Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tottakai! Pitäähän sunki oppii ajaan letkassaSaako sinne tulla tällainen pieni ujo poika pienellä ujolla mopolla?![]()
\o Mä tarvin ehdottomasti apua. Voi olla että täytyy ihan kädestäpitäen opastaa.Tää rookie tulee myös matkaan ja tarvittaessa avustamaan.![]()
Ei hätää olen erikoistunut tuohon kädestäpitäen opastukseen\o Mä tarvin ehdottomasti apua. Voi olla että täytyy ihan kädestäpitäen opastaa.Tää rookie tulee myös matkaan ja tarvittaessa avustamaan.![]()
![]()
Mulla itseasiassa on muutamia kohtalaisen päteviä dumb-ass -kysymyksiä takataskussa, nehän voi hyvin lyödä huomenna pöytään.
AiniinEi hätää olen erikoistunut tuohon kädestäpitäen opastukseen\o Mä tarvin ehdottomasti apua. Voi olla että täytyy ihan kädestäpitäen opastaa.Tää rookie tulee myös matkaan ja tarvittaessa avustamaan.![]()
![]()
Mulla itseasiassa on muutamia kohtalaisen päteviä dumb-ass -kysymyksiä takataskussa, nehän voi hyvin lyödä huomenna pöytään.![]()
Saa. Tervetuloa.Saako sinne tulla tällainen pieni ujo poika pienellä ujolla mopolla?![]()
Ai jaa..Minäpä tuon kyydissä ensikertalaisen![]()
Jos tilausta on niin varmana Masa pistää uutta ajelua pystyyn myöhemminkin kesällä, kun se on semmoone Rookie-ajelujen herra ja hidalgoVoihan pers**les, töitä ne sitten pukkas tuohon illalle.![]()
Onkos näitä useampia kesän mittaan?
ei kai kyseessä ole vanha kunnon Turtle Wax ilmanraikastinAi jaa..Minäpä tuon kyydissä ensikertalaisen![]()
Mukaan pääsee konkaritkin jos tuo mukaan ensikertalaisen![]()
Minä otan mukaan myös ensikertalaisen, tulitikkuaskin kokoisen kilpikonnan, ei paina paljoa..![]()
Senkin minä piilotan Ouzan pyörään lähtökahvin aikana![]()
Näyttää siltä että pitää lisätä henkilökohtaista tutorointia eli muiden päästyä kotiin varaudu jäämään tukiopetukseenAiniinEi hätää olen erikoistunut tuohon kädestäpitäen opastukseen\o Mä tarvin ehdottomasti apua. Voi olla että täytyy ihan kädestäpitäen opastaa.Tää rookie tulee myös matkaan ja tarvittaessa avustamaan.![]()
![]()
Mulla itseasiassa on muutamia kohtalaisen päteviä dumb-ass -kysymyksiä takataskussa, nehän voi hyvin lyödä huomenna pöytään.
Luulit päässeesi kesälomalle, mutta pikkusormi on valitettavasti myyty jo kovalla katteella eteenpäin...![]()
![]()
Teen listan![]()