• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Soranorsu II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikäs on tämän reissun tilanne Masan vedettyä itsensä ja pyöränsä ojan kautta eilisiltana?
Moro,

Lipsautin ojaan, ihan hiljaisessa vauhdissa, eilen B-K -ajelulla. Pyörässä taittui peili ja kytkinkahva.

Eturengas perhana niljahti mutkassa, jolloin ajolinja suoristui ojaa kohti. Kerkesin jarruttamaan hiljaisessa vauhdissa melkein 0:aan, mutta suleksin silti kävelyvauhtia. Mul taittui vasen nilkka siten, että joudun tässä menemään lekurille.

Palailen asiaan, kun tiedän enemän.

Hävettää ihan helvetisti, koska vedin perässäni ns. körö-körö -ajoa, ja edelläni "Riisor" veti ns. Hot Pants -ryhmää. Mä ajoin oikeasti sellaista vauhtia, että olin keraamässä porukkaa perässäni letkaksi ja vauhti ei todellakaan ollut mitään. Hävettää ihan helvetisti, enemän kuin mitä jalka on kipeä, ja se on oiieasti todella kipeä  
wink.gif

Palaillaan,

-Masa
Toivottavasti toivut siitä ja ei siinä nyt tarvitse hävettää! Mukaan vaan vaikka jalka olisi kipsissä, johtaja tarvitaan!
wink.gif

No on meillä nyt sitten harmia kerrakseen.

Masan pask.na oleva nilkka ja MadCow on ilman  
062802moto_prv.gif

Mitähän tässä vielä kerkee viikossa tapahtua.
eek.gif

Pikkumatin jalasta on luu katkennut... (tiedätte sävelen)

Kuulemma leikkaukseen menossa, joten Masan ajelut on ajeltu vähäksi aikaa. Reittihän teillä on valmiina, joten joku vaan rohkeasti Masan (isoihin) saappaisiin  
smile_org.gif

no jo se on harmi, nuo sattumukset masalle ja vielä tuo madcowin pyörä rosvojen käsiin. puolestanne oikein harmittaa, vaikkei tarviskaan. tekeville sattuu ja miten se meni.

Kuulemma leikkaukseen menossa, joten Masan ajelut on ajeltu vähäksi aikaa. Reittihän teillä on valmiina, joten joku vaan rohkeasti Masan (isoihin) saappaisiin  
smile_org.gif
Joo, Masa soitteli mulle tossa illalla ja kertoi tilanteen.  
bawling.gif

Kyselin Masalta siinä samalla jo Garminiin reittidataa, jos lähdettäis rohkeimmat vaikka seikkailemaan.
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

sport05.gif

Joo ilmaan muuta reissu pitää toteuttaa. Ainahan sitä voi myös vetää suunnitelmitta jos siltä tuntuu. Esim. Lepsämä-Vihtijärvi-Karkkila-Somero -akselilta löytyy soraa vaikka kuinka paljon ja eksyminen kuuluu lajin luonteeseen
wink.gif

Minä myös mukana. Jonkin verran tuntemusta löytyy noilta alueilta, joten eiköhän me jotenkin selvitä ilman Masaakin. Letkan vetäjäksi ei minusta kyllä vielä tässä vaiheessa ole.

Masalle toipumisia nilkan kanssa, ilmeisesti ajokausi oli sitten tässä osaltasi...

Kyllähän nämä veturit ja tapahtumajärjestäjät muutenkin näkee pirusti vaivaa (siitä
happy0158.gif
), mutta Masa pani peliin kaikkensa, omat luunsa vielä kaupan päälle.

Masalle tsemppiä ja pikaisia paranemisia.

Mukana ollaan kuitenkin, koko lauantai päivä on varattu siihen
smile_org.gif

Pikaisia paranemisia Masalle että pääset vielä baanalle syksyllä!

Moikka kaikille,

nyt ensikertaa netin äärellä sairaalan jälkeen...

