Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EnAnu, teeksää mtn muuta ku ajat konepyärää?
Hämmästelee hän.
=) haamu
No mä laitoin ne vielä kertaalleen soimaan viimeisten joukossa lähtiessäni, taisi hälyt tykätä bassovoittoisista soundeistaMutterilla jäi harmittaan, kun ei kahteen kertaan soinu hälyt autossa![]()
Kuulkaas. Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanonR1ivattu: Luetutatko sillä kuskillasi / kyytiläiselläsi Riisorin tekemien ajo-ohjeiden kohdan "risteysten merkkaus", tais alkumatkasta välillä unohtua![]()
Ja Jussit kaikille! Lauantaina jatketaan![]()
Sun kyl ny täytyy muuttaa tuota alatekstiä raiskatusta porkkanasta.EnAnu, teeksää mtn muuta ku ajat konepyärää?
Hämmästelee hän.
=) haamu![]()
Tai no, nyt just istun tietsikalla, luen moottoripyöräfoorumei ja nautiskelen vinipuunia![]()
![]()
Anu, näinhän mää asjan aattelin olevankin......käkäkäkäkäkEnAnu, teeksää mtn muuta ku ajat konepyärää?
Hämmästelee hän.
=) haamu![]()
Tai no, nyt just istun tietsikalla, luen moottoripyöräfoorumei ja nautiskelen vinipuunia![]()
![]()
Ai, ois sittekin pitäny koittaa, et lähteeks ne häläämään Akran soundeista. Ajoin ihan tarkotuksella hiljaa ohi, et en vaan häiritse teitin iltarauhaa.No mä laitoin ne vielä kertaalleen soimaan viimeisten joukossa lähtiessäni, taisi hälyt tykätä bassovoittoisista soundeistaMutterilla jäi harmittaan, kun ei kahteen kertaan soinu hälyt autossa![]()
![]()
- Kari
Ahaa. Just tossa se oli. Eli posliineilla oli donitsit suussa, kun eka letka ampas ohi, ja ehtivätten vaan tän jälkijoukon ratsaan. Toi on hyvä tietää. Thanks.Muuten olikos tuo Vihdin kuninkaallisten poliisivoimien ratsia siinä Koivissillalla eli sillä tiellä mikä menee 2-tien suuntaisesti ja yhtyy siihen siinä Ojakkalaan menevän risteyksen kohdilla. Kyseisen tien varressa on meinaan poliisin kahvitupa ja autotalli, on kohtuu huono paikka sysätä voimalla.