• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai 12.10.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sport05.gif
... ihan just lähdössä
sport05.gif

Joo enhän mä sitten päässy himaan asti eilen ja myöhästyin lähdöstä
sad_orig.gif
. Ei siinä enpä olis varmaan ajokunnossakaan.

trait trait trallallaa- Eulaalia Kankkunen tuli kylään... Lady Bikersien kolmen jäsenen saunailta vei ajokunnon. Nyt on Buranaa otettu ja jos löytäisin käsilaukun ja avaimet (on ne täällä himassa sisällä kun itsekin olen täällä) niin viiden aikaan vois lähteä ajelee. Jos muita kankkusessa olevia lähtis kans, Itäväylän TB on paikka ja ilmottautukaa etukäteen muuten en sen kautta aja. Mennään vaikka Porvooseen kankkuskahville.

Käsilaukku löytyi oven välistä ja kännykkä oli palasina lattialla. Siksi se ei ole soinut koko päivänä... Sunnuntaihesari oli pudonnut sen päälle ja osat eronneet toisistaan. Parasta kuitenkin ettei se innokas karvaranne löytynyt täältä  :
062802jumpie_prv.gif
yksinään sai pötköttää  
nixweiss.gif

Enpä sitten kerennyt mukaan,mutta kehiteltiin kaverin kanssa omat reitit ja kivaa oli.
062802jumpie_prv.gif
tuli muuten kiitettävästi pyöria vastaan.
smile_org.gif

Olihan upea päivä! Kuivat ja puhtaat tiet, ainoastaan muutamissa kohdissa hieman kuraa - lehtiä ei missään. Loisto!

Kiitokset vetäjille reitistä, oli monta mullekin ihan täysin uutta tietä ja kun paikkavalinta letkassakin osui lähdöstä jo kohilleen, niin mikäs oli maisemia ihaillessa.

Huom: Niille tiedoksi, jotka taukopaikalla miettivät tallinnaan lähtöä, niin paikkoja on vielä 4 jäljellä! Lähtijän ei tarvitse olla MotOrg ry:n jäsen, joten mukaan vaan.

Matkainfo ja ilmoittautuminen: - klik -

Vaikka aamulla näytti vähän vaisulta, niin tästähän tuli kesän upein letka-ajo, ainakin niistä mihin olen itse päässyt mukaan ja ainakin minun mielestäni. Eikä ollut ihan tynkäkään.
Kiitokset perä- keski- ja etujoukolle, piikkimies Riisorille varsinkin. Loistavat pätkät ja hyvä vauhti, vaikkei pito ollutkaan kesäkuivan veroinen ihan jokaisen mutkan takana.
Talven aikana hommailemaan PMR-vehkeitä vaan useammalle, niin kulkisi tieto letkassakin mukavasti eteen ja taakse.

KIITOS taas vetäjälle/vejäjille loistavista mutkista!!! Aamulla näytti pahalta, mutta kelistä tuli mitä loistavin...  
cool.gif

Anteeksi niille letkalaisille, jotka puolen välin jälkeen ohittelin!  
crazy.gif

Nyt on niin jumissa, hyvä että jaksaa ees tänne vastata. Iso kiitos vetäjille ja osanottajille. Ja pahoittelut hidastelemisesta, ei vaan märät mutkat ja vasen käännös taho onnistua ilman, että tulis hartialukko. Meinasinkin pari mutkaa pööpöillä jonnekin muualle kuin oikeaan suuntaan...
Mutta kuitenkin kesän parhaat mutkat, toivottavasti tulee jotain dokumenttia missä ajettiin niin osaa ens kesänä käydä ittekseenkin harjoittelemassa. Kiitos ja anteeks.
thumbs-up.gif

Alussa oli hieman liukasta ja meinasi keula lähteä alta yhdessä risteyksessä... Loppupuolen kuivat pätkät kuitenkin pelasti ja pääsi vetämään jopa kärjen perässä.
smile_org.gif
Summa summarum, kivaa oli. Ja oli myös meitsin kauden päätösajot.
sad_orig.gif

Kiitoksia riisorille hyvistä vedoista ja kaikille mukana olleille hyvästä seurasta.
Keli oli hyvä ja samoin mutkapätkätkin.  
bowdown.gif

Ja tuli vihdoin nähtyä ne Mintun korvatkin.  
biggrin.gif

Matkaa kotoa kotiin kertyi 350km.  
062802moto_prv.gif

t. Kari

Se on kiva et mut jostain tunnistetaan/muistetaan  
tounge.gif

Kiitos letka-ajosta Kaikille! -vaikka vain noin 60 kilsaa ajelin teitin kanssa. Sitten tuleva koiranpentu vei voiton  
omg.gif
biggrin.gif

Loistava keli koko päivän  
smile_org.gif

Mulle kertyi kilsoja 221...
Se yks polleparka säikähti ilmeisesti sit mua, pomppas toiseen aitaukseen, ei onneks tielle  
sad_orig.gif

Ja viel kun olin teist eronnu, yks metsästysturre liivit päällä (pystykorva) hyppäs ojaan pakoon, ja ohituksen jälkeen takas tielle  
nixweiss.gif

Oli varmaankin yksi ajokauden parhaimpia ajoja  
biggrin.gif
Reittivalinta oli tosi hyvä  
062802jumpie_prv.gif

Kiitokset vetäjille ja kaikille muillekin seurasta. Toivottavasti kaikki pääsivät ehjänä ja ilman kommeluksia kotiin asti  
biggrin.gif

Kädet on kieltämättä hieman jumissa (lähinnä ranteet) mutta eiköhän saunan löylyt kohta pehmennä ylimääräiset jumit  
tounge.gif

itselle jäi tosi kivat fiilikset tästä päivästä
Joo, oli todella mukavat mutkat. Aamulla kun lähdin himasta oli tiet märkä ja todella tummaa, Bodomin kulmilla oli tiet täynnä lehtiä ja lähtöfiilis letkaan oli et "katotaan nyt ainakin hyvinkäälle asti mitä tästä tulee".

Jo alussa selvisi että tiethän olivatkin kuivaneet ja mukavassa kunnossa, KariFin kanssa turisimme radion välityksellä matkalla ja molemmat ihmettelimme latujen kuntoa.

Alkupätkät tuli ajettua todella varovasti kun ei osannut luottaa itseensä ja tien kuntoon, Mäntsälän stopin jälkeen alkoi ajorytmi ja vauhtikin löytyä ja hymy kypärän sisällä senkun leveni
smile_org.gif

Oli kyllä hyvät mutkat, eikä olosuhteissakaan mitään valittamista. Ja kulki se bussi lisäpainoillakin
sport05.gif

Kiitos kaikille
smile_org.gif

Back