Voidaan me olla ilmankin, no problem.tosin pliis ei speedoja, mä nään herkästi painajaisii![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voidaan me olla ilmankin, no problem.tosin pliis ei speedoja, mä nään herkästi painajaisii![]()
Mä osaan sudittaa... soralla!Mut saaks/uskaltaako torstaina tulla, jos ei:
-oo kyytiläist?
-osaa uida?
-osaa sudittaa?
Jos meinaa V****lla, pitää huomioida muutama asia, joka on ilmennyt kronologisessa järjestyksessä:Asiallisin PK-keskustselu pitkään aikaan!
Viel ku vähän pratasvenskaa... niin olis täydellinen![]()
Mut saaks/uskaltaako torstaina tulla, jos ei:
-oo kyytiläist?
-osaa uida?
-osaa sudittaa?
-uskalla vittuila Masalle, Trää3:lle, tai yleensä kellekkään muulle?
ja viell sokerina pohjalla, on pihtari!?![]()
Mä voin pelaa lentistä, Zumpaa sä.Uinti jees, heinäkuu jees jos ollaan kaupunkissa, zumba jees, safka jees, zimmarit jees, rantalentistä voin kattoa jees, en saa mitään lentäviä esineitä kiinni..![]()
Oi ihanaa, mä voi niin öljytä sut...Mä voin pelaa lentistä, Zumpaa sä.Uinti jees, heinäkuu jees jos ollaan kaupunkissa, zumba jees, safka jees, zimmarit jees, rantalentistä voin kattoa jees, en saa mitään lentäviä esineitä kiinni..![]()
![]()
Joo voin allekirjottaa. Vieläkin kaivelen hiekanjyviä otsalohkostaMä osaan sudittaa... soralla!Mut saaks/uskaltaako torstaina tulla, jos ei:
-oo kyytiläist?
-osaa uida?
-osaa sudittaa?![]()
Vai mitä Anu?![]()
Puristaako oikeasti noin paljon vanne päätäsi..vai etkö vain itse osaa?Jos meinaa V****lla, pitää huomioida muutama asia, joka on ilmennyt kronologisessa järjestyksessä:Asiallisin PK-keskustselu pitkään aikaan!
-oo kyytiläist?
-osaa uida?
-osaa sudittaa?
- niiden jotka ajelee mukana ja nauttii tästä "palvelusta" pitää osata tarvittaessa pitää turpa kiinni, jos ei ole muuta sanottavaa, kuin itkeminen järjestyksen pitämisestä
- niiden, jotka kaikesta huolimatta aukoo päätään, pitää mennä peilin eteen ja tutkia asian kokonaisuus huomioiden V****un rakentava vaikutus PK-ajoissa
- ja jos ei kaikesta palautteesta huolimatta ymmärrä muuta, kuin piilo-V*****lla jollakin laihdutuslääkkeellä, haluan tutustua ao. kaveriin ihan henkilökohtaisesti
- ja jos ymmärrä kuitenkaan olla hiljaa...
A) muhun ei pure lapsellinen itkeminen lelulla leikkimsen rajoittamisesta
B) kun jatkossa ajan PK-ajeluita, otan paljon tiukemman kannan tälläisille em. tapauksille => mä en enää kuuntele yhtään tuollaista tarinaa ja avautumista yhtään vaan suojelen kaikkia niitä, jotka ovat ajoille saapuneet
C) tarvittaessa otetaan käyttöön riittävät konstit
Näillä ajoilla on alkanut olemaan tämän kevään ja kesän trendi-ilmiönä muutamien pilottien osalta ajattelematonta ja piittaamatonta tapaa ajella porukoissa. Mä en nyt ala tässä nimiä kertiomaan, koska asianosaiset tietää niille asiasta kerrotun;
- ei mistään huomautuksista huolimatta ajeta vetoketjua, vaikka kaikki ympärillä toimivat niin
- kiihdytellään niin, että ollaan vähän väliä, lue oman asenteen aiheuttamana, toisen perseessä kiinni
- keulitaan, vaikka ihan hyvin tiedetään sen olevan pois suljettu meidän ajoilla
- suditetaan niin, että savua on kuin Narvan taistelussa
Näille henkisesti rajoittuneille ja kasvamattomille yksilöille voisi sanoa sen, että jos ei homma kelpaa niin menköön muualle. Tämä on ihan helppo ja yksinkertainen valinta, jota jo kotona (toivottavasti) on opetettu.
Mä mikään poliisi ole, mutta tänne on ihan turha tulla itkemään ulosliputetuista tai sanktioita saaneista kanssa motoristeista. Ihan TR3:aa siteeratakseni, voisin ostaa tikkarin ja silittää.
