Nyt näyttää jo paremmalta, eli sateet ovat poistuneet ennusteista.Illaksi jotkut ennusteet povailee sateita, mutta seurailenpa päivän tilannetta josko muuttuisi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt näyttää jo paremmalta, eli sateet ovat poistuneet ennusteista.Illaksi jotkut ennusteet povailee sateita, mutta seurailenpa päivän tilannetta josko muuttuisi![]()
Mikäs on reitin oletettu mitta ja moneltas veikkaat että homma laarissa? Joko on reissulle peräsmies löytyny?Keliolosuhteiden johdosta vetovauhtia otetaan hieman alas, koska ainakin allekirjoittaneen varustus tulee olemaan hieman mustaa nahkaa kevyempi...
Johan mä peräluuskaks tuolla ilmottauduinMikäs on reitin oletettu mitta ja moneltas veikkaat että homma laarissa? Joko on reissulle peräsmies löytyny?Keliolosuhteiden johdosta vetovauhtia otetaan hieman alas, koska ainakin allekirjoittaneen varustus tulee olemaan hieman mustaa nahkaa kevyempi...
No ei toi sun ilmoittautumises nyt kovin selkeä ollu:Johan mä peräluuskaks tuolla ilmottauduinMikäs on reitin oletettu mitta ja moneltas veikkaat että homma laarissa? Joko on reissulle peräsmies löytyny?Keliolosuhteiden johdosta vetovauhtia otetaan hieman alas, koska ainakin allekirjoittaneen varustus tulee olemaan hieman mustaa nahkaa kevyempi...![]()
sanoi:hep,jos vakiopukamat muissa kuvioissa mä voin olla peräluuska.Olettaen etten ole pannuttanut ennen torstaita ja kytkin toimii.
Selkeä ilmo, mut ironiahan on vaikea lajiNo ei toi sun ilmoittautumises nyt kovin selkeä ollu:Johan mä peräluuskaks tuolla ilmottauduinMikäs on reitin oletettu mitta ja moneltas veikkaat että homma laarissa? Joko on reissulle peräsmies löytyny?Keliolosuhteiden johdosta vetovauhtia otetaan hieman alas, koska ainakin allekirjoittaneen varustus tulee olemaan hieman mustaa nahkaa kevyempi...![]()
sanoi:hep,jos vakiopukamat muissa kuvioissa mä voin olla peräluuska.Olettaen etten ole pannuttanut ennen torstaita ja kytkin toimii.
Mut hyvä että on hoidossa, niin valitsen paikkani muulta paikaltaParempi niin...![]()
Ironia ja jossittelu ovat eri asioitaSelkeä ilmo, mut ironiahan on vaikea laji![]()
Emmä mitää jossitellu... Siinä tapauksessa olisin kirjottanut JOS en ole pannuttanu ja JOS kykä toimii. Viitaten edellisiin pannuihin ja siihen että mun ajotyylihän on semmosta kytkintä kuluttavaa... Or not... Ironiaa... Mut samapa tuo. Me ollaan Guessin kera ajettu enempi kilsoi yhes ku sä oot syöny perunoi, joten eiköhän toi homma toimiIronia ja jossittelu ovat eri asioitaSelkeä ilmo, mut ironiahan on vaikea laji![]()
![]()