Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne käy siellä sen takia, kun niiden mopot tarvii paljon huoltoa ja sillä miehellä on peukalo keskellä kämmentä, sano vaimo... uups... paljastinko salaisuudenUseaan otteeseen (mitä nyt oon kahtena kertana ollut mukana) PK-ajelulla ollut pariskunta bongattu Espoon Bike Worldissä, kun kävin noutamassa toisen Hornetin. Ikävä kyllä käsi ei vielä anna tulla reissulle. Mutta onpahan taas prätkä![]()
![]()
Hyviä mutkia.
Nopeesti sä uuden pyörän saitUseaan otteeseen (mitä nyt oon kahtena kertana ollut mukana) PK-ajelulla ollut pariskunta bongattu Espoon Bike Worldissä, kun kävin noutamassa toisen Hornetin. Ikävä kyllä käsi ei vielä anna tulla reissulle. Mutta onpahan taas prätkä![]()
![]()
![]()
Allekirjoittanut mukana tänään, kelikin on mitä parhain![]()
Kiitoksia mukavasta ja vauhdikkaasta alkupätkästäVeturina Tr3
Tais tossa kotomatkalla tuolla pikkunen väärinymmärys. Mä vetäsin suoraan motarille ja siitä ABC:lle. Jotkut lähti tosiaan Ojakkala-Veikkola kautta. Tämä selvis mulle ABC:llä. Hirmusti kauheasti anteeksi väärinymmärykseni. Tosin tonne Ojakkalaan käänty aikas moni, et oikein se tais mennä. Mä en nähny Ojakkalan risteyksessä merkkaajaa, mut mä oonkin sokee. Noi posliinisedät ku pidätteli tota loppuporukkaa aika kauan, pilliä suukkiin ja ajolupaa ja kaikke höpötystä liian kovasta vauhdista ja silleen. Laitetaan nyt tännekin. Vihdin poliisi virallisesti ilmoittaa, että tulevat jatkossa erittäin tarkasti seuraamaan nopeuksia, juurikin tuolla 40 alueella. Lupailivat laittaa ihan rysän pystyyn, jos ei tavat parane. Kiitti kaikille, reittivalinnat loistavia, välillä mukavan letkeää marssivauhtia, joissain paikoissa hieman kovempaa ja hiljempaa. Reitin suuntakin oli hiano, ei paistanu suulis simmuun juurikaan. Oikein hyvää ja rauhallista ja riemukasta ja ja ja Juhannusta kaikille. Toivoopi Peräpukama. Ja nyt se alkaa...kuka ei merkannut veikkolassa![]()
No en VARMANA oo sanonnu noinNe käy siellä sen takia, kun niiden mopot tarvii paljon huoltoa ja sillä miehellä on peukalo keskellä kämmentä, sano vaimo... uups... paljastinko salaisuudenUseaan otteeseen (mitä nyt oon kahtena kertana ollut mukana) PK-ajelulla ollut pariskunta bongattu Espoon Bike Worldissä, kun kävin noutamassa toisen Hornetin. Ikävä kyllä käsi ei vielä anna tulla reissulle. Mutta onpahan taas prätkä![]()
![]()
Hyviä mutkia.![]()
Et nähnyt vaikka pilliin puhalsit 0?... Mä en nähny Ojakkalan risteyksessä merkkaajaa, mut mä oonkin sokee. ...kuka ei merkannut veikkolassa![]()
Mää voin selventää kun olin itseteossa paikalla. Veikkola merkattiin kyllä ainakin loppuletkan osalta; likkenneympyrässä ennen motarille menoa.kuka ei merkannut veikkolassa![]()