• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai 12.10.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voishan sitä hypätä gixxerin selkään ja tulla ajelemaan kauden ensimmäiset letka-ajot
062802jumpie_prv.gif
häntäpaikka varattu,ei uskalla enää näillä keleillä ajella tuppi nurin
smile_org.gif

Eikä toi ole edes hevonkuusessa  
crazy.gif
Toi on vähän suhteellista,sama kun pk lähtö olis Tuusulasta.
Onko sulla mitään positiivista annettavaa näihin pk-ajeluihin? Jos susta tuntuu liian vaikealle osallistua näihin, ilman että itse kannat mitään vastuuta ajamisen edistämisesta, pitäisin sinuna suuni kiinni.

PK-ajelut lähtee pk-alueelta, miten vetäjät pystyy. Jos haluaa ajaa jonossa mukana lähempää Mänttilää, pitää asian eteen tehdä jotain itse.

Älä viitsi pahoittaa vetäjien halua tehdä tätä hommaa. Nyt näyttää kovasti sille, ettet edes näytä ymmärtävän sitä.

terv,

Matti

crazy.gif
Onko sulla mitään positiivista annettavaa näihin pk-ajeluihin? Jos susta tuntuu liian vaikealle osallistua näihin, ilman että itse kannat mitään vastuuta ajamisen edistämisesta, pitäisin sinuna suuni kiinni.

PK-ajelut lähtee pk-alueelta, miten vetäjät pystyy. Jos haluaa ajaa jonossa mukana lähempää Mänttilää, pitää asian eteen tehdä jotain itse.

Älä viitsi pahoittaa vetäjien halua tehdä tätä hommaa. Nyt näyttää kovasti sille, ettet edes näytä ymmärtävän sitä.

terv,

Matti
Lähempänä Mänttilää on ollut niitä ollut keskari-ajoja, ei kaikkien tarvii tulla hevon vi**n kuuseen.
Rispect to keskarivetäjille.

Aloitusviesti päivitetty, lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 12:00.
Riisor - oletko ajatellut suunnata Vihdintietä kohti pohjoista.. Siippon Nestettä jne... voisin liittyä tuosta Nesteeltä letkaan kun satun tuossa likimain asumaan... Jos suuntaatte Klaukkalaan niin toki tulen Lahnuksen Shellille...
Juu kerroppas vähän reittiä, niin saa noi föönimiehetkin vihiä ajosuunnasta. Onkohan nyt lääkitys kohdallaan?

Riisor - oletko ajatellut suunnata Vihdintietä kohti pohjoista.. Siippon Nestettä jne... voisin liittyä tuosta Nesteeltä letkaan kun satun tuossa likimain asumaan... Jos suuntaatte Klaukkalaan niin toki tulen Lahnuksen Shellille...
Juu kerroppas vähän reittiä, niin saa noi föönimiehetkin vihiä ajosuunnasta. Onkohan nyt lääkitys kohdallaan?
Nipo Masa:

Älkää jaksako kirjoitella fööneistä, koska setä sininen osaa lukea ihan itse näitä sivuja. Kokemusta on.

Ei sillain, että olisi jotain salattavaa, turha kaivaa turhaa huomiota. Ihan varmaan muutenkin sitä saadaan isona porukkana, niin että ihmiset ihmettelee.

wink.gif
cool.gif

-M

Yritän ehtiä mukaan.

Kiitosta veturille.

Muuten lehdet tiellä ja varsinkin mutkissa on aivan hiton liukkaita.
Etupyörä voi lähteä alta.
Joten toivotaan että tiet ehtii kuivua huomiseksi ja että lehdet tuulee pois.

Fööni on telakalla palatakseen keväällä entistä ehompana... Alkaa olla biimari kelit jälleen...

Sään puolesta näyttää lupaavalta, joten sunnuntaina vois taas ajella. Vedetään joku 300km lenkki, lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 12:00.
..mulla ei ole mitään muuta toivetta kuin se, että pysyis jollain näköetäisyydellä perässä, itsesuojeluvaisto sen verran korkealla...
062802moto_prv.gif
  Kiitokset jo ennakkoon vetäjälle, ei välttämättä niitä helpoimpia....aina tulee sanomista kummiskin...
lookaround_orig.gif
lookaround_orig.gif
lookaround_orig.gif

Oho...
omg.gif

Nyt kävi niin et lipsahti vähän kännin puolelle...a
lookaround_orig.gif
eikä pysty tulee
bawling.gif

Mut ajelkaahan nätisti, niinku aina...
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
ghostface.gif
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Jes, kuulostaa hyvältä
smile_org.gif

Eli ehdin mitä ilmeisimmin paitsi kaffeilemaan, myös ajelemaan teiän kans  
tounge.gif

crazy.gif

terv,

Matti
Lähempänä Mänttilää on ollut niitä ollut keskari-ajoja, ei kaikkien tarvii tulla hevon vi**n kuuseen.
Rispect to keskarivetäjille.
Oli niitä keskariajeluita ennen vanhaan, vanhoina hyvinä aikoina
smile_org.gif

Mut sitten niistä tuli sanomista ettei saa jäjestää - kun tuli vissiin porukka-katoa noista espoo ajoista tai jotain... joten reippasti lahnuseen vaan.

Yammutar, nukkumaan siitä.. mullakin viimeiset ihmiset joko lähti, tai sammuivat mun kämppään, joten eiköhän tästä ehtis vielä muutaman tunnin nukkua ennen ajeluja.. grr.

Yammutar, nukkumaan siitä.. mullakin viimeiset ihmiset joko lähti, tai sammuivat mun kämppään, joten eiköhän tästä ehtis vielä muutaman tunnin nukkua ennen ajeluja.. grr.
mitään nukkumaan mennä... täällä on melkein puol päivä ja vasta oon heränny. GRRRRR.
lähen kylille kattomaan sähköpommittajia - pitäkää ajonne
tounge.gif

Mut sitten niistä tuli sanomista ettei saa jäjestää - kun tuli vissiin porukka-katoa noista espoo ajoista tai jotain...
Inkalla on taas värikynät kädessä
tounge.gif

Kukaan ei ole sanonut etteikö saisi järjestää, oli vaan toivomus ettei niitä olisi samana päivänä kuin pk-settejä, joissa on muuten tänä vuonna ollut porukkaa todella kiitettävästi. Ei tosiaan voi valittaa että olis ollu katoa, kun 30 mopoa on tainnut tulla täyteen melkein joka kerta, kiitos siitä kaikille
bowdown.gif

Back