• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 19.8.-10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
en kyllä ymmärrä mistä tämä B vs Org on lähteny,

samalla asialla eri tavoin  
buttrock.gif
Juuri näin!

Ehkä tuon tummemman porukan nuorimmat ovat vielä vähän tyhmiä ja ne ei vaan hahmota asian laitaa. Älyn valo siinä piirissä ei aina kovin kirkkaana paista. Yhtä köyttä kannattaisi vetää, eikä keskenään kyräillä.

Itseäni on jo pitkään ihmetyttänyt se tarve, mikä joillain henkilöillä on änkeä sellaisiin tilaisuuksiin, joista tietävät jo etukäteen etteivät tule menosta pitämään - sen jälkeen vielä retostellaan julkisesti niin että joku voisi katsoa asiaa "toisten muroihin kusemiseksi". Ehkäpä jopa hieman "vihjaillaan" tiettyihin suuntiin niin saadaan asiaa varmasti eteenpäin.

Itse olen muutaman kerran ollut B-illoissa ihailemassa hyvin rakennettuja pyöriä, mutta kun sen jälkeen on lähetty koheltamaan kohti Juslaa tai Lavankoa niin olen yleensä jättäytynyt poies kuvioista. Pari kertaa olen tuon siirtymän ajanut letkan kanssa ja toisella niistä eräs sankari hytitti ympäri jo meksulla, nopeudet olivat kaupungissä 100+, jne, mitä sitten?

Se että jotkut ihmiset viihtyvät jossain tilaisuuksissa ja heillä on sielä kivaa niin miksi pitää änkeä sinne jos etukäteen tietää lopputuleman? Tämän jälkeen vielä paukutella henkseleitä netissä sillä että kuinka mentiin katsomaan ajaako sieltä joku pois vai ei - tuodaan ehkä paikalle joku poliisikaverikin vielä varmuuden vuoksi kutsuttuna.

Hienoa motoristien yhteishenkeä? Toki ymmärrän jos virka velvoittaa pilaamaan toisten ilon, mutta näissä tapauksissa mitä tiedän niin työpuvun hihassa ei leijonamiekkaa ole ollut.

Voisin tässä selittää huonosta tuurista ja josta johtuvien erinäisten yhteensattumien summasta, mutta sen sijaan voin joka tapauksessa ihan helposti todeta, että ojassa käynti meni täysin omaan piikkiin. PK-ajotapahtumasta minulle ei sinällään jäänyt mitenkään huono maku, päinvastoin.

Tie profiililtaan ei jättänyt tuossa kohtaa yhtään pelivaraa, sillä tiessä piennarta ei ollut ja pudotus alkoi heti tienreunasta. Pienestä se jäi kiinni, eikä tuossa enää vauhtiakaan ollut paljoa. Kuljettajalle ajovarusteet mukaanlukien ei tapahtuneessa käynyt mitään ja kalustokin kärsi lähinnä kosmeettista vahinkoa. Lähti ihan ajamalla sieltä takasin tielle. Rata-ajo on vähintäänkin jossain määrin tuttua ja ehkä pahin virheeni oli, että kuvittelin muistavani tuon kyseisen tieosuudenkin riittävän hyvin muutama vuosi sitten siellä ajaneena. Näkyvyyttähän tässä mutkassa ei juuri ollut. Näin sitä onnistui sitten kuitenkin uran ensimmäinen liikennekompurointi, onneksi vakavempaa ei käynyt. Ketään ulkopuolisia tuosta en syytä ja PK-ajotapahtumien järjestäjille vaan kiitoksia täältäkin.

Back