• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK sunnuntai 19.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli heitettyä muuten ripeä Formula 1 tyylinen tankkaus siinä ST1/Shell tankilla. Katoin että porukka on jo ajamassa risteykseen kun vasta pääsin mittarille. Nopea vilkaisu trippiin ja totesin 4-6 litraa riittää himaan asti (4.78 litraa sinne lopulta heitin). Sitten äkkiä porukan sekaan ja matka jatkui
062802moto_prv.gif
Kyllä me sua siinä ooteltiin, mutta hyvähän tota pikatankkaustakin on treenata
tounge.gif

Kiitti kaikille. Aivan loistvia pätkiä. (No se yx rykäys oli kyllä aikas haastava). Jassukin onnistui jammutarkloonina loistavasti. Hyvä kun lähdin oli tosi mukavaa.
062802jumpie_prv.gif

Jes, kiitos jälleen vetäjille, oli loistavat pätkät, kuten aina
062802jumpie_prv.gif
komppaan Mankkua sen verran, että taukojen lopussa olisi hyvä ilmoittaa porukalle, että kohta lähdetään niin ehtii vetää kamat niskaan tahi kertomaan että tankkaus on vielä kesken
wink.gif

Kiitoksia vain kaikille matkaseuralaisille. Itse uskaltauduin ensimmäistä kertaa mukaan ja kivan kokemuksen saattelemana osallistuminen on taattu myös tuleville ajelureissuille
biggrin.gif
Hieman meni extremeksi toi reissun loppu kun ajeltiin siellä Oittaan kulmilla kohtalaisen huonossa valaistuksessa, itsellä tietty tumman sininen visiiri + reissun itikat siinä estämässä näkemisen lähes kokonaan
tounge.gif
Vielä isot kiitokset reitin vetäjälle, loistavaa pätkää oli kyllä koko reissu.

Olihan mukavaa. Riisorin kanssa sunniteltu reitti oli mielestäni loistava etenkin paluu polut iitalasta iso
bowdown.gif
risor. ajateltiin hieman panostaa noihin reiteihin katellaan mitä saadaan aikaan. ja kiitos lentokapteenit. jens,wexi,ja risor.
musta tuo toimii hyvin et sopivin väliajoin "vapauttaa" nuo poijaat hieman kirittämään. ja sit taas himmaillaan. paha on vain se kun kartat ei juurikaan kerro misä kunnossa tiet on.
saatiin mukavasti vauhtia kun ilta pimeni, oma ajokin oli yllättävän vauhdikasta kun lepsämän vedossa näki juuri ei mitään tumma peili visiiri.. näki vain risorin valon , ja teemalla kun toiki niin mäki sit. takaa tullut kyseli , näitkö sen peuran joka juoksi tien yli siitä mun edestä....
crazy.gif
mikä helvetin peura.. tulipahan se katse kohdistettua niin kauas kuin suinkin ja rupesi homma sujumaan. sen kuin vain aina muistais. taitaa ensi torstai jäädä kun ois tarkoitus lähtee sit rimmonin 3 päivän maraton ajoille perjantaina. Kiitos kaikille tasapuoleisesti
buttrock.gif

meinas siinä iittalan tankkauksessa mennä homma persiilleen kun,jens,weksi ja muut rata ketut lähti himaan. Pojat kävi ilmoittamassa et lähtevät kotiin ja kun karauttivat mallikkaasti shellin pihalta niin 80% porukasta pyyhkäs mukaan.. on niil sankareilla kova imu
biggrin.gif
.. onneksi porukka huomas et väärä hälyytys. siinä Svahnm ja mää katottiin et jaaha nyt se homma meni ihan lapaseen
thumbs-up.gif

meinas siinä iittalan tankkauksessa mennä homma persiilleen kun,jens,weksi ja muut rata ketut lähti himaan. Pojat kävi ilmoittamassa et lähtevät kotiin ja kun karauttivat mallikkaasti shellin pihalta niin 80% porukasta pyyhkäs mukaan.. on niil sankareilla kova imu
biggrin.gif
.. onneksi porukka huomas et väärä hälyytys. siinä Svahnm ja mää katottiin et jaaha nyt se homma meni ihan lapaseen
thumbs-up.gif
Joo, ja mä ehdin jo kattoo, että nyt toi vaimo karkaa toistamiseen. No, ei sentään lähtenyt..
biggrin.gif

Onhan sillä nykyään puhelin ja rahaakin mukana, että...
tounge.gif

aika paha... Onhan sillä nykyään puhelin ja rahaakin mukana, että...  

tounge.gif
Auts...
blush.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Eiku toi on sellainen inside juttu, kun oltiin tokaa kertaa pk-ajeluissa ja oltiin viimeisten joukossa. No, siinä ttuttu tuli omaa tasaista bombervauhtiaan ja jäin häntä toiseksi vikana odottelemaan risteykseen ja sanoin vaimolle, että mee vaan muiden perässä mä otan sut sitten kiinni. No, siinä taisi kertyä välimatkaa sen verran, ettei porukkaa enää näkynyt vaikka kuinka luukutti.
nixweiss.gif

Letkan perimmäiset oli antanut vaimon mennä joukon perässä ja jääneet aina odottamaan meitä risteyksiin, mutta jossain vaiheessa oli ketju katkennut, koska jossain vaiheessa minun edelläni ajanut oli jätetty yksin.

