• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK sunnuntai 19.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla olis ylimääräisenä pari kappaletta laserin putkista jääneitä db-killereitä. jos niistä on apua.
mittailin tuossa mun akran ja siinä olis just 52mm rööri. jos tuo jens ottaa toisen niin minä voisin investoida toisen.

käyköhän sitten tuohon akraan
nixweiss.gif
, no voihan sitä kokeilla

..Taidanpa ulkoiluttaa tuota Poliisikawaa taas ku sillä on niin miellyttävää Cruisailla..Ja ku tuo hussen kone huutaa jo huoltoa ja ei millään jaksais ropata viikonloppuna...

Sunnuntai ajelua kello 15.00 Kivenlahden Teboil..
Ihan mielenkiinnosta vaan, että onko tälle "myöhäiselle" lähdölle joku special syy?
Minen tiijä .. mutta voihan sitä mennä vaikka klo 14:00 aikoihin
siihen vastapäätä venesataman ruokakuppilaan kuuntelemaan
reikkalaista musiikkia(?) ja syömään ihan kunnolla .. siinä on
ihan hiton hyvää oikeaa ruokaa .. Päältä katsoen sitä mestaa luulisi
ihan kioskiksi, mutta olen itse syönyt siellä monet kerrat .. kaverilla
on purkkari siinä laiturissa tai paikka on siinä .. jos ei ole merellä
skiglaamassa .. Siellon aika paljon syöjiä, joten ettei joutuis liian
pitkään jonoon niin voihan sitä mennä ajoissa .. (kolmen pisteen
vihje) ...
silleen .. luulisin ..
lookaround_orig.gif

PS.
Piipuhdettiin siellä tässä eräänä päivänä ja annepii innostui, että
aikoi jonain ruokatuntina mennä sinne syömään .. on vissiin
jossain riittävän lähellä duunissa .. luulisin ..

Prkl! Joutuu just olemaan veljenpojan synttäreillä...

Vaikka nyt
033102beer_1_prv.gif
niin kyllä mä aika vahvasti varmaan tuun. Jos vaan selviän kummitädin
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
vierailusta. On muuten hiton hyvä lähtöaika, en varmaan aikaisemmin pääsiskään.

Totta meisselissä!

Sunnuntai ajelua kello 15.00 Kivenlahden Teboil..
Ihan mielenkiinnosta vaan, että onko tälle "myöhäiselle" lähdölle joku special syy?
Joo kato ku sehän on sillai ku , kyl sää tierät tän porukan tavan viettää lauantai illan , ja nääs ku jos aamusta ois menny niin oisin saanu sit mennä yksin. kun porukkan nukkuu ja sillai kun... kato sit voi olla et joidenkin rakkaat polisot haluu viettää "laatu" aikaa ni, mää kun ajattelin et siinä voi olla osallistuva puoliso noin aamust ja sit hyvällä tekosyyllä lähteä viemään vaikka roskia kypärä päässä
062802jumpie_prv.gif
siin iltapäivällä.. mut kuiteskin ajatelin Lähdetään per heti sit kello 15.00 kahvin juojat ja muut patsastelijat paikalle siis 14.30
eek.gif

mut kuiteskin ajatelin Lähdetään per heti sit kello 15.00 kahvin juojat ja muut patsastelijat paikalle siis 14.30
eek.gif
Heh, joo. Lisäsin sulle tonne aloitusviestiin korostettuna että lähtö on klo 15, ettei sinne porukka keräänny tuolloin ja tuntia vetele sumppia kuten normaalisti
smile_org.gif

Ei tuossa mitään, koitan olla mukana kuin pukama.

jensille
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

... rengas vaihdettu ja meikäläinen pääsee kanssa pykälään
smile_org.gif

No niin... syyläri paikattu tinalla ja sikafleksillä... kohta testataan pitääkös se nesteet sisällä. Tuun kans ajeleen jos pyörä toimii. Mätäpurkkiin ei pääse kuitenkaan kun db-killerit sopineet mun putkeen
bawling.gif

Back