Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan loistava setti,jos kuumuutta ei lasketa.Näitä lisää?en ole ihan varma mikä oli juuri "se" juttu tänään mutta jotenkin jäi sellanen maku että tällaset ajot on niitä miksi letka-ajelu on niin vidun jees joskus. Nasta reitti (vaikka ite sanonkin), iloisia ihmisiä, jokainen ajoi itselleen passelilla rytmillä, kaikki pääs kotiin omilla renkailla, ihmiset vilkutti reitin varrella. Stna ku oliki kiva reissu. Vaikkakin mun pää ei kyllä toimi ihan satasella näissä lämpötiloissa (jos ylipäätään muutenkaan). 46 starttas ja liki puolet jaksoi hikoilla lopetuspaikalle saakka. Iso kiitos kaikille. Pumpmanille erityiskiitos veturin (ja beiben) nesteyttämisestä kaffepaikalla. Upeeta kun jotkut muistaa vaivannäöstä vanhaan malliin, jää kiva fiilis. Kerrassaan loistoreissu, eikä uudet pätkätkään pettäneet odotuksia vaan vetomiesten naamat loistivat tyytyväisyyttä.
No.. Petri ei oo vielä kuitannu että pääskökaikki pääs kotiin omilla renkailla
Paitsi ne pari pikkulikkaa jotka talutti fillareita siellä jossain 2/3 matkasta. Ne näytti keskisormee, ainakin peräjoukolle.ihmiset vilkutti reitin varrella.
No mä "nauhotin" ton Tompalla. Mul on duunikoneella Tyre, joten koitan taiteilla sulle ja miks ei tännekkin ton reitin.Harmi kun olin luvannut muuta täksi päiväksi (tiedän, iso virhe) kaikesta päätellen todella mukava jonoajelu.
Olisko ajettua reittiä saatavilla esim googlemapsin reittinä? Anyone?
Ens kerralla mukana jos ei sada!
Selviydyin hyvin tällä mun säästörenkaalla kotiin. Tosin teinibemaria vastaan pidettyyn kiihdytyskilpailuun ei pitoa meinannu löytyä. Kiitos kivasta mutkailusta, vaikka renkaasta päätellen oli liikaa suoria.No.. Petri ei oo vielä kuitannu että pääskökaikki pääs kotiin omilla renkailla![]()
Kiitti lokomolle. Niin ja siltä juopon retkulta jossain päin loppumatkaa ei puuttunut kuin ruutulippu kädestä. Pysty melkein heittää yläfemmat keskiviivan paikkeilta.Paitsi ne pari pikkulikkaa jotka talutti fillareita siellä jossain 2/3 matkasta. Ne näytti keskisormee, ainakin peräjoukolle.ihmiset vilkutti reitin varrella.![]()
Eikös sikaviki ollu ihan jonon hännillä?Niin ja siltä juopon retkulta jossain päin loppumatkaa ei puuttunut kuin ruutulippu kädestä. Pysty melkein heittää yläfemmat keskiviivan paikkeilta.
Buuaaaahhahhah, ei helvata meinas kahvit mennä reisilleEikös sikaviki ollu ihan jonon hännillä?Niin ja siltä juopon retkulta jossain päin loppumatkaa ei puuttunut kuin ruutulippu kädestä. Pysty melkein heittää yläfemmat keskiviivan paikkeilta.![]()