Muutenhan ei tuossa kauniissa kevätillassa olisi ollut mitään ongelmaa, mutta tiesin vaimon pyörässä olevan vähän bensaa jäljellä ja muutenkin ilman rahaa ja kännykkää.. Vielä camorran suunnistustaidon tietäen en itse asiassa uskonut, että hän n.80km bensoilla pääsisi 60km matkaa kotiin paikasta, jota ei tunne..
omg.gif

Onneksi mukana olleet herrasmiehet olivat opastaneet vaimon Myllykukosta kehä3:lle, josta osasi kotiin omin päin.
bowdown.gif

biggrin.gif
thumbs-up.gif
Katos vaan, tosiaan laskeskeltiin että mutkia pitkin nukkumaanmenoaika ylittyy joten valittiin pikataival takaisin kotiin. Ja siksi käväistiin sanomassa että myö mennään....

Ei tosiaan huomattu mahdollisia seuraajia....sorry jos aiheutettiin hämminkiä turhaan...
sad_orig.gif
Pitää livahtaa huomaamattomammin seuraavan kerran.

edit. hitto mikä sana, onko tuo edes suomea..
tounge.gif
"huomaamattomammin"

Noniin, kun me oltiin Iittalan Shellillä, Te olitte Venesillalla. Kun me päästiin sinne, Te olitte Iittalassa.
mad.gif
No, me poikettiin sitten Keppanakellariin ja aateltiin syödä. Onneks kysyin onko pitkä jono tilauksissa - tunti. Eipä sitten tarvinnu syödäkkään. Lähettiin siitä sitten takasin tanpesteria kohti. Paluumatkalla eräällä kolminumeroisella tiellä vastaantullut japsikyykky vilkutteli meille vimmatusti pitkiä. Kiitos hälle siitä, sillä melkein viivasuoralla ja tyhjällä tiellä oli kohta vastassa parikin tutkaa. Mutta, tulipahan ajeltua, eikä kelikään ollu paha
smile_org.gif

bowdown.gif
Vetäjille, olihan taas hienot mutkapätkät!!

Ei sitä ajoissa kotiin päässyt taaskaan... Loppupätkät karkkilasta eteenpäin ajeltiin kokolailla näppituntumalla ja korvakuulolla  
tounge.gif
Mustan visiirin takaa, kun ei liikoja nähnyt...

Aamulla ei oikeen herääminen onnistunut ja työpäivä onkin mennyt leppoisasti torkahdellen...

Joo'oh, olihan loistavat mutkat, suuret kiitokset reittimestareille
bowdown.gif

Alku näytti pahalta, mutta kun Köpi jäi sademagneettina Veikkolaan ajoimme loppupäivän ilman pisaran pisaraa vettä - kiitos köpi ;)

betonkin tunnistin minäkin siellä vastaantulevaksi ja komeastihan se lapanen oli pystyssä, tunea en ehtinyt bongata siinä mutta nyt selvisi kuka se toinenkin oli
smile_org.gif

Kun Yammutar oli poissa, jouduin minäkin sitten fotaamaan, vikalla stopilla poikien erikoispyynnöstä otettiin pari kuvaa yammutar-stylellä ja mielestäni tässä onnistuttiin kohtalaisen hyvin :

Sikiviki yammutar -stylellä
tr3 pikkuruiseen vastavaloon, macro päällä

... mielestäni aika onnistuneet kopiot, vaikkakin eihän aitoa voi voittaa ;)

Tässä kaikki räpsyt : Kuvat.Net
biggrin.gif
biggrin.gif

Hyvä Jassukka - susta tulee aivan varmasti mulle hyvä tuuraaja, mun täytyy sua ihan pikkasen kouluttaa, mut muuten aivan loistavia otoksia....

sanoi:
Hyvä Jassukka - susta tulee aivan varmasti mulle hyvä tuuraaja, mun täytyy sua ihan pikkasen kouluttaa, mut muuten aivan loistavia otoksia....
Huomaa et orkkilaiset on laatu tietoisia. Laatukuvat löytyy helposti kun valitsee katsotuimmat kuvat.
biggrin.gif

saatiin mukavasti vauhtia kun ilta pimeni, oma ajokin oli yllättävän vauhdikasta kun lepsämän vedossa näki juuri ei mitään tumma peili visiiri.. näki vain risorin valon , ja teemalla kun toiki niin mäki sit. takaa tullut kyseli , näitkö sen peuran joka juoksi tien yli siitä mun edestä....
crazy.gif
mikä helvetin peura.. tulipahan se katse kohdistettua niin kauas kuin suinkin ja rupesi homma sujumaan.
biggrin.gif
Pitäis varmaan hommata itelle kans tumma visiiri, niin ei tarttis turhaan säikkyä tiellä pomppivia elefantteja ym. kameleita sekä kirahveja.
Niin ei se Bambi ihan sun edestä menny, kun edellä ajaneen vulvun edestä, jos se nyt ylipäänsä meni tieltä(n.300.000 kärpäsen raatoa viissirissä). Mä näin sen vaan siinä tien laidalla niityllä. Mistä muualtakaan se olis sinne niitylle päässy ku tietä pitkin...
nixweiss.gif

Back