• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
WZAAAA!!! Just hain yammun pajalta, loputkin osat vaihdettuna! On kyllä niin huippuhupifiilis että polttelee armottomasti lähteä messiin. Ja tulla esittelemään uutta kyrpärää
tounge.gif

Tarvii kyllä päivittää vielä ajotakkikin, kun tämmöiselle sävysävyssä blingailulinjalle lähdin...
lookaround_orig.gif

Saattaapi olla vähän niin ja näin sen hienon manuaalin lukemisen kanssa, jos pelkät välimerkit tuottavat säännönmukaisesti vaikeuksia. Vaan eipä jokainen voi olla juhannuskokon kirkkaimmalla liekillä palava parrunpätkä.

Saattaapi olla vähän niin ja näin sen hienon manuaalin lukemisen kanssa, jos pelkät välimerkit tuottavat säännönmukaisesti vaikeuksia. Vaan eipä jokainen voi olla juhannuskokon kirkkaimmalla liekillä palava parrunpätkä.
FYI... RTFM = Read The Fuckin´ Manual !

biggrin.gif
Ehem....niinpä tuota taitaa tuossa linkkini takana lukeakin...  
wink.gif

...kuten myös selite versiolle "Fine Manual" - jos sitten haluaa olla korrekti(mpi)

FYI... RTFM = Read The Fuckin´ Manual !

biggrin.gif
Ehem....niinpä tuota taitaa tuossa linkkini takana lukeakin...  
wink.gif

...kuten myös selite versiolle "Fine Manual" - jos sitten haluaa olla korrekti(mpi)
hah, stupid me
biggrin.gif

en jaksanu lukea loppuun linkkiä
tounge.gif

saa ampua...

Eikais siihen hommaan manuaalia tarvita ?
Luonto tikanpojan puuhun vetää, sano..
crazy.gif

Mitä-mitä-mitääää... kukaaa......
biggrin.gif
?
Edes leikittelee ajatuksella että Mmmmmmiees jotain vi###
manuaalia lukisi  
tounge.gif
.
Tai no.... inssinööristä en ihan varma ole  
tounge.gif
.

Mahtaako ne edes mopoa kyetä työntää laskematta optimaalisia kulmia  
tounge.gif
.

.....Johan siinä tortut kuivuu pöydälle moisessa touhussa ja
kuuminkin päiväkaffe jäähtyy  
tounge.gif
.

jaa,että vetäjän pyynnöstä en sitten tule mukaan tortain letkaan.
sad_orig.gif
??
Tr tarkoitti että letka ajetaan käänteisessä muodossa  
wink.gif

Ole sinä vika niin mä oon tokavika ja venataan sitten Trää kahvipaikalla  
biggrin.gif
ja muista varoa kiihdytyksissä ettei takapallo lyö tyhjää,siitä saa sanktioita.ainakin viimeksi olin vieressä hoo moilasena kuuntelemassa että onko noi ihan tosissaan,ja olihan ne...
Tule mulle itkemään paikanpäälle , ostan tikkarin ja silitän

" kasvun tiellä tulee välillä paha mieli"
jos on sulle jääny paha mieli.  
biggrin.gif

jaa,että vetäjän pyynnöstä en sitten tule mukaan tortain letkaan.
sad_orig.gif
??
Tr tarkoitti että letka ajetaan käänteisessä muodossa  
wink.gif

Ole sinä vika niin mä oon tokavika ja venataan sitten Trää kahvipaikalla  
biggrin.gif
ja muista varoa kiihdytyksissä ettei takapallo lyö tyhjää,siitä saa sanktioita.ainakin viimeksi olin vieressä hoo moilasena kuuntelemassa että onko noi ihan tosissaan,ja olihan ne...
Tule mulle itkemään paikanpäälle , ostan tikkarin ja silitän

" kasvun tiellä tulee välillä paha mieli"
jos on sulle jääny paha mieli.  
biggrin.gif
tikkarin saat ostaa,silittämistä en suosittele.ja ei,ei jäännyt paha mieli,sainhan ajaa letkassa loppuun asti laukkuja tieltä keräten.mukaan en pääse muista syistä.jossain päin italiaa olen.ihmettelin vain "iloisten" veikkojen käytöstä em ajoissa kun liputtivat busakuskin ulos sutimisen takia.

Masa,toivonkin vinkkejä aina ajamiseenkin liittyen jos niitä on antaa ja niitä tuntuukin riittävän.en sinuakaan pidä epänormaalina ihmisenä,vaikka laumassa tunnuttekin (yleistämistä) yleensä olevan aika fanaattisia tiettyjen asioiden suhteen?finnejesi pulmaan ei mullakaan ole ratkaisua,kysyppä lekuriltasi seuraavan xenicalin uusimisen yhteydessä...yhtäkään ohjelmaa en ole vielä kaatumisia lukuunottamatta ajoissa huomannut noissa muka suurissa 60-80 pyörän letkoissa,mitä tuskin tulen huomaamaankaan?mutta se siitä letkajumpasta?

olen itsekkin joskus erehtynyt revittämään teidän letkassa ja siitä on asiallisesti sanottu tauolla,mitä viimeksi ei tapahtunut tapahtunut ennen "fanaattisuuden" pääsemistä valloilleen,eli pois liputusta.

nooh,ens kerralla parempi mieli kun suzukikuskikin tietää teidän säännöt ja pääsee sitten nauttimaan olennaisesta,eli iloisten hemppojen yhteis ajelusta!

tikkarin saat ostaa,silittämistä en suosittele.ja ei,ei jäännyt paha mieli,sainhan ajaa letkassa loppuun asti laukkuja tieltä keräten.mukaan en pääse muista syistä.jossain päin italiaa olen.ihmettelin vain "iloisten" veikkojen käytöstä em ajoissa kun liputtivat busakuskin ulos sutimisen takia.
Tulee mieleen eräs arviointilomake jonka ammattitutkinnon näytössä sain - "Palautteen vastaanotto ongelmallista".

Kyllä muakin se kiukutti vähän aikaa, mut se menee ohi
pftroest.gif

Back