Voitin nuikasti, mutta siitä viis.Mun laskujen mukaan sä oot numero 5Mistäs niitä numerolappuja saa?![]()
![]()
jos ny oon oikeen ymmärtäny ton laskukaavan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voitin nuikasti, mutta siitä viis.Mun laskujen mukaan sä oot numero 5Mistäs niitä numerolappuja saa?![]()
![]()
jos ny oon oikeen ymmärtäny ton laskukaavan![]()
Masa... sä voit sanoo niille duunikavereille vaik näin....Sää oot nyt sitten merkitty mies TaajuusNauroin ääneen.
Nyt alkaa mennä puurot ja vellit jo tosi huolella sekaisin![]()
EDIT: Älkää minua mihinkään leiriin enää koittako sijoitella... Mistä vitusta on syntynyt yleinen mielikuva että olisin pk-ajeluja tai niiden konseptia vastaan millään tavalla? Kai sitä kysyä saa tietämättömyyttään, ilman että on heti asian vastustaja.. Sut on nyt merkitty Dream Teamin jäseneksi numero 3. Kanna numeroa nyt sitten ylpeydellä koko mp-urasi ajan. Voit sitten kehuskella kaikille kavereille ja vaimolle kotona, että olet valaistunut ja kuulut ymmärtäjien eliittiin...![]()
Buuuuaaaahhhh.... hahhhh...![]()
![]()
![]()
![]()
Ei helvetti, tää on oikeasti parempaa viihdettä, kuin mikään Kummelin jutut tai Pahkasika...
Ei tämä pitäisi olla tämä Orgin tarkoitus, että kahvit lentää näppikselle ja työnteolle tulee loppu, kun saa nauraa ihan helvetisti. Täällä töissä ihmiset jo alkaa olee uteliaita, että mitä helvettiä siellä oikein tapahtuu...![]()
![]()
![]()
+1Jätkäthän saa tolla porukalla kasattua kunnon all-stars-letkanKiitos Staga, Taajuus, SoFro, Kake10,cbr600äffä,vkoivu,jyk4,MustaPekka,shyhander ..tämän porukan kanssa on täysin turhaa ajanhukkaa![]()
Heii,,mä oon samalla listalla onks mun numero sit 9Ei mitään, hetkeksi valtasi sellainen lämmin ja mukava yhteenkuuluvuuden tunne...Taajuus: Sorry, että laitoin sut listalle,![]()
Hei, olikohan se sitä paljon puhuttua hyvää motoristihenkeä?![]()
![]()
Vai ollaan me oikeen ``Dream Team``![]()
ps. En minäkään mielestäni ainakaan julkisesti ole ketään arvostellut tai syyttänyt mistään.
Toivottavasti joku ees mullekkin moikkaa,,No Tapo ainakin![]()
Its a DealÄlä huoli Masa en mä ainakaan oo nokkiini ottanut ihan mielenkiinnolla vaan seurannut keskustelua ja vahingossahan me Tapon kanssa samalle reitille osuttiin.
Hymyillään kun tavataan, oluet tarjoon kun nähdän![]()
Moneskohan kerta kun tätä taas ehdotetaan.. Ei tämmöiseen riitä kenelläkään resurssit, se nyt vaan on fakta. Miettikää nyt vähän, jos reitin pituus on 200-300km ja se pitäisi joka viikko käydä ajamassa etukäteen niin se on päivän homma. Muistetaan nyt kuitenkin että tämäkin perustuu vapaaehtoisuuteen eikä kukaan saa hommasta palkkaa. Se palkkatyökin pitäisi ehtiä jossain välissä tekemään.Joo... sen verran vaan, että.... Pakkohan mihinkään ajoihin ei ole osallistua. On TUOLLA joskus vähän vauhdikasta, mutta ainahan voi järkätä omat ajot. Mielessä on jo ensi kausi. Jos vaikka sillee, että tekisi nuo hommat eri tavalla? Julkistaisi reitin ennen ajoa, ajaisi sen itse läpi ja tsekkaisi esim soraosuudet pois tai kertoisi ne etukäteen. Kertoisi heti alkuun, että vauhti on tikkari, mutta eipä juurikaan sen alle! Että homma on tarkoitettu maisemabongareille. Pysähdyksiä on ja kusella käydään! Porukka otetaan kasaan ennalta kerrotuilla ja tsekatuilla paikoilla. Jos ensi kesänä kokeilisi?![]()
Emmää tätä kenellekään tyrkytä! Jos ihan itte kokeilen..... eihän tuota ossoo eeltä käsin sannoo.....Moneskohan kerta kun tätä taas ehdotetaan.. Ei tämmöiseen riitä kenelläkään resurssit, se nyt vaan on fakta. Miettikää nyt vähän, jos reitin pituus on 200-300km ja se pitäisi joka viikko käydä ajamassa etukäteen niin se on päivän homma. Muistetaan nyt kuitenkin että tämäkin perustuu vapaaehtoisuuteen eikä kukaan saa hommasta palkkaa. Se palkkatyökin pitäisi ehtiä jossain välissä tekemään.Joo... sen verran vaan, että.... Pakkohan mihinkään ajoihin ei ole osallistua. On TUOLLA joskus vähän vauhdikasta, mutta ainahan voi järkätä omat ajot. Mielessä on jo ensi kausi. Jos vaikka sillee, että tekisi nuo hommat eri tavalla? Julkistaisi reitin ennen ajoa, ajaisi sen itse läpi ja tsekkaisi esim soraosuudet pois tai kertoisi ne etukäteen. Kertoisi heti alkuun, että vauhti on tikkari, mutta eipä juurikaan sen alle! Että homma on tarkoitettu maisemabongareille. Pysähdyksiä on ja kusella käydään! Porukka otetaan kasaan ennalta kerrotuilla ja tsekatuilla paikoilla. Jos ensi kesänä kokeilisi?![]()
AIVAN!!!!!!!Eiks tää oo puitu jo aika moneen kertaan kuluneen kesän aikana, että PK:t menee tietyllä konseptilla, KK:t toisenlaisella? Ja jos joku haluu muunlaisella ni eikun vapaasti järkkäämään, varmasti kaikenlaisille ajoille on kysyntää.
