Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FYI... RTFM = Read The Fuckin´ Manual !Saattaapi olla vähän niin ja näin sen hienon manuaalin lukemisen kanssa, jos pelkät välimerkit tuottavat säännönmukaisesti vaikeuksia. Vaan eipä jokainen voi olla juhannuskokon kirkkaimmalla liekillä palava parrunpätkä.
Ehem....niinpä tuota taitaa tuossa linkkini takana lukeakin...FYI... RTFM = Read The Fuckin´ Manual !Saattaapi olla vähän niin ja näin sen hienon manuaalin lukemisen kanssa, jos pelkät välimerkit tuottavat säännönmukaisesti vaikeuksia. Vaan eipä jokainen voi olla juhannuskokon kirkkaimmalla liekillä palava parrunpätkä.
![]()
hah, stupid meEhem....niinpä tuota taitaa tuossa linkkini takana lukeakin...FYI... RTFM = Read The Fuckin´ Manual !Saattaapi olla vähän niin ja näin sen hienon manuaalin lukemisen kanssa, jos pelkät välimerkit tuottavat säännönmukaisesti vaikeuksia. Vaan eipä jokainen voi olla juhannuskokon kirkkaimmalla liekillä palava parrunpätkä.
![]()
![]()
...kuten myös selite versiolle "Fine Manual" - jos sitten haluaa olla korrekti(mpi)
Tule mulle itkemään paikanpäälle , ostan tikkarin ja silitänja muista varoa kiihdytyksissä ettei takapallo lyö tyhjää,siitä saa sanktioita.ainakin viimeksi olin vieressä hoo moilasena kuuntelemassa että onko noi ihan tosissaan,ja olihan ne...Tr tarkoitti että letka ajetaan käänteisessä muodossa??jaa,että vetäjän pyynnöstä en sitten tule mukaan tortain letkaan.![]()
![]()
Ole sinä vika niin mä oon tokavika ja venataan sitten Trää kahvipaikalla![]()
tikkarin saat ostaa,silittämistä en suosittele.ja ei,ei jäännyt paha mieli,sainhan ajaa letkassa loppuun asti laukkuja tieltä keräten.mukaan en pääse muista syistä.jossain päin italiaa olen.ihmettelin vain "iloisten" veikkojen käytöstä em ajoissa kun liputtivat busakuskin ulos sutimisen takia.Tule mulle itkemään paikanpäälle , ostan tikkarin ja silitänja muista varoa kiihdytyksissä ettei takapallo lyö tyhjää,siitä saa sanktioita.ainakin viimeksi olin vieressä hoo moilasena kuuntelemassa että onko noi ihan tosissaan,ja olihan ne...Tr tarkoitti että letka ajetaan käänteisessä muodossa??jaa,että vetäjän pyynnöstä en sitten tule mukaan tortain letkaan.![]()
![]()
Ole sinä vika niin mä oon tokavika ja venataan sitten Trää kahvipaikalla![]()
" kasvun tiellä tulee välillä paha mieli"
jos on sulle jääny paha mieli.![]()
Masa, kyll sun nyt on pakko jo joku "lainata" omallekin tarakalleEtte usko, mutta...
Kaks päällä stigalla![]()
EIKÄEtte usko, mutta...
Kaks päällä stigalla![]()
Eiköhän jokainen joka on sinut moponsa kanssa ja tuntee PK-letka-ajo-ohjeet (hauska tavuviivahässäkkä muutes) ole tervetullut, eli mukaan vaansaako sinne tulla amatööritki keikkuu väleihi?
nim. kerran rookie ajoissa ollut![]()
Tulee mieleen eräs arviointilomake jonka ammattitutkinnon näytössä sain - "Palautteen vastaanotto ongelmallista".tikkarin saat ostaa,silittämistä en suosittele.ja ei,ei jäännyt paha mieli,sainhan ajaa letkassa loppuun asti laukkuja tieltä keräten.mukaan en pääse muista syistä.jossain päin italiaa olen.ihmettelin vain "iloisten" veikkojen käytöstä em ajoissa kun liputtivat busakuskin ulos sutimisen takia.