Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on vähän suhteellista,sama kun pk lähtö olis Tuusulasta.Eikä toi ole edes hevonkuusessa![]()
Onko sulla mitään positiivista annettavaa näihin pk-ajeluihin? Jos susta tuntuu liian vaikealle osallistua näihin, ilman että itse kannat mitään vastuuta ajamisen edistämisesta, pitäisin sinuna suuni kiinni.Toi on vähän suhteellista,sama kun pk lähtö olis Tuusulasta.Eikä toi ole edes hevonkuusessa![]()
Lähempänä Mänttilää on ollut niitä ollut keskari-ajoja, ei kaikkien tarvii tulla hevon vi**n kuuseen.Onko sulla mitään positiivista annettavaa näihin pk-ajeluihin? Jos susta tuntuu liian vaikealle osallistua näihin, ilman että itse kannat mitään vastuuta ajamisen edistämisesta, pitäisin sinuna suuni kiinni.Toi on vähän suhteellista,sama kun pk lähtö olis Tuusulasta.Eikä toi ole edes hevonkuusessa![]()
PK-ajelut lähtee pk-alueelta, miten vetäjät pystyy. Jos haluaa ajaa jonossa mukana lähempää Mänttilää, pitää asian eteen tehdä jotain itse.
Älä viitsi pahoittaa vetäjien halua tehdä tätä hommaa. Nyt näyttää kovasti sille, ettet edes näytä ymmärtävän sitä.
terv,
Matti
Riisor - oletko ajatellut suunnata Vihdintietä kohti pohjoista.. Siippon Nestettä jne... voisin liittyä tuosta Nesteeltä letkaan kun satun tuossa likimain asumaan... Jos suuntaatte Klaukkalaan niin toki tulen Lahnuksen Shellille...Aloitusviesti päivitetty, lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 12:00.
Juu kerroppas vähän reittiä, niin saa noi föönimiehetkin vihiä ajosuunnasta. Onkohan nyt lääkitys kohdallaan?Riisor - oletko ajatellut suunnata Vihdintietä kohti pohjoista.. Siippon Nestettä jne... voisin liittyä tuosta Nesteeltä letkaan kun satun tuossa likimain asumaan... Jos suuntaatte Klaukkalaan niin toki tulen Lahnuksen Shellille...Aloitusviesti päivitetty, lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 12:00.
Nipo Masa:Juu kerroppas vähän reittiä, niin saa noi föönimiehetkin vihiä ajosuunnasta. Onkohan nyt lääkitys kohdallaan?Riisor - oletko ajatellut suunnata Vihdintietä kohti pohjoista.. Siippon Nestettä jne... voisin liittyä tuosta Nesteeltä letkaan kun satun tuossa likimain asumaan... Jos suuntaatte Klaukkalaan niin toki tulen Lahnuksen Shellille...Aloitusviesti päivitetty, lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 12:00.
Fööni on telakalla palatakseen keväällä entistä ehompana... Alkaa olla biimari kelit jälleen...Juu kerroppas vähän reittiä, niin saa noi föönimiehetkin vihiä ajosuunnasta. Onkohan nyt lääkitys kohdallaan?Riisor - oletko ajatellut suunnata Vihdintietä kohti pohjoista.. Siippon Nestettä jne... voisin liittyä tuosta Nesteeltä letkaan kun satun tuossa likimain asumaan... Jos suuntaatte Klaukkalaan niin toki tulen Lahnuksen Shellille...Aloitusviesti päivitetty, lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 12:00.
..mulla ei ole mitään muuta toivetta kuin se, että pysyis jollain näköetäisyydellä perässä, itsesuojeluvaisto sen verran korkealla...Sään puolesta näyttää lupaavalta, joten sunnuntaina vois taas ajella. Vedetään joku 300km lenkki, lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 12:00.
Höh, ajaminen voittaa AINA kännäämisen aiheuttaman jälkiolotilan...Oho...![]()
Nyt kävi niin et lipsahti vähän kännin puolelle...aeikä pysty tulee![]()
![]()
Mut ajelkaahan nätisti, niinku aina...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei olla lähdössä Vihdin suuntaan, joten tervetuloa LahnukseenRiisor - oletko ajatellut suunnata Vihdintietä kohti pohjoista.. Siippon Nestettä jne... voisin liittyä tuosta Nesteeltä letkaan kun satun tuossa likimain asumaan... Jos suuntaatte Klaukkalaan niin toki tulen Lahnuksen Shellille...Aloitusviesti päivitetty, lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 12:00.
Oli niitä keskariajeluita ennen vanhaan, vanhoina hyvinä aikoinaLähempänä Mänttilää on ollut niitä ollut keskari-ajoja, ei kaikkien tarvii tulla hevon vi**n kuuseen.Onko sulla mitään positiivista annettavaa näihin pk-ajeluihin? Jos susta tuntuu liian vaikealle osallistua näihin, ilman että itse kannat mitään vastuuta ajamisen edistämisesta, pitäisin sinuna suuni kiinni.Toi on vähän suhteellista,sama kun pk lähtö olis Tuusulasta.Eikä toi ole edes hevonkuusessa![]()
PK-ajelut lähtee pk-alueelta, miten vetäjät pystyy. Jos haluaa ajaa jonossa mukana lähempää Mänttilää, pitää asian eteen tehdä jotain itse.
Älä viitsi pahoittaa vetäjien halua tehdä tätä hommaa. Nyt näyttää kovasti sille, ettet edes näytä ymmärtävän sitä.
terv,
Matti
Rispect to keskarivetäjille.
mitään nukkumaan mennä... täällä on melkein puol päivä ja vasta oon heränny. GRRRRR.Yammutar, nukkumaan siitä.. mullakin viimeiset ihmiset joko lähti, tai sammuivat mun kämppään, joten eiköhän tästä ehtis vielä muutaman tunnin nukkua ennen ajeluja.. grr.
Inkalla on taas värikynät kädessäMut sitten niistä tuli sanomista ettei saa jäjestää - kun tuli vissiin porukka-katoa noista espoo ajoista tai jotain...