Niin muista ajaa yhtä varovasti kuin me, ettei sinulle käy samoin.
Anteeksi offtopicini näinkin asiallisessa keskusteluketjussa, mutta näyttää tosiaan siltä, että mopoilija ajaa tarkoituksella tuon auton kylkeen, niinkuin videon kommenteissa joku toteaakin. Varmistaa osuman kääntymällä oikealle. Lähes suoraan alkuperäistä ajolinjaa jatkamalla ei olisi edes osunut autoon.
oikein syvasta sydamesta toivon, etta laitatte sellaisen porukan toimimaan, jossa kerkeaa kaikkien sielu mukaan. Muistuttaa vaan sopii, etta siihen porukkaan yleensa tulee vasta-alkajia ja riskit on korkealla. Nyt on hyvaa nayttoa siita, kun ajetaan oikein kiharaa pienta tieta, lepikko kutsuu, vaikka vauhtia olisi huomattavasti alle rajoituksen. Yksinkertaisesti alkajien kanssa ei voi ajaa tietynlaisia teita.Joo... sen verran vaan, että.... Pakkohan mihinkään ajoihin ei ole osallistua. On TUOLLA joskus vähän vauhdikasta, mutta ainahan voi järkätä omat ajot. Mielessä on jo ensi kausi. Jos vaikka sillee, että tekisi nuo hommat eri tavalla? Julkistaisi reitin ennen ajoa, ajaisi sen itse läpi ja tsekkaisi esim soraosuudet pois tai kertoisi ne etukäteen. Kertoisi heti alkuun, että vauhti on tikkari, mutta eipä juurikaan sen alle! Että homma on tarkoitettu maisemabongareille. Pysähdyksiä on ja kusella käydään! Porukka otetaan kasaan ennalta kerrotuilla ja tsekatuilla paikoilla. Jos ensi kesänä kokeilisi?![]()
Mä en tiedä mistään mitään, mutta voisi kuvitella tuossa ihan perushätäjarrutushartialukko-efektin. Tie loivassa kaarteessa, mutta ajolinja oikenee.Anteeksi offtopicini näinkin asiallisessa keskusteluketjussa, mutta näyttää tosiaan siltä, että mopoilija ajaa tarkoituksella tuon auton kylkeen, niinkuin videon kommenteissa joku toteaakin. Varmistaa osuman kääntymällä oikealle. Lähes suoraan alkuperäistä ajolinjaa jatkamalla ei olisi edes osunut autoon.
+10 poääääng!oikein syvasta sydamesta toivon, etta laitatte sellaisen porukan toimimaan, jossa kerkeaa kaikkien sielu mukaan. Muistuttaa vaan sopii, etta siihen porukkaan yleensa tulee vasta-alkajia ja riskit on korkealla. Nyt on hyvaa nayttoa siita, kun ajetaan oikein kiharaa pienta tieta, lepikko kutsuu, vaikka vauhtia olisi huomattavasti alle rajoituksen. Yksinkertaisesti alkajien kanssa ei voi ajaa tietynlaisia teita.Joo... sen verran vaan, että....  Pakkohan mihinkään ajoihin ei ole osallistua. On TUOLLA joskus vähän vauhdikasta, mutta ainahan voi järkätä omat ajot. Mielessä on jo ensi kausi. Jos vaikka sillee, että tekisi nuo hommat eri tavalla? Julkistaisi reitin ennen ajoa, ajaisi sen itse läpi ja tsekkaisi esim soraosuudet pois tai kertoisi ne etukäteen. Kertoisi heti alkuun, että vauhti on tikkari, mutta eipä juurikaan sen alle! Että homma on tarkoitettu maisemabongareille. Pysähdyksiä on ja kusella käydään! Porukka otetaan kasaan ennalta kerrotuilla ja tsekatuilla paikoilla. Jos ensi kesänä kokeilisi? Â![]()
Ympyra sulkeutuu taas, meillahan on jo sellainen porukka. Sen nimi on tourinki, jota Goza on totteistamassa.
Koetetaan nyt vaan kehittaa naita kolmea hyvaa jo olemassa olevaa systeemia.