• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai 12.10.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kiitos kaikille kanssa matkustajille ja riisorille hyvistä reiteistä, saatta olla mun vikat ajot tältä kaudelta, polttelee pyörän purku jos vaikka tekis aivan sairaan hienon kingiksen ensi kesäksi,,

Komppaan edellä olevia. Alussa hirvitti märät mutkat mutta reittivalinta oli näille keleille todella täydellinen! (Kiitos riisor
bowdown.gif
)  Yli 9 tonnia ajetuilla ensiasennusrenkailla tosin hiukka piti mutkia varoakin...ei ne kylmillä pidä ihan niin kuin kesällä piti.  
omg.gif
Loppupään aurinkoisilla aukeilla tiet olivat kuivia ja lehdettömiä ja vauhtiinkin pääsi tosissaan.
Lisäksi ehdittiin sen verta pitkälle että tuli ihan outoja uusia teitä kolutuksi, sen karttamestarin viestiä nyt odottelen minäkin.  
wink.gif

Mulle tuli myös pisin pätkä ikinä tänään: 435km eikä tunnu missään kun on ihan hype fiilis.
062802jumpie_prv.gif

Saunaanhan tässä on kyllä mentävä, se kruunaa hienon päivän!
wink.gif
 (sorry jassu
tounge.gif
)

Se yks polleparka säikähti ilmeisesti sit mua, pomppas toiseen aitaukseen, ei onneks tielle
sad_orig.gif
Ainakin letkan puolivälin kohdilla se metukka oli aitauksessaan viel ihan rauhassa, kun itse ajoin ohi niin vilkuilin vielä peileistä ja siellä ihan relasti oltiin.

Toisaalta ei mun mopoa voikaan pelästyä, kun ei se pidä mitään ääntäkään
smile_org.gif

Saunaanhan tässä on kyllä mentävä, se kruunaa hienon päivän!
wink.gif
(sorry jassu
tounge.gif
)
mad.gif

Ehtihän se pimeä tulla ennen kotia. No, oma vika kun piti ajella Sipoosta mutkia pitkin kotiin
smile_org.gif

438km tuli mittariin, joka on vuodenaikaan nähden ihan tarpeeksi. Kiitos kaikille runsaasta osanotosta, ja KTE:lle erityismaininta perämiehen hommista. Helpottaa kummasti noita letkan kasauksia, kun siellä on aina sama pyörä merkkaamassa jonon päätä, ja joku setä viittomassa.

Masalle
bowdown.gif
reittiaihiosta, siitähän tuli pienellä viilauksella aika hyvä. Täytyy heittää tuo joskus ens kesänä uudestaan kun tiet on taas puhtaat.

Saas nähdä oliko tää kauden viimeisiä pidempiä lenkkejä.
Melko varmasti oli ainakin mun osaltani, mutta eihän sitä koskaan tiedä.. Mopo menee huoltoon ens perjantaina, jonka jälkeen varmaan joutaakin talviunille. Jos tuolta nyt mitään talvea edes tulee.. Monellakohan asteella me ollaan tätä palloa lämmitetty näiden ajeluiden co2-päästöillä..
tounge.gif

edit: nyt saunaan

edit2: Ai niin, KariFille kiitos sämpylästä, toivottavasti ei mennyt talous miinukselle
smile_org.gif

joo oli munkin mielestä ehkä parhaat mutkat tänä vuonna, varsinkin mäntsälän jälkeen oli paljon ennen ajamatonta pätkää
062802jumpie_prv.gif

kelikin oli ihan jees
biggrin.gif

kiitosta vaan kaikille
033102beer_1_prv.gif

Kiitoksia kaikille munkin puolesta, hyviä teitä vaikka välillä kosteat mutkat mahdollisine lehtineen hirvitti.. Jouduin Mallusjoen jälkeen häipymään kotoisien velvollisuuksien pariin
bawling.gif
mutta oli silti kiva ajella sen mitä ehti.

Kotoa kotiin(löysin jopa suht suoran reitin vaikkei juurikaan ollut hajua missä oltiin
smile_org.gif
) 340km.

Ny saunaan ja
033102beer_1_prv.gif
..

Muutama Kuvatus

Ainakin letkan puolivälin kohdilla se metukka oli aitauksessaan viel ihan rauhassa, kun itse ajoin ohi niin vilkuilin vielä peileistä ja siellä ihan relasti oltiin.

Toisaalta ei mun mopoa voikaan pelästyä, kun ei se pidä mitään ääntäkään
smile_org.gif

Tai sit kopukan hermot petti siinä vaiheessa, et eikö noi koskaan lopu  
crazy.gif

Pakko vielä sanoa, että tällainen palaute saa kyllä tekemään tätä hommaa aina vaan uudestaan ja uudestaan, vaikka tää syökin välillä vähän vapaa-aikaa.

nimim. eilen 550km reittitiedustelua kotilolla ja 4 tunnin yöunet
wink.gif

GS:ssä näytti ensin vähän kummajaiselta katupyörien joukossa... mutta...

Mulle on ensimmäinen reissu tässä porukassa mutta taatusti ei viimeinen. Kaikilla tuntui olevan se AJAMINEN se juttu, ei elvistely tai esillä oleminen. Hienoa porukkaa kaikki. Lämmin kiitos kaikille. Keväällä nähdään taas.

BF

P.S. Kartturit olivat tehneet mahtavat reitit, olen kierrellyt itäuuttamaata ristiin rastiin mutta paljon oli ihan uusia kilometrejä.

P.P.S. Sorarännireissu keväälle?

Joo - kylläpä keli suosi meitä ja riisor oli Masan kanssa hyvät reitit keittänyt. Yks parhaimpia koko kaudelta. Ja kun vain olisi asfaltti ollut pikkasen lämpimämpi ja muutenkin pinta puhtaampi, niin kyllähän olisi aivan loistosetti. Tää on ajettava ehdotomasti uudelleen ensi kaudella. Reilu 400km tuli kotoa kotiin.

Kiitos vaan riisorille vedosta ja KTE:lle perän valvomisesta, ja kaikille muille ajoseurasta.

Nyt ei oo reittikarttaa liitettäväksi kun vehkeet tilttas melkein heti alkumatkasta , #kele noita N:n vehkeitä
biggrin.gif
. Sorry! Toivottavasti joku Zumo kaveri vois pelastaa tilanteen ja laittaa reitin näkyviin.

Tuolla muutama sekalainen kuvatus epämääräisessä järjestyksessä.

Back