Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin letkan puolivälin kohdilla se metukka oli aitauksessaan viel ihan rauhassa, kun itse ajoin ohi niin vilkuilin vielä peileistä ja siellä ihan relasti oltiin.Se yks polleparka säikähti ilmeisesti sit mua, pomppas toiseen aitaukseen, ei onneks tielle![]()
Saunaanhan tässä on kyllä mentävä, se kruunaa hienon päivän!
(sorry jassu
)![]()
Voihan v... taidan vetää kalsarikännit.ai niin just toi saunakin on valmis,sorry jassu oli ihan pakko![]()
Melko varmasti oli ainakin mun osaltani, mutta eihän sitä koskaan tiedä.. Mopo menee huoltoon ens perjantaina, jonka jälkeen varmaan joutaakin talviunille. Jos tuolta nyt mitään talvea edes tulee.. Monellakohan asteella me ollaan tätä palloa lämmitetty näiden ajeluiden co2-päästöillä..Saas nähdä oliko tää kauden viimeisiä pidempiä lenkkejä.
Ainakin letkan puolivälin kohdilla se metukka oli aitauksessaan viel ihan rauhassa, kun itse ajoin ohi niin vilkuilin vielä peileistä ja siellä ihan relasti oltiin.
Toisaalta ei mun mopoa voikaan pelästyä, kun ei se pidä mitään ääntäkään![]()
Pakko vielä sanoa, että tällainen palaute saa kyllä tekemään tätä hommaa aina vaan uudestaan ja uudestaan, vaikka tää syökin välillä vähän vapaa-aikaa.
nimim. eilen 550km reittitiedustelua kotilolla ja 4 tunnin yöunet![]()
Muovin määrä on vakioJa riisor, taitaa se syödä vähän lompsastakin...
Muovin määrä on vakio![]()
Mutta se magneettiraita on kuluva osa.![]()
Kiitoksia myös minunkin puolest. Kivaa oli, varsinkin kun ei oo kovin useesti ehtiny mukaan ajelemaan.
Riisori laski et 32 olis ollu. Et jotain välillä 20-40 lieniKiitos ja![]()
Montakohan pyörää oli letkassa?
...AJAMINEN se juttu, ei elvistely tai esillä oleminen...