• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK sunnuntai 19.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehkä ei voi tulla ko on viihteellä  
033102beer_1_prv.gif
Eiks sun pitäny olla huomenna töissä eikä viihteellä?
biggrin.gif
pitää olla joo - siinä on jo tarpeeks haastetta, voisin väittää....
Vielä tässä kummitädin kanssa vähän
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
mut koitan siitä huolimatta tulla. Jammutar toki mukaan, kukas niitä kuveja muuten ottaaa.

Voipi aika tiukille mennä. Oon toivottavasti kahen maissa helsingissä. Siskon häistä siis palailemassa, et oottakee jos muutamasta minuutista kiinni.
Haluu mukaan nääs
biggrin.gif

...En saavu paikalle .. Nilkki joka vei tuon peitteen aiheutti mielentilan jonka vallitessa ei ole hyväksi ohjastaa moottoriajoneuvoa....

näyttää siltä et hieman satelle just toss 14.oo aikaan vaan siitä sitten sää selkenee, joten sokeritopat paikale vain kyl se siit
062802moto_prv.gif

En taida jaksaa Kivenlahdelle ajella, mut voisin tulla mutkateitä suoraan sinne tehtaanmyymälälle
wink.gif

Onko arviota, milloin olette siellä?

Ottakaahan niitä pmr:iä sit mukaan.

Houkuttelin trelaisiakin tuonne iillä alkavaan paikkaan, saa nähdä saavatko porukan kasaan vai tuleeko Holtsu moponsa kanssa kahdestaan..

Treen sunnuntaiajelu

Aika sovittu alustavasti. Jassulla lienee Holtsun numero niin voidaan sitten lähemmin sopia tarkemmin..

Näyttääpi siltä että mäkin jopa liittyisin porukkaan, sorry.

Kivan pitunen letkahan sitä taas lähti matkaan. Aika synkkiä pilviä näytti vaan kerääntyneen teiän matkan varrelle; toivottavasti pääsette ajamaan kuivina..
Näistä alkaa kohta tulemaan yhistettyjä auto ja mopomiittejä, kun Theseus se tais lähtee pitämään perää..
biggrin.gif

Edittiä: Ja kukaan ei muuten tarjonnut mulle takapenkkiä
bawling.gif

Mut onneks sain nyt opastusta miten homma hoituu silleen "hienovarasesti"..
wink.gif

1. Kivan pitunen letkahan sitä taas lähti matkaan. Aika synkkiä pilviä näytti vaan kerääntyneen teiän matkan varrelle; toivottavasti pääsette ajamaan kuivina...

2. Ja kukaan ei muuten tarjonnut mulle takapenkkiä  
bawling.gif
1. Veikkolan Nesteellä oltiin jo märkiä ja pidettiin sadetta. Itse olin sokerista, joten lähdin takaisin stadiin päin, kohti kirkasta taivasta...

2. Et sitten vain ottanut puheeksi...emmää ainakaan tiennyt ettet ollu mopolla matkassa...

Back