• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK sunnuntai 19.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sunnuntai ajelua kello 15.00 Kivenlahden Teboil....
muutamia toiveita kuultu joten , paikalle ken haluaa suunta kohti lasi pitäjää alkaa i:llä
eek.gif

Huom : Lähtö lenkille klo 15

edit: Lähtöaikaa tarkennettu (Jassu)

kai ...
biggrin.gif
ja voihan se olla vaikka iniö ei kai sillä paikalla ole väliä vain matkalla on tarkoitus
biggrin.gif

No voihan V... korvaavan renkaan saan kuulemma huomenna, mutta missäs vaihdattaa ennen sunnuntaita - prkl...

Katsellaan... jos saan jostain db-killerin niin lähden radalle  
sport05.gif
Mulla olis yksi joutilas, mut se ei taida sopia sulle..? Ootko laittanut uuden putken gixuun?
Mulla olis ylimääräisenä pari kappaletta laserin putkista jääneitä db-killereitä. jos niistä on apua.
Great! Paljonkos on Laserin putken sisähalkaisija / killerin ulkohalkaisija?

Katsellaan... jos saan jostain db-killerin niin lähden radalle  
sport05.gif
Mulla olis yksi joutilas, mut se ei taida sopia sulle..? Ootko laittanut uuden putken gixuun?
Mulla olis ylimääräisenä pari kappaletta laserin putkista jääneitä db-killereitä. jos niistä on apua.
Great! Paljonkos on Laserin putken sisähalkaisija / killerin ulkohalkaisija?
Näyttäis olevan 52 mm ulkohalkaisia.

Renkaanvaihto hoidossa! Vaihtaja lupasi pukata alta alle ja "kaljapalkalla", vielä mun omassa tallissa vaikka - herran viinapään tuntien tosin ei oo ihan halpa homma mutta pääasia että baanalle päästään
biggrin.gif

Ei uskalla lähtee.. Maanantaina vaihetaan uus etunakki ja toiveissa on että pojat samalla tsekkais sen etupään. Mutta torstaina sit "taas" ajellaan
smile_org.gif
.

Edittiä: Jonkun todella hyvin ajavan kyytiläiseksi voisin ehkä uskaltautua pelkäämään..
wink.gif

Back