Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olin ja olin.... itse menin siihen miinaan etten tajunnut merkkaamaani kiertoliittymään saapuvan yli 10 moottoripyörän porukan olevan muita kun meidän letkalaisia. Ajelin jo seuraavaan risteykseen ja Jassun kanssa siitä seuraavalle dösikselle ihmettelemään et mihis sit mentäis, ja vasta siinä vaiheessa tajusin että takana tulevat olivat ihan muuta porukkaa. Äkkiä uukkari ja takaisin kiertoliittymälle, matkalla sitten jo meidänkin letka tuli vastaan. Petri oli osannut päätellä mihin suuntaan ollaan menossa, vaikka sillä hetkellä tuo kiertoliittymä oli merkkaamatta kun he siihen saapuivat. Tähän sählinkiin osasyynä oli se etten tiennyt kuka takanani tulee, hieman aiemmin oli letkan kasaus tai joku muu hämminki, kaveri tien laidassa vain viittoi että menkää eteenpäin. Tämän jälkeen en enää tiennyt kuka minun perääni oli lähtenyt, ja ilmeisesti siihen oli ehtinyt tämä letkallinen muuta porukkaa väliin.Letka oli katkennut jo ennen tota ympyrää - se meni poikki Riihimäentiellä kun piti kääntyä kohti Turenkia, tuohon risteykseen ei jäänyt ketään. Mä olin siellä edellisessä risteyksessä ja Kriisi sitä edellisessä.No en kyllä ihan täysin omaan piikkiin ota tuota liikenneympyräsekoilua, mutta osan kyllä.
OK. Tämä selittää kaiken, ja olen samaa mieltä. Ihan turhia ohjelmanumeroita.Se oli se mun vetämä letka, jota edelsi varmaan 10 soittoa matkalta riisorille kun koitettiin arpoa minne mennään. Aluksi ympyrästäkin lähettiin väärin, koska sääntöhän on että jos ei ole merkkaajaa niin ajetaan suoraan (siinäkin tuli sitten kutina, että suunta ei tod näk ole oikea -> soitto varmisti asian).En tiedä, toi suvirantahan meni ihan hyvi. Siinä oli pikkuporukka odottelemassa loppuletkaa, mm. Petri, ja siitä jatkettiin ihan OK. seuraavaan keräyspisteeseen.
Itseasiassa vedin suvirannassa sivuun sen takia, että soitin just varmistaakseni minne asti sitä oikein piti vielä ajaa.
No löydettiin letka, mutta silti noi tollaset on ihan turhia ohjelmanumeroita.
Joo. Mäkin käväisin hakemassa loppuporukka tuolta Hyvinkään teollisuusalueelta jossain kohtaa. No nää on näitä, ja joskus menee persiilleen ja joskus ei, simmostahan tuo tuppaa oleen.Letka oli katkennut jo ennen tota ympyrää - se meni poikki Riihimäentiellä kun piti kääntyä kohti Turenkia, tuohon risteykseen ei jäänyt ketään. Mä olin siellä edellisessä risteyksessä ja Kriisi sitä edellisessä.No en kyllä ihan täysin omaan piikkiin ota tuota liikenneympyräsekoilua, mutta osan kyllä.
Tauoilla noi vaihdot pitääkin tehdä, ajossa ohitetaan vaan jos edellä oleva selvästi viittoo että "mene ohi vaan".rookiena kiilattiin jo ekalla taukopaikalla letkaa ylöspäin. Meinasi vaan olla jo liian rauhallista se meno siellä ihan takana...
Nokun niitä sinivuokkoja kyttäiltiin, mutta yhtäkään ei sitten näkyny, tiiä lakastuko ne johonki...Kiitos taasen mukavasta illasta! Ja erityiskiitos GuessWho:lle ja Anulle kotimatkaseurasta, ei olis yksin varmaan maltti riittänyt ajaa niin tunnollisesti![]()
Mukavaa oli, kerrassaan mahtimutkat, kiitokset taas riiriille, sikivikille ja koko sakille...kahta idioottia lukuunottamatta, joille tuntuu olevan ylivoimaistaMukavaa oli.. yhtä pikkusielua lukuunottamatta.
Onpas siellä ollut harakoita tarakalla... Tuning-lintulautojen väheneminen Itä-Vantaalla johtanut tähän?Nonnii, niitä luvattui kuvasii: http://picasaweb.google.fi/ahypponen/PK120810?feat=directlink