• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 21.7.11 klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Peräluuska kiittää, kokonaiset 19 kuvaa sain aikaseks: https://picasaweb.google.com/ahyppon....ectlink

Mun mstä viimesin kuva kruunaa koko kuvakavalkadin
tounge.gif

Kiitos oli taasen kivaa
062802jumpie_prv.gif

Iso kiitos kuuluu taas Arvatkaa Kenelle. Kivaa perussettiä. Ei tarvinnut miettiä miten tie kääntyy, kun mutkat alkaa painumaan selkäytimeen. Mukavaa seuraa ja kukaan ei jäänyt kylmäksi. Ja jos jäi, niin toivottavasti kainalohiki toi ainakin jotain maustetta lämpimähköön ajokeliin. Näitä sitä aina jaksaa talvella miettiä klo 6.30 kun repii Wolkkaria käyntiin nietosten keskeltä ja pakkasta on -32. Muistuu vielä mieleen se, että on olemassa sää, jolloin kumi pitää tiessä paremmin kuin kärpäspaperi.

En vaan muista olla kertaamatta sitä sääntöä orgin aloilla, ettei jonossa ohiteta. Mulla meinasi tulla hätäkakka, kun näin tapahtui. Eipä tästä tämän enempää, muistakaa kaikki lukea ne orgin ryhmäajon ohjeet.

Many thanks
wink.gif

Olikos kärkiporukka hyvinkään nurkilla 21 maissa bussipysäkillä odottelemassa?
Kärkimiehellä tais olla joku keltanen takki/liivi päällä?
Ajeltiin hopeella busalla ja mustalla gikserillä ohi ja koko porukka morjesti :-)

Hyvin oli letka venyny, kun oltiin yhdessä risteyksessä stopilla n.10min ja sinä aikana ehkä 10 pyörää meni ohi, loput tuli varmaan sitten perästä...

En vaan muista olla kertaamatta sitä sääntöä orgin aloilla, ettei jonossa ohiteta. Mulla meinasi tulla hätäkakka, kun näin tapahtui.
Meikäläinen ottaa vastuun tästä. Siinä siis kuorma-auto kiilasi risteyksessä letkan väliin, jolloin olimme edellä ajavan pyörän kanssa vierekkäin lähes takapuskurissa kiinni. Oli pitkä kaarre oikealle, ja kun itse olin tien keskellä niin yritin tehdä tilaa muille ohittamalla auton jotta ei oltais aivan sumpussa. Samalla ajojärjestys muuttui minun ja vieressä ajavan kuskin kanssa. Eli ei ollut mistään tahallisesta sääntörikkomuksesta kysymys.

Eipä siinä, tein väärän ratkaisun. Ensi kerralla paremmin. Homma on selvitetty asianosaisten kanssa eikä siitä tarvii enempää jauhaa.
Mukavat ajelut, kiitoksia.  
thumbs-up.gif

En vaan muista olla kertaamatta sitä sääntöä orgin aloilla, ettei jonossa ohiteta. Mulla meinasi tulla hätäkakka, kun näin tapahtui.
Meikäläinen ottaa vastuun tästä. Siinä siis kuorma-auto kiilasi risteyksessä letkan väliin, jolloin olimme edellä ajavan pyörän kanssa vierekkäin lähes takapuskurissa kiinni. Oli pitkä kaarre oikealle, ja kun itse olin tien keskellä niin yritin tehdä tilaa muille ohittamalla auton jotta ei oltais aivan sumpussa. Samalla ajojärjestys muuttui minun ja vieressä ajavan kuskin kanssa. Eli ei ollut mistään tahallisesta sääntörikkomuksesta kysymys.

Eipä siinä, tein väärän ratkaisun. Ensi kerralla paremmin. Homma on selvitetty asianosaisten kanssa eikä siitä tarvii enempää jauhaa.
Mukavat ajelut, kiitoksia.  
thumbs-up.gif
Älä nyt,jauhetaan vain?Voisi löytyä videotakin em episodista
biggrin.gif

Masan on varmaan aika siirtyä jonossa taaksepäin....

Sorry. oli ihan pakko...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
kyllä tässä voisi siirtyäkin, kun alkaa pelottaa niin kovasti mun edellä ajavat. Siinä jonossa ei taida olla yhtään turvallista paikkaa, kun nuo kotilot sotkee asioita. Täytyy alkaa vissiin käyttämään tuota Tena for Oldersia, kun alkaa itsekin pääsemään tähän seniili-ikään.

biggrin.gif

En ollut tällä kertaa tässä letkassa, mutta lämmin oli eilinen keli ajaessa. Toisessa porukassa tuli ajettua 2-pyöräisellä 90km Itä-uudellamaalla...mutta siinä mentiin maanteitä pitkin reisivoimalla.

Vaikka olikin nahka-asua(tai kevlarifarkkuja) reippaasti kevyempi ajo-asu niin harvoin on ollut niin kuuma tien päällä. 2,5L vettä + 0,5 ED'iä kului 3 tunnin aikana. Ja sitten huikallisen
033102beer_1_prv.gif
palautusjuomaksi

Kuten Masa tuossa totesi, näitä reissuja on kiva muistella talvipakkasilla. Kesä on hyvää aikaa  
062802jumpie_prv.gif

En ollut tällä kertaa tässä letkassa, mutta lämmin oli eilinen keli ajaessa. Toisessa porukassa tuli ajettua 2-pyöräisellä 90km Itä-uudellamaalla...mutta siinä mentiin maanteitä pitkin reisivoimalla.

Vaikka olikin nahka-asua(tai kevlarifarkkuja) reippaasti kevyempi ajo-asu niin harvoin on ollut niin kuuma tien päällä. 2,5L vettä + 0,5 ED'iä kului 3 tunnin aikana. Ja sitten huikallisen
033102beer_1_prv.gif
palautusjuomaksi

Kuten Masa tuossa totesi, näitä reissuja on kiva muistella talvipakkasilla. Kesä on hyvää aikaa  
062802jumpie_prv.gif
voi kun oliskin -25, noi rakennus hommat maistuis paljon paremmin. Piru että on kuumaa naputella kattoa umpeen näillä keleillä. Varjoa ei missään, tuule ei yhtään ja valjaat päällä
sad_orig.gif

No onneks sitä ei ole kun 390m2
shaun.gif

Ajeltiin hopeella busalla ja mustalla gikserillä ohi ja koko porukka morjesti :-)

Hyvin oli letka venyny, kun oltiin yhdessä risteyksessä stopilla n.10min ja sinä aikana ehkä 10 pyörää meni ohi, loput tuli varmaan sitten perästä...
eipä ollu meidän letka. Lisäksi osoitan moukkamaisuuteni ja ilmoitan pyhästi että sitä päivää ei tule että meikä pukis ylleen sen destia-terveyssiteen ja alkais loistaa kilpaa liikennemerkkien kanssa. En myöskään liimaa selkääni varoituskolmiota saati ala välkkyä strobovaloin koristeltuna.

eipä ollu meidän letka. Lisäksi osoitan moukkamaisuuteni ja ilmoitan pyhästi että sitä päivää ei tule että meikä pukis ylleen sen destia-terveyssiteen ja alkais loistaa kilpaa liikennemerkkien kanssa. En myöskään liimaa selkääni varoituskolmiota saati ala välkkyä strobovaloin koristeltuna.
Ei koskaan pitäsi sanoa "ei koskaan"  
tounge.gif

Ei koskaan pitäsi sanoa "ei koskaan"  
tounge.gif
Poikkeus vahvistakoot säännön
biggrin.gif

Back