• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstaiajelu V/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Harmi että olin eilen sokerista ja en lähtenyt mukaan sillä ainakin joillain siellä oli mukavaa kuvista päätellen, ellei sitten kyseessä ollut hypotermisiä ilmeitä.

olihan tuolla kuitenkin yks OrMu busa edustettuna ja huomattavasti tyylikkäämpi kuskikin  
biggrin.gif
VMatti
Matkavauhti voisi jopa noustakkin, kun lopettaisit jatkuvasti ajattemasta ja katselemasta naisia  
tounge.gif

Keskity siihen seuraavaan mutkaan  
biggrin.gif

Kiitos kaikille mukanaolleille, oli nastaa viettää aikaa kanssanne
smile_org.gif

Ja mikä aina parasta, on jälkikäteen henkseleiden paukuttaminen. Kerta toisensa jälkeen kannattaa mennä katsomaan, onko reitti kuiva ja sateeton... Kuivaa luvattiin ennusteessa, lukuunotttamatta pientä kuuron mahdollisuutta. Ihan pieni kuuron reuna saatiin matkalle, mutta sekin vain muutaman sadan metrin matkalla Mäntsälässä.

Kerran aikaisemminkin maininneena, että hyviä kesäretkiä järjestellään usein, ja kotona ihmetellessä sadetta ei kilometrejä kerry  
wink.gif

Kiittis vaan, kaikille.

-Masa

PS. niin ja tosiaan se "pieniä päällystevaurioita" oli todellakin pieni työtapaturma. Onneksi siinä sivussa olikin sitten yksi Suomen hienoimmista uusista mutkapätkistä.

Edit: Muta -> Mutka

Missä reitti?

Kiitos pupulle tosiaan kuvista - hauskaahan tuolla on ollu kuten tästäkin näkee
wink.gif
No niin, tänne sitä tullaan mielipiteit laukoo, ilman todellista tietoo  
mad.gif

Olisit vaan itse tullu mukaan, niin tietäisit mikä/miks veti ilmeet vakavaks  
nixweiss.gif

Sattu paha vaaratilanne, Shellin pysäkillä  
omg.gif

uhka.jpg

Pemari melkein nurin.

Jospa Vmatti tuut ens kerral mukaan, etkä jää kotiin, kiilottamaan, mahdollisesti saamiasi palkinttoja ja pokaaleja vuoden hymyily ja iloisimmat ilmeet mp-kuvistasi  
pftroest.gif

Näistä arvosteluist on nyt hyvin suivaantunut ja loukkaantunut  
crazy.gif

Tämän taki olen asian tiimoilt jäjestäny äänestyksen tänne jotta kaikki voi lausua mielipiteensä  
tounge.gif

Peräpukama kiittää mukavista mutkista, ja hyvästä seurasta.
bowdown.gif
bowdown.gif
Ens kertaan.
buttrock.gif
Ja nyt Vino Maipo.
033102beer_1_prv.gif
Ja sit nukkimaan.
033102bebe_1_prv.gif
Jos ikuna pitää peräpukamaa toivoa niin sä oot kyllä ihan listan ykkösenä
inlove.gif
Meillä täällä pullollinen Angelinia, kippis
033102beer_1_prv.gif
Uih. Kiitos. Tuo oli parasta mitä olen kuullut (lukenut) pitkään aikaan.
eek.gif
Ei tässä mitään, jatkossakin on ihan ok. olla pukamana, tosin välillä on piiikkkuuuusseeeen hidasta, mut voihan siinä jättää välimatkaa, ja ajella sit kiinni (niinkuin aina välillä teenkin). Ai niin, ja se viini olikin sit Pato Amado, sitä nytkin siemailen (pönikästä kun riittää parillekin illalle), chiabattaa ja homejuustoo ja jotain muuta hyvää juustoo tossa, tais olla viinitarhurin jotan.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kiitos pupulle tosiaan kuvista - hauskaahan tuolla on ollu kuten tästäkin näkee
wink.gif
No niin, tänne sitä tullaan mielipiteit laukoo, ilman todellista tietoo  
mad.gif

Olisit vaan itse tullu mukaan, niin tietäisit mikä/miks veti ilmeet vakavaks  
nixweiss.gif

Sattu paha vaaratilanne, Shellin pysäkillä  
omg.gif

uhka.jpg

Pemari melkein nurin.

Jospa Vmatti tuut ens kerral mukaan, etkä jää kotiin, kiilottamaan, mahdollisesti saamiasi palkinttoja ja pokaaleja vuoden hymyily ja iloisimmat ilmeet mp-kuvistasi  
pftroest.gif

Näistä arvosteluist on nyt hyvin suivaantunut ja loukkaantunut  
crazy.gif

Tämän taki olen asian tiimoilt jäjestäny äänestyksen tänne jotta kaikki voi lausua mielipiteensä  
tounge.gif
Kuinkas toi puimakoneen jalka on noin päin tos kuvassa...vai oonko "niin" kännisssä
muoks näin aamulla... oli toi oma diagnoosi sit oikein
biggrin.gif

Back