Kirurgia, kirurgia tavittiin ku ...... repes nilkkaan asti (tiedätte sävelen)
biggrin.gif

Tosiasia on se, että lauantaina iltapäivällä tuli sitten puukkoa ja kirurgin tuomio oli myös selvä. Jalkapöydän ylitaipumisen takia sirpaleiseksi hajonnut luu vaatii pitkän paranemisajan. Se jouduttiin korjaamaan kahdella titaaniruuvilla ja yhdellä pitkällä naulalla. Kasaanparanemisaika on 8 vk, joista 6 vk kipsissä. Sen 8 vk jälkeen prätkää saa ajaa vain kovapohjaisilla saappailla, joten tän vuoden ajot taitaa olla nyt koknaan loppu.

Autoakin saa ajaa vasta 3 vk:n jälkeen, joten kotona tietsikka ja netti-bullshitti tulee nyt varmaan enemän tutuksi.
tounge.gif

Olen todella pahoillani, mutta joudun itse olemaan poissa kaikesta tän vuoden lopuista prätkäiloittelusta. Siis myös tästä.

Laitan tästä retkestä Garminin MapSource-ohjelman reitin tänne liitteksi, nyt en vielä voi.

Palaillaan,

-Masa

No kyllähän nyt Masaa koettelee - ei muuta kuin tsemppiä paranemiseen ja reipasta mieltä. Ei taida nyt ihan buranalla mennä ohi. Ja kiitos kaikista noista PK-ajelujen vedoista tältä kaudelta.

No toisaalta - onhan se seuraava ajokausi on jo melkein ovella
biggrin.gif

Tässä muutama foto kintusta...

Noiden luiden, nilkan edessä, ei kuuluisi olla ihan noin... Nyt ne tosin on ruuvattu paikoilleen
biggrin.gif
biggrin.gif

jalka928.jpg

033102beer_1_prv.gif

-M

Näyttäisi ainakin tän hetken ennusteen mukaan keli suosivan meitä ja tarjolla olisi pilvipoutaa ja vajaa 20 astetta lämpöä.

Löytyykö porukastamme uutta kokenutta vetäjää letkalle?

Se "soranorsu II" -ajo-ohje, sen saa sitten multa meilillä, koska tähän ei voikaan laittaa liitteeksi, kuin 30 kB.

-Masa

On tässä ollut viikko aikaa latailla omalle koneelle kaikkea kivaa, kutenuudemat MapSourcen versiot ja Google Earth-yhteys...

Tässä olisi esitettynä tuo tuleva reissu:

soranorsu_ii_b333.jpg

Kuva 1. Uudemman MapSource 6x-version näkemys

soranorsu_ii190.jpg

Kuva 2. Sama nähtynä avaruudesta. Aikamoinen lenkki kuitenkin...

033102beer_1_prv.gif

-M

Se "soranorsu II" -ajo-ohje, sen saa sitten multa meilillä, koska tähän ei voikaan laittaa liitteeksi, kuin 30 kB.

-Masa
Jos löytyy toi reittifile myös GPX-muodossa, niin ainakin minulle voi lähettää meilillä mikko at levot piste net

Onko osallistujalista edelleen ajantasalla Masaa lukuunottamatta? Viimeisin ennuste lupaa meille jo oikein aurinkoa.

-Masa
Masa, pistin sulle yv:nä meiliosoitteeni, jos kokeilen ladata reitin Garminiin.

Viromi vois ottaa pareriversion kartat varmuuden vuoksi matkaan ja mukaan.
Ja jättää ne Battery tölkit pois, kun ei ne kuitekaan kestä meidän rynkytystä.

Minä ainakin olen lähdössä matkaan.

Minäkin pistän harkintaan jos lähtisi kokeilemaan miten perse kestää tolla motolla ajella tollasta pidempää lenkkiä
biggrin.gif
Ilmoittelen illalla osallistumisestani..

Back