• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 21.7.11 klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Illaksi jotkut ennusteet povailee sateita, mutta seurailenpa päivän tilannetta josko muuttuisi
smile_org.gif
Nyt näyttää jo paremmalta, eli sateet ovat poistuneet ennusteista.

Keliolosuhteiden johdosta vetovauhtia otetaan hieman alas, koska ainakin allekirjoittaneen varustus tulee olemaan hieman mustaa nahkaa kevyempi... Tämän lisäksi pää ei vaan toimi yhtä napakasti kun sitä kiehutetaan marushinin aromipesässä.

Muistakaa tankata nestettä riittävästi !

Keliolosuhteiden johdosta vetovauhtia otetaan hieman alas, koska ainakin allekirjoittaneen varustus tulee olemaan hieman mustaa nahkaa kevyempi...
Mikäs on reitin oletettu mitta ja moneltas veikkaat että homma laarissa? Joko on reissulle peräsmies löytyny?
Johan mä peräluuskaks tuolla ilmottauduin
baaa.gif
No ei toi sun ilmoittautumises nyt kovin selkeä ollu:

sanoi:
hep,jos vakiopukamat muissa kuvioissa mä voin olla peräluuska.Olettaen etten ole pannuttanut ennen torstaita ja kytkin toimii.

Mut hyvä että on hoidossa, niin valitsen paikkani muulta paikalta
smile_org.gif
Parempi niin...

Keliolosuhteiden johdosta vetovauhtia otetaan hieman alas, koska ainakin allekirjoittaneen varustus tulee olemaan hieman mustaa nahkaa kevyempi...
Mikäs on reitin oletettu mitta ja moneltas veikkaat että homma laarissa? Joko on reissulle peräsmies löytyny?
Johan mä peräluuskaks tuolla ilmottauduin
baaa.gif
No ei toi sun ilmoittautumises nyt kovin selkeä ollu:

sanoi:
hep,jos vakiopukamat muissa kuvioissa mä voin olla peräluuska.Olettaen etten ole pannuttanut ennen torstaita ja kytkin toimii.

Mut hyvä että on hoidossa, niin valitsen paikkani muulta paikalta
smile_org.gif
Parempi niin...
Selkeä ilmo, mut ironiahan on vaikea laji
thumbs-up.gif

RaceDACin asennusprojekti viekin nyt voiton ajeluista. Ja ehkä pykälän liian hikisen nihkeä keli olisikin vetäistä nahkoja niskaan
sad_orig.gif

Selkeä ilmo, mut ironiahan on vaikea laji
thumbs-up.gif
Ironia ja jossittelu ovat eri asioita
smile_org.gif
Emmä mitää jossitellu... Siinä tapauksessa olisin kirjottanut JOS en ole pannuttanu ja JOS kykä toimii. Viitaten edellisiin pannuihin ja siihen että mun ajotyylihän on semmosta kytkintä kuluttavaa... Or not... Ironiaa... Mut samapa tuo. Me ollaan Guessin kera ajettu enempi kilsoi yhes ku sä oot syöny perunoi, joten eiköhän toi homma toimi
tounge.gif

Pitäkää hauskaa.. koko porukka.. tää lähtee vähän pitemmille lenkeille  
062802moto_prv.gif

Hiukan teki mieli lähteä, mutta jahkailin nyt itseni ulos tältä illalta. Jos sitä ilmestyisi seuraksi ensi viikolla. Lomoan loppumisen kunniaksi.

Oli pakko luovuttaa jo puolessa välissä, ei vaan kestänyt tuossa kuumuudessa enempää nesteytyksestä huolimatta.

Mut kivaa oli silti se vähäkin vaikkei vielä pyörään tai omiin taitoihin luottanutkaan. Mut siitä se lähtee uudelleen.
smile_org.gif

Oikein sopivan pitkä veto - kiitos! Ei aina tarvii ajaa yöhön asti...

Kiitos veturille, peräluuskalle ja sussun mekaanikoille..
biggrin.gif
taitaa sussussa olla jotain vikaa vikaa sähköissä
sad_orig.gif

oli kivaa muuten joten kai sitä vois tulla useamminkin ajamaan kun kerran kesässä
inlove.gif

Kiitos kaikille ja anteeksi reitin lyhyyden johdosta. Veturireppanalla vaan loppu puhti helteen johdosta tyystin eikä meno maistunut laisinkaan tällä erää, joten leikkasin 100 km pois alkuperäisestä suunnitelmasta. Kiva porukka ja hiukan tynkä reitti mutta tänään ei parempaan venynyt...

Tommille ja Arille kiitos veturin nesteytyksestä ja reiskalle pukaman juottamisesta.

Anulle kiitos osaavasta pukamoinnista.

Back