• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai XX/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kiitos  Staga, Taajuus, SoFro, Kake10,cbr600äffä,vkoivu,jyk4,MustaPekka,shyhander ..tämän porukan kanssa on täysin turhaa ajanhukkaa
Jätkäthän saa tolla porukalla kasattua kunnon all-stars-letkan
biggrin.gif
Pitääkin olla tarkkana, ettei ton letkan alle jää missään
biggrin.gif
Olisko etukäteisreittisuunnitelmaa nähtävillä?
Toivottavasti on googlessa reittikartta piirretty niin tietää välttää ruuhkat ja varautua pistään aurinkolasit päähän, kun huomioliivien määrä sokaisee.

Tää on ollut vaan niin hemmetin hauskaa luettavaa, kun me ollaan ajettu niin helvetillisen kovaa sekä ollaan ohitettu joku joka ajoi kanssa kovaa. Se, että meitä parjataan vielä kovemmin ajamisesta, syy taitaa oikeasti olla se, että me ollaan ohitettu joku, jonka ego ei ole kestänyt sitä ollenkaan. Tämähän tässä paistaa Kuopion torille saakkka.

Tämä on ollut kertakaikkiaan hyvää viihdettä työpäivien ratoksi  
biggrin.gif

Eiköhän ala olla aika hiljentyä, kun me ollaan saatu trolli-osasto hiljenemään. Keskitytään nyt siihen ajamiseen enempi, mitä muuten ei ole montaa kertaa tarjolla enää tänä syksynä.

-Matti

+10

Nauroin ääneen.

Nyt alkaa mennä puurot ja vellit jo tosi huolella sekaisin
tounge.gif

EDIT: Älkää minua mihinkään leiriin enää koittako sijoitella... Mistä vitusta on syntynyt yleinen mielikuva että olisin pk-ajeluja tai niiden konseptia vastaan millään tavalla? Kai sitä kysyä saa tietämättömyyttään, ilman että on heti asian vastustaja.
Siksi mun listalla, kun et tyrmännyt mitään, etkä ketään..ja pohdiskelet näköjään asioita enemmän
bowdown.gif

Bye

Nauroin ääneen.

Nyt alkaa mennä puurot ja vellit jo tosi huolella sekaisin
tounge.gif

EDIT: Älkää minua mihinkään leiriin enää koittako sijoitella... Mistä vitusta on syntynyt yleinen mielikuva että olisin pk-ajeluja tai niiden konseptia vastaan millään tavalla? Kai sitä kysyä saa tietämättömyyttään, ilman että on heti asian vastustaja.
Sää oot nyt sitten merkitty mies Taajuus
wink.gif
. Sut on nyt merkitty Dream Teamin jäseneksi numero 3. Kanna numeroa nyt sitten ylpeydellä koko mp-urasi ajan. Voit sitten kehuskella kaikille kavereille ja vaimolle kotona, että olet valaistunut ja kuulut ymmärtäjien eliittiin...

Buuuuaaaahhhh.... hahhhh...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ei helvetti, tää on oikeasti parempaa viihdettä, kuin mikään Kummelin jutut tai Pahkasika...

Ei tämä pitäisi olla tämä Orgin tarkoitus, että kahvit lentää näppikselle ja työnteolle tulee loppu, kun saa nauraa ihan helvetisti. Täällä töissä ihmiset jo alkaa olee uteliaita, että mitä helvettiä siellä oikein tapahtuu...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kiitos  Staga, Taajuus, SoFro, Kake10,cbr600äffä,vkoivu,jyk4,MustaPekka,shyhander ..tämän porukan kanssa on täysin turhaa ajanhukkaa jaaritella päivänselvistä asioista, ei niille mene mikään jakeluun..seliseli-juttuja vaikka mitä kertoisi, itessä ei koskaan  mitään vikaa, vitun kivaa vaan ajaa lujaa, väliä sillä, jos kaveri painelee perässä metsään, oma vika, kun ei huolehtinut itsestään, myötätuntoa kuitenkin löytyy..viedään jopa kukkia lasarettiin ja voivotellaan..voi..voi, kun menit pöheikköön.
Painelkaa Ruotsiin ja pyörikää siellä väkkäränä niin lujaa kuin haluatte, mutta älkää temmeltäkö näillä teillä mutkissa ohitustilanteissa väärillä kaistoilla samoilla nopeuksilla kuin Alastarossa..ja piste PK:lle
PS. Koska Tää oli muuten viimeinen kommenttini PK-saitilla
Tosikoille, kukkahatuille ja elämänhaluttomille: Kylmän tosielämän realiteetti

Sää oot nyt sitten merkitty mies Taajuus  
wink.gif
. Sut on nyt merkitty Dream Teamin jäseneksi numero 3. Kanna numeroa nyt sitten ylpeydellä koko mp-urasi ajan. Voit sitten kehuskella kaikille kavereille ja vaimolle kotona, että olet valaistunut ja kuulut ymmärtäjien eliittiin...
Jep, sovittelen jo kukkaa hattuun.

