Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VMattiolihan tuolla kuitenkin yks OrMu busa edustettuna ja huomattavasti tyylikkäämpi kuskikin![]()
Kaikkeen sinäkin puututjaa et lisää mutapätkiä *käkä*
Ei tietoa, ei taitoa, vaan puhdasta tuuria.Koti [X]
Johan oli kivaaHyvät mutkat (lehmäpolkua lukuunottamatta), erinomainen vauhti, ja sateen suhteen mieletön tuuri tai helkkarin hyvä kristallipallo!![]()
Kiitos!
Masa älä nyt noin sano..Ei tietoa, ei taitoa, vaan puhdasta tuuria.Koti [X]
Johan oli kivaaHyvät mutkat (lehmäpolkua lukuunottamatta), erinomainen vauhti, ja sateen suhteen mieletön tuuri tai helkkarin hyvä kristallipallo!![]()
Kiitos!
terv,
Paras A-ryhmä
No niin, tänne sitä tullaan mielipiteit laukoo, ilman todellista tietooKiitos pupulle tosiaan kuvista - hauskaahan tuolla on ollu kuten tästäkin näkee![]()
Uih. Kiitos. Tuo oli parasta mitä olen kuullut (lukenut) pitkään aikaan.Jos ikuna pitää peräpukamaa toivoa niin sä oot kyllä ihan listan ykkösenäPeräpukama kiittää mukavista mutkista, ja hyvästä seurasta.
Ens kertaan.
Ja nyt Vino Maipo.
Ja sit nukkimaan.![]()
Meillä täällä pullollinen Angelinia, kippis![]()
![]()
Kuinkas toi puimakoneen jalka on noin päin tos kuvassa...vai oonko "niin" kännisssäNo niin, tänne sitä tullaan mielipiteit laukoo, ilman todellista tietooKiitos pupulle tosiaan kuvista - hauskaahan tuolla on ollu kuten tästäkin näkee![]()
![]()
Olisit vaan itse tullu mukaan, niin tietäisit mikä/miks veti ilmeet vakavaks![]()
Sattu paha vaaratilanne, Shellin pysäkillä![]()
![]()
Pemari melkein nurin.
Jospa Vmatti tuut ens kerral mukaan, etkä jää kotiin, kiilottamaan, mahdollisesti saamiasi palkinttoja ja pokaaleja vuoden hymyily ja iloisimmat ilmeet mp-kuvistasi![]()
Näistä arvosteluist on nyt hyvin suivaantunut ja loukkaantunut![]()
Tämän taki olen asian tiimoilt jäjestäny äänestyksen tänne jotta kaikki voi lausua mielipiteensä![]()