• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Useaan otteeseen (mitä nyt oon kahtena kertana ollut mukana
biggrin.gif
)  PK-ajelulla ollut pariskunta bongattu Espoon Bike Worldissä, kun kävin noutamassa toisen Hornetin. Ikävä kyllä käsi ei vielä anna tulla reissulle. Mutta onpahan taas prätkä  
062802jumpie_prv.gif

Hyviä mutkia.

biggrin.gif
)  PK-ajelulla ollut pariskunta bongattu Espoon Bike Worldissä, kun kävin noutamassa toisen Hornetin. Ikävä kyllä käsi ei vielä anna tulla reissulle. Mutta onpahan taas prätkä  
062802jumpie_prv.gif

Hyviä mutkia.
Ne käy siellä sen takia, kun niiden mopot tarvii paljon huoltoa ja sillä miehellä on peukalo keskellä kämmentä, sano vaimo... uups... paljastinko salaisuuden
biggrin.gif

Kiitoksia mukavista ja vauhdikkaista mutkista.  
biggrin.gif

Somerolta suorinta tietä tuusulaa, jopas oli tylsä reissu kotii ainakin siitä karkkilan risteyksestä eteepäin kun menin suoraa, kiitoksia saatoista siihenasti  
tounge.gif

No, tästä on hyvä aloittaa jussin vietto....  
033102beer_1_prv.gif

Joo kiitokset kaikille oli nastaa ajelua. Olin ensimmäistä kertaa mukana. Jouduin itsekkin lähtemään Someron abc:ltä himaan. Valitettavasti ajelu isossa letkassa oli niin mukavaa, että joudutte vastaisuudessakin kärsimään mun seurasta. Hyvät juhannukset kaikille!

HöööörpsH, jo vain olut maistuu leNkin jälkeen. Olipa makoisaa, keli kohilaan, ja seurakin.
Kiittää vetureita ja peräpukamia =)
Tällä kertaa merkkasin risteykset, merkkasinhan.
Mut mulla olikin kukkahattau, tosin ne gukat lens lepikkoon alta aikayksikön, vaikee olla kukkis vaika kui yrittää.
Notta ens kertaan taas
062802moto_prv.gif

Vaan olipa veret seisautava razzia, laskin jo päässäni laskun suuruutta, huh onneks tuli vain pilli suukkiin ja paperit kitooos, sekä saarna.
=) haamu

Olipa mukavaa peekoilla pitkästä aikaa
smile_org.gif

Kiitos kanssamopoilijoille hyvästä seurasta ja kilven poimimisesta. Petrille ja pelkääjälle kiitos vedoista ja anteeksi, että näytin keskaria vastineeksi peukkuihin. Peukut pystyssä munkin piti olla
thumbs-up.gif
ihan tosi
wink.gif

Olipas helevetin mukava ajelu. Kiitoksia kaikille ja spesiaalit tietysti keulalle ja perälle; loistavaa että joku näitä kaikkien iloksi jaksaa järjestää
sport05.gif

Toivottavasti lauantai natsaa....

kuka ei merkannut veikkolassa
crazy.gif
Tais tossa kotomatkalla tuolla pikkunen väärinymmärys. Mä vetäsin suoraan motarille ja siitä ABC:lle. Jotkut lähti tosiaan Ojakkala-Veikkola kautta. Tämä selvis mulle ABC:llä. Hirmusti kauheasti anteeksi väärinymmärykseni. Tosin tonne Ojakkalaan käänty aikas moni, et oikein se tais mennä. Mä en nähny Ojakkalan risteyksessä merkkaajaa, mut mä oonkin sokee. Noi posliinisedät ku pidätteli tota loppuporukkaa aika kauan, pilliä suukkiin ja ajolupaa ja kaikke höpötystä liian kovasta vauhdista ja silleen. Laitetaan nyt tännekin. Vihdin poliisi virallisesti ilmoittaa, että tulevat jatkossa erittäin tarkasti seuraamaan nopeuksia, juurikin tuolla 40 alueella. Lupailivat laittaa ihan rysän pystyyn, jos ei tavat parane. Kiitti kaikille, reittivalinnat loistavia, välillä mukavan letkeää marssivauhtia, joissain paikoissa hieman kovempaa ja hiljempaa. Reitin suuntakin oli hiano, ei paistanu suulis simmuun juurikaan. Oikein hyvää ja rauhallista ja riemukasta ja ja ja Juhannusta kaikille. Toivoopi Peräpukama. Ja nyt se alkaa...
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

Hyviä mutkia.
Ne käy siellä sen takia, kun niiden mopot tarvii paljon huoltoa ja sillä miehellä on peukalo keskellä kämmentä, sano vaimo... uups... paljastinko salaisuuden  
biggrin.gif
No en VARMANA oo sanonnu noin
crazy.gif
Goljat tarkotatko meitä, semmone 2-metrinen nainen ja 1,6-metrinen mies.... Eiku...
tounge.gif
Me oltiin tänään(kin) BeeWeellä pyörähtämässä
thumbs-up.gif
Onko mut bongattu?
confused_orig.gif
Oujee, mä aattelinki että jos 20 tkm tässä vaiheessa kautta alkaa oleen täynnä niin kyllä mutkin pitää jonku bongata. En kyllä odottanu että se olis BeeWeellä
biggrin.gif

Mutti, kiitos tr3 upeista mutkista, kiitos Mr. Peräpukama ja muut kaikki ihqusta seurasta
inlove.gif
Se letka katkes tosiaan jossain vaiheessa, onneks vasta ihan loppupeleissä. Nooh, mitäs näistä, mutterillakin oli loppuloppukaffella ainaskii sata motoristii.

Niija extraspesiaalikiitos riisorille kun raiskas porkkanan. Who's your daddy
tounge.gif

EDIT niin ja lauantaina taas
062802moto_prv.gif
kelivarauksella...

crazy.gif
... Mä en nähny Ojakkalan risteyksessä merkkaajaa, mut mä oonkin sokee. ...
Et nähnyt vaikka pilliin puhalsit 0?
Johtuu varmaankin siitä, että ei siinä ketään ollutkaan. En tiedä olisiko pitänyt.
tounge.gif

Motari ei oikein houkutellut, kun alkoi jo hieman vilu käymään ja hyvä niin sillä turuntiellä olisi se viimeinen risteyksen merkkaaja vieläkin odottelemassa.
062802moto_prv.gif

crazy.gif
Mää voin selventää kun olin itseteossa paikalla. Veikkola merkattiin kyllä ainakin loppuletkan osalta; likkenneympyrässä ennen motarille menoa.
Loppuletkalla vaan tosiaan kesti tulla paikalle (odotin 25 min ja 2 tupakkaa kerkesin imaisemaan) ympyrään kun olivat miliisin puhuttelussa. Yksi lähti vielä hakemaan/tarkistamaan loppuletkaa, onko kaikki ok.
Ja sittenhän löydettiin kuin löydettiinkin Nihtisillalle.
Loppu hyvin kaikki hyvin.
Niin, ja hauskaa Jussia kaikille
033102beer_1_prv.gif

iso kiitos vetäjälle ja kaikille muille.oli tosi hyvä reitti ja sää oli upea tästä on hyvä alkaa viettää juhannusta.

Back