Vielä tässä kummitädin kanssa vähänEiks sun pitäny olla huomenna töissä eikä viihteellä?Ehkä ei voi tulla ko on viihteellä
pitää olla joo - siinä on jo tarpeeks haastetta, voisin väittää....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä tässä kummitädin kanssa vähänEiks sun pitäny olla huomenna töissä eikä viihteellä?Ehkä ei voi tulla ko on viihteellä
pitää olla joo - siinä on jo tarpeeks haastetta, voisin väittää....![]()
Tjoo väärä hälytys ei tässä vielä tänään kotia kohti viiti lähtee ajelemaan. Ehkä huomenna sittenOnkos tietoa suunnilllen mihin aikaan ISunnuntai ajelua kello 15.00 Kivenlahden Teboil....
muutamia toiveita kuultu joten , paikalle ken haluaa suunta kohti lasi pitäjää alkaa i:llä![]()
itäjässä oisitte? jos vaikka samaa matkaa tulisin ajelemaan kohti kotia.
...Kaverin katteita ollaan maalaamas tohon aikaan hallilla ni tullaan ihasteleen tolla autovanhuksella pyöriä kahvin lomassa.. ..autolla![]()
![]()
![]()
vähäkö on muuten tekemistä just nyt![]()
1. Veikkolan Nesteellä oltiin jo märkiä ja pidettiin sadetta. Itse olin sokerista, joten lähdin takaisin stadiin päin, kohti kirkasta taivasta...1. Kivan pitunen letkahan sitä taas lähti matkaan. Aika synkkiä pilviä näytti vaan kerääntyneen teiän matkan varrelle; toivottavasti pääsette ajamaan kuivina...
2. Ja kukaan ei muuten tarjonnut mulle takapenkkiä![]()