• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookieajo tiistaina 8.6.2010 klo 18 uusille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hidas ja hatara mutkatuke elikkä mä mukana ja wanhus kans
smile_org.gif

t.Mummeli

Saanks mä ängetä teitin seurassa mestoille, ujo olemukseni ei ehkä muuten uskalla ;)
Ekana "HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ" !!!

Juu ei muuta kuin mukaan. Mä voin toimia "essuna"
wink.gif

Voi olla tyhmä kysymys mut kysyn kuitenkin :-) Onko tossa ajon lomassa tarkotus mahdollisesti pitää kahvi-rööki tms.tauko? Vaiko ajaa taukoamatta noi 3-4h? Kysyy tietämätön ;-)

Voi olla tyhmä kysymys mut kysyn kuitenkin :-) Onko tossa ajon lomassa tarkotus mahdollisesti pitää kahvi-rööki tms.tauko? Vaiko ajaa taukoamatta noi 3-4h? Kysyy tietämätön ;-)
Ei oo tyhmii kysymyksii
smile_org.gif
Veturi varmaan osaa sanoo tarkemmin kuinka usein tauotetaan tiistaina mutta kyllä pidetään molempia taukoja. Että ei tarvii vetää litraa kahvii ja askillista tupakkia ajon alle että jaksaa reissun
tounge.gif

Ei ollenkaan tyhmä kysymys. Ja vastaus: on. Siis tarkoitus pitää taukoja. Yleensä letkan niputus / tienvarsitaukoja sekä kahvittelut. Kaikilla halukkailla kyllä pysyy nikotiinitasapaino illan aikana
wink.gif

Mä ikinä mihkää ekana kerkii vastata
biggrin.gif

Ei oo tyhmii kysymyksii
smile_org.gif
Veturi varmaan osaa sanoo tarkemmin kuinka usein tauotetaan tiistaina mutta kyllä pidetään molempia taukoja. Että ei tarvii vetää litraa kahvii ja askillista tupakkia ajon alle että jaksaa reissun
tounge.gif
Tauot on parasta koko tapahtumassa  
tounge.gif

Pk-ajelussakin on sopivasti taukoja.
Ne alkaa: Kahvitauko, pissatauko, röökitauko, röökitauko, kahvitauko, tankkaustauko, pissatauko, röökitauko, ruokatauko, röökitauko, kahvitauko.
Sitten saa lähteä kotiin  
biggrin.gif

Jos mutkateillä tulee huono olo tai on edellisenä iltana ollut ryyppäämässä. Röökitauot vaihdetaan oksennustauoksi  
lookaround_orig.gif

Kova on nyt yritys vihdoin lähteä letkaan, kun ihan kotikulmilta startti ja "rookie" sana tuo jotain varmuutta ensikertalaiselle...

Katotaan nyt ampuuko keli vai vaimo sitten alas tällä kertaa kovan yrityksen.

Jos ei sada- eikä paista aurinko liikaa -tai oo hyttysiä tms... niin saattaisinpas tulla mukaan. Vaikken mä ihan ehkä täytäkään alkuperäistä määritelmää, marssivauhti ehkä parhaiten mulle sopiva  
smile_org.gif

Tosin sillä varauksella että kotona rempan pitänee olla siinä kuosissa että voi lähteä hauskanpitoon...

Mää voisin tulla kans, vaikka en ny enää ihan rookie oo... Lepposaa kurvailua ollu nää rookie-ajot, ainaki viime kesänä. Vai oisko ollu sitä edellisenä, ei pysty muistaan..
biggrin.gif

Pekka Pouta lupaili tiistai-illalle vallan muikeaa keliä, joten tällä haavaa näyttää oikeen hyvältä.

Pah, mä tunnen Pekan ja sillä on taipumusta kaunistella totuutta...
wink.gif

Back