• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 19.8.-10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joks mä sanoin et mä oon mukana BK-ajoissa
buttrock.gif

Mun on ihan pakko skipata tämänpäivän reissu jalka ei oo toipunu maanantaisesta
bawling.gif

Mut pitäkää hauskaa
biggrin.gif

Illan saldo veikkauksia.
1. 10 merkkausvirhettä
2. 2 Kiivasta sanaharkkaa
3. 2 Kaatoa
4. 2 Konerikkoa
5. 1 peräänajo

Meinasin ensin tulla, mutta ei oo vielä akku kiinni pyörässä.. taidankin mennä vaan päiväkahveille, vähän toisenlaisessa seurassa ;)

Nämä ORG-ajelut on yleisesti koolle kutsuttu kaveriporukka, joka ei ole organisoitunut mitenkään. Me valitsemme kaverimme, kenen kanssa on turvallista ajaa. Ja jos emme sitä saa tehdä ajojen aikana, lopetamme nämä hommat tähän paikkaan.

Minulla on koollekutsujana täysi valta poistaa ystäväpiiristäni sellaiset henkilöt, joiden kanssa en halua olla tekemisissä.

Toistan. ORG-ajelut tapahtuva jokaisen itsensä vapaaehtoisena mukaantulona ja tämäkin ajelukutsu tulee ko. kutsujan itsensä esittämänä, ei ORGin esittämänä. Koska ORG ei ota ajeluista mitään vastuuta, ajeluilla oleva turvallisuuden edistäminen, kuten ulosliputus typerästä ajamisesta, on lähtökohtaisesti hoidettu sen kaveriporukan koolle kutsujan aloitteesta. Henkilökohtaisesta turvallisuudesta ovat kaikki itselleen vastuussa ajolupansa puitteissa. Jos joku tötöilee liikennesääntöjen vastaisesti, se henkilö vastaa siitä yksikäsitteisesti itse virkavallalle.

Ja jos joku fyysinen henkilö ei usko sitä, että voimme poistaa porukasta ajon aikana, saapi luvan olla tulematta meidän porukoihin. Tämä on meidän yhteisen kaveriporukan juttu, eikä kenenkään vintiön leikkikenttä.

terv,

-Matti

Back