Sponssaisiko .ORG tiimipaidan?
baaa.gif

Ota vaan taajuus siitä parvekkeen kukkalaatikosta se orvokki pipoon, sitten vaan antoisia paheksumis- ja kyttäyshetkiä
smile_org.gif

Voisko nää alkeet liittää vaikka EAK 1:seen

Huumorin lajeja:

Slapstick eli kohellus tai pelleily.

Satiiri eli pureva iva.

Ironia eli katkera, mahdollisesti itseenkin kohdistuva iva.

Sarkasmi eli pidemmälle viety suppea, jopa yhden lauseen huumori tai pureva ivaa.

Parodia eli ivamukaelma, jossa jokin – yleensä hyvin tunnettu – teos tehdään naurunalaiseksi.

Musta huumori käsittelee yleensä vaikeita ja ankeita teemoja (kuten kuolema, vitsaukset, sairaudet).

Anarkistinen huumori (tunnettu myös nimillä älyvapaa huumori ja kreisihuumori) jonka sisältämä komiikka koostuu täysin asiaan kuulumattomista tai sattumanvaraista asioista tai tilanteista; logiikka ja realistisuus jäävät taka-alalle. Sisältää usein slapstick-tyyppistä pelleilyä, mutta se erottuu järjettömillä ratkaisuillaan. Esimerkiksi yhdysvaltalainen piirrossarja Family Guy sekä brittiläisen komediaryhmä Monty Pythonin tuotanto koostuu pääasiassa anarkistisesta huumorista.

Fuck..on siinä porukkaa ja ajo-tovereita, jotka mollaatte kaveria, joka ei sanallakaan ole sanonut, eikä ole ollut teidän PK ajojanne vastaan missään kohtaa, peräreikä mitä jengiä.  Taajuus: Sorry, että laitoin sut listalle, nämä kovikset ei tajuu edes kirjoitettua suomen kieltä..So Sorry
Mehän suorastaan ollaan hakattu ja lynkattu Taajuus, kun se tollai... (ei hemmetti, meinaa koko ajan revetä). Kuin tässä nyt näin kävi...
omg.gif

Mulla ei ole ajotovereita, eikä ajo-tovereita. Niitä löytyy sitten Sosiaalipuolelta, vasemmalla syrjällä. Mulla on ajokavereita, joiden joukkoon kuuluu myös Taajuus.

Mä luulen, että Taajuus ymmärtää ihan hyvin, mikä tässä on homman nimi ja se ei hurjistu. Taajuus tietää varmaan oikein hyvin sen, kun sille tarjotaan Dream Team -jäsenyyttä. Se kulkee nyt varmaan niin otettuna, ettei se edes morjensta enää meitä matosia.

Se on sitten ihan hyvä, kun tuntee ajoilla kaverin nimeltä Taajuus. Sillä on sitten tulevaisuudessa rinnassa orvokki ja pyörän kyljessä numero 3. Voisitkin muuten laittaa sen sun Nickin alle uuden arvon "numero 3".
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Eihän täällä "isojen poikien" foorumilla pysty edes asialliseen keskusteluun. Ehkä osa sitten oppii jossain vaiheessa elämää, että voi hyvinkin saada negatiivista palautetta omista touhuista. Eikä se sitä tarkoita, että siitä tarvitsee herneet nenään vetää. Vaan ihan kaikessa rauhassa analysoi palautetta.
Tein mielestäni ihan asiallisesti sen?

Taajuus: Sorry, että laitoin sut listalle,
Ei mitään, hetkeksi valtasi sellainen lämmin ja mukava yhteenkuuluvuuden tunne...  
inlove.gif

Hei, olikohan se sitä paljon puhuttua hyvää motoristihenkeä?
idea3.gif
Heii,,mä oon samalla listalla onks mun numero sit 9
smile_org.gif

Vai ollaan me oikeen ``Dream Team``
sport05.gif

ps. En minäkään mielestäni ainakaan julkisesti ole ketään arvostellut tai syyttänyt mistään.
Toivottavasti joku ees mullekkin moikkaa,,No Tapo ainakin
cool.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back