• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 30.6.11 klo 18:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iso kiitos veturille ja kaikille mukana olleille.hyvät oli reitit niinku yleensä aina.

Viimeinkin kotiuduttu kaffen kautta. Pikkusen yli 300km kotiin asti. Kiitti veturille. Mahtava reitti, ja muutenkin mukavaa ajelua. Ens tortakina en pääse oon Tenolla
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
ja pitäis siellä kait koitaa fisustaakkin. Näkemisiin.
062802jumpie_prv.gif

en ole ihan varma mikä oli juuri "se" juttu tänään mutta jotenkin jäi sellanen maku että tällaset ajot on niitä miksi letka-ajelu on niin vidun jees joskus. Nasta reitti (vaikka ite sanonkin), iloisia ihmisiä, jokainen ajoi itselleen passelilla rytmillä, kaikki pääs kotiin omilla renkailla, ihmiset vilkutti reitin varrella. Stna ku oliki kiva reissu. Vaikkakin mun pää ei kyllä toimi ihan satasella näissä lämpötiloissa (jos ylipäätään muutenkaan). 46 starttas ja liki puolet jaksoi hikoilla lopetuspaikalle saakka. Iso kiitos kaikille. Pumpmanille erityiskiitos veturin (ja beiben) nesteyttämisestä kaffepaikalla. Upeeta kun jotkut muistaa vaivannäöstä vanhaan malliin, jää kiva fiilis. Kerrassaan loistoreissu, eikä uudet pätkätkään pettäneet odotuksia vaan vetomiesten naamat loistivat tyytyväisyyttä.

en ole ihan varma mikä oli juuri "se" juttu tänään mutta jotenkin jäi sellanen maku että tällaset ajot on niitä miksi letka-ajelu on niin vidun jees joskus. Nasta reitti (vaikka ite sanonkin), iloisia ihmisiä, jokainen ajoi itselleen passelilla rytmillä, kaikki pääs kotiin omilla renkailla, ihmiset vilkutti reitin varrella. Stna ku oliki kiva reissu. Vaikkakin mun pää ei kyllä toimi ihan satasella näissä lämpötiloissa (jos ylipäätään muutenkaan). 46 starttas ja liki puolet jaksoi hikoilla lopetuspaikalle saakka. Iso kiitos kaikille. Pumpmanille erityiskiitos veturin (ja beiben) nesteyttämisestä kaffepaikalla. Upeeta kun jotkut muistaa vaivannäöstä vanhaan malliin, jää kiva fiilis. Kerrassaan loistoreissu, eikä uudet pätkätkään pettäneet odotuksia vaan vetomiesten naamat loistivat tyytyväisyyttä.
Aivan loistava setti,jos kuumuutta ei lasketa.Näitä lisää?

Ja pakollinen,kuvat jakoon!

Harmi kun olin luvannut muuta täksi päiväksi (tiedän, iso virhe) kaikesta päätellen todella mukava jonoajelu.
Olisko ajettua reittiä saatavilla esim googlemapsin reittinä? Anyone?

Ens kerralla mukana jos ei sada!

Harmi kun olin luvannut muuta täksi päiväksi (tiedän, iso virhe) kaikesta päätellen todella mukava jonoajelu.
Olisko ajettua reittiä saatavilla esim googlemapsin reittinä? Anyone?

Ens kerralla mukana jos ei sada!
No mä "nauhotin" ton Tompalla. Mul on duunikoneella Tyre, joten koitan taiteilla sulle ja miks ei tännekkin ton reitin.
nixweiss.gif

jees! kiitos vedättäjälle, hyvä mutkat oli viritelty... kiitos pukamalle ja kaikille muillekkin. oli ns. päräyttävä keikka
biggrin.gif

tackar o pockar

Kiitoksia Tompalle reiteistä, oli mulle uusia ja todella hienoja nopeita pätkiä.
smile_org.gif
Ja kiits sikille taas porukan perään kattomisesta! Ja muille kans kiitoksia osallistumisesta, oli yks päräyttävimpiä PK-reissuja mun osalta.
062802moto_prv.gif

Jes, pääsee itsekin vastailemaan, kiitokset veturille, paikoitellen syntyi vähän väliä kun ei tällä vanhalla singerillä oikein polje vauhdikkaammin kun ominaisuudet ei vastaa nykymenoa, niin päätin katsoa parhaimmaksi itsekin kurvata Mäntsälästä kohti stadia, kellokin oli jo suht paljon.

Erityiskiitos kaverille joka huomautti ThermoTec-krepin karanneen jo takarengasta morjestamaan, huomasin kyllä jo alkumatkasta siteen irronneen, mutta en älynnyt sen luikerrelleen omille teilleen niin nopeasti.
Nää DIY-vehkeet on vähän tällaisia...ajovalokin päätti heti letkan aluksi polttaa itsensä.

Ensi kerralla/vuonna sitten "uudella" pyörällä.

Niin ja siltä juopon retkulta jossain päin loppumatkaa ei puuttunut kuin ruutulippu kädestä. Pysty melkein heittää yläfemmat keskiviivan paikkeilta.
Eikös sikaviki ollu ihan jonon hännillä?  
omg.gif
Buuaaaahhahhah, ei helvata meinas kahvit mennä reisille
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei vaan kiitokset paremman puoliskon kera vielä kerran, oli muutoisin vähän käkenä katolla kattellessaan Suvirannan menoa ekaa kertaa, että hä missä mää oon??? Loppumatka tultiiin sitten perätuupparin kera ihan omaa jarrutonta tahtia
tounge.gif

Kiitokset veturille reitin kehittelystä. Loppumatkasta vauhdit oli sen verran hyviä, että siirtyminen taaemmaksi kävi mielessä, mutta onneksi bensavalo antoi hyvän tekosyyn poistua jonosta kohti Järvenpäätä. Kaikki pysyi pystyssä ja hauskaa oli, niin voisiko sitä enempää vaatia?

Back