeseen mukaan, kun työpaikalta tästä Nihtisillan vierestä kuitenkin lähden kohti Kaivokselaa.
Sama, eli Nihtisillan vierestä duunista suoraan lähdössä... Itse siis puoli viideltä Nihtisillalla, eli jos joku on näiltä suunnin tulossa niin siellä nähdään.Anu2009 sanoi:Tullaanko saattamaan, ei oo mittää järkee rikkoo perinteitä![]()
![]()
Voisin lyöttäytyä tähän saattueeseen mukaan, kun työpaikalta tästä Nihtisillan vierestä kuitenkin lähden kohti Kaivokselaa.
nappaanks mää sun sit perääni jostain ?JooJoo tulen jos löyvän paikan, Nihtiksen kautta en kyllä meinaa kiertää, vaikka varmasti kierrän jostain... (kakspuoltuntii aikaa ettii paikkaa)![]()
Irti ouzan perästä, se on mun peränappaanks mää sun sit perääni jostain ?JooJoo tulen jos löyvän paikan, Nihtiksen kautta en kyllä meinaa kiertää, vaikka varmasti kierrän jostain... (kakspuoltuntii aikaa ettii paikkaa)![]()
Toi on kyllä ehkä maailman helpoin paikka löytää.JooJoo tulen jos löyvän paikan, Nihtiksen kautta en kyllä meinaa kiertää, vaikka varmasti kierrän jostain... (kakspuoltuntii aikaa ettii paikkaa)![]()
Ai siis tuolla sataa...Yritänpä ehtiä ajoissa paikalle ja ainakin puoleksi matkaa mukaan.
![]()
![]()
Irti ouzan perästä, se on mun peränappaanks mää sun sit perääni jostain ?JooJoo tulen jos löyvän paikan, Nihtiksen kautta en kyllä meinaa kiertää, vaikka varmasti kierrän jostain... (kakspuoltuntii aikaa ettii paikkaa)
ja ouza irti kattisen perästä, sanotaan ny tähän varmuuden vuoks![]()
![]()
On ainakin kärkisijoillaIrti ouzan perästä, se on mun peränappaanks mää sun sit perääni jostain ?JooJoo tulen jos löyvän paikan, Nihtiksen kautta en kyllä meinaa kiertää, vaikka varmasti kierrän jostain... (kakspuoltuntii aikaa ettii paikkaa)
ja ouza irti kattisen perästä, sanotaan ny tähän varmuuden vuoks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voittaaks tällä vuoden off topic-palkinnon ? HÄ ?
Varmistuksena vielä, olihan kyseessä Nihtisillan "aakkos-asema"?Sama, eli Nihtisillan vierestä duunista suoraan lähdössä... Itse siis puoli viideltä Nihtisillalla, eli jos joku on näiltä suunnin tulossa niin siellä nähdään.![]()
About vartin vaille lähden ajelemaan, Karamalmin ja Rajatorpantien kautta.