-Ymmärretty
-Understod
-Vet du det
-Versten
terv,
-Matti
siinä on se jännä juttu että kun teet sen rykelmässä niin kun mokaat niin vaarannat vi*usti enemmän henkiä kun että teet sen jossain yksinäs...Puristaako oikeasti noin paljon vanne päätäsi..vai etkö vain itse osaa?Jos meinaa V****lla, pitää huomioida muutama asia, joka on ilmennyt kronologisessa järjestyksessä:Asiallisin PK-keskustselu pitkään aikaan!
-oo kyytiläist?
-osaa uida?
-osaa sudittaa?
- niiden jotka ajelee mukana ja nauttii tästä "palvelusta" pitää osata tarvittaessa pitää turpa kiinni, jos ei ole muuta sanottavaa, kuin itkeminen järjestyksen pitämisestä
- niiden, jotka kaikesta huolimatta aukoo päätään, pitää mennä peilin eteen ja tutkia asian kokonaisuus huomioiden V****un rakentava vaikutus PK-ajoissa
- ja jos ei kaikesta palautteesta huolimatta ymmärrä muuta, kuin piilo-V*****lla jollakin laihdutuslääkkeellä, haluan tutustua ao. kaveriin ihan henkilökohtaisesti
- ja jos ymmärrä kuitenkaan olla hiljaa...
A) muhun ei pure lapsellinen itkeminen lelulla leikkimsen rajoittamisesta
B) kun jatkossa ajan PK-ajeluita, otan paljon tiukemman kannan tälläisille em. tapauksille => mä en enää kuuntele yhtään tuollaista tarinaa ja avautumista yhtään vaan suojelen kaikkia niitä, jotka ovat ajoille saapuneet
C) tarvittaessa otetaan käyttöön riittävät konstit
Näillä ajoilla on alkanut olemaan tämän kevään ja kesän trendi-ilmiönä muutamien pilottien osalta ajattelematonta ja piittaamatonta tapaa ajella porukoissa. Mä en nyt ala tässä nimiä kertiomaan, koska asianosaiset tietää niille asiasta kerrotun;
- ei mistään huomautuksista huolimatta ajeta vetoketjua, vaikka kaikki ympärillä toimivat niin
- kiihdytellään niin, että ollaan vähän väliä, lue oman asenteen aiheuttamana, toisen perseessä kiinni
- keulitaan, vaikka ihan hyvin tiedetään sen olevan pois suljettu meidän ajoilla
- suditetaan niin, että savua on kuin Narvan taistelussa
Näille henkisesti rajoittuneille ja kasvamattomille yksilöille voisi sanoa sen, että jos ei homma kelpaa niin menköön muualle. Tämä on ihan helppo ja yksinkertainen valinta, jota jo kotona (toivottavasti) on opetettu.
Mä mikään poliisi ole, mutta tänne on ihan turha tulla itkemään ulosliputetuista tai sanktioita saaneista kanssa motoristeista. Ihan TR3:aa siteeratakseni, voisin ostaa tikkarin ja silittää.
-Ymmärretty
-Understod
-Vet du det
-Versten
terv,
-Matti
"Näille henkisesti rajoittuneille ja kasvamattomille yksilöille"![]()
Jos tuon tekee niin, että ei muita siinä vaaranna niin mikäs perkele siitä nyt tekee niin kauheeta, että ei voi "teidän" kanssa ajella!?! Joku sisäsiittoinen juttu vai..?![]()
Toi ei ole kuin auktoriteettiongelma.Jos tuon tekee niin, että ei muita siinä vaaranna niin mikäs perkele siitä nyt tekee niin kauheeta, että ei voi "teidän" kanssa ajella!?! Joku sisäsiittoinen juttu vai..?![]()
+1Ei sudittaminen, keuliminen sun muu mukava ole huono asia tai
ongelma. Sellaisiksi ne muuttuu siinä kohtaa kun hahmotuskyky sopivan ajan ja paikan suhteen ei ihmisellä riitä.
Ei siinä ole kyse ämmäilystä tai kukkahatuista.
Pienemmässä.... ja erityisesti TUTUSSA porukassa, jossa kaikki tietää toistensa metkut ja kyvyt.... OK.
Suuressa "sekavassa" poppoossa luonnonlait taas alkavat toteuttaa itseään... joku pelästyy ja tekee huonoja ratkaisuja, joku miettii... kylhä määkii.... ja taas alkaa tapahtua.... ihan muuta kun alunperin oli tarkoitus.