• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookieajo tiistaina 8.6.2010 klo 18 uusille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joskos sitä täältäkin kaukaa lähtis ajelemaan kun ei päässy tuonne länsimittiin, jos vaan mukaan huolitaan...  
thumbs-up.gif

Mä tuun kans, kyytiläisen kera  
062802moto_prv.gif

Ja pitäähän toi Timin, uusi "pikkuinen", nähä  
wink.gif

Tää vois tulla vähäsen ulkoiluttaa isukin Ducatia kun oma pyörä on toistaiseksi vielä hankinnan alla.. Parin kesän tauko pk-ajeluista, niin meen varmaan ihan heittämällä rookiesta ! Kunhan pääsis vielä ajoissa duunista..
thumbs-up.gif

062802moto_prv.gif

Näyttää uhkaavasti siltä että tosiaan paikalle ilmestyn... Huominen lähestyy ja vieläkään ei uhkailla sateella tai lapsenhoitonakilla
lookaround_orig.gif

Joten kun oranssi wannabekotari-yammu rähisee paikalle, älkää hirveesti heitelkö kahvimukeilla
blush.gif

Näyttää letkan osallistujajoukkoon luikerrellu aika paljon myös "melkeinrookieita"
tounge.gif
joten pitänee pistää harkintaan omakin osallistuminen.

062802moto_prv.gif

Hyvältä näyttää
smile_org.gif

Otattehan arvon kanssamotoristit huomioon että pyrimme siis starttaamaan klo 18, joten jos kaffe maistuu ja tankatakkin pitää jne, niin saavutte sen verta etuajassa paikalle että nämä toimet kerkiää tekemään hyvissä ajoin ennen starttia.

Itse lienen paikalla jo viimeistään hetikohta viiden jälkeen, joten nähdään siellä.

062802moto_prv.gif

Tää rookie tulee myös matkaan ja tarvittaessa avustamaan.  
sport05.gif
\o Mä tarvin ehdottomasti apua. Voi olla että täytyy ihan kädestäpitäen opastaa.  
wink.gif

Mulla itseasiassa on muutamia kohtalaisen päteviä dumb-ass -kysymyksiä takataskussa, nehän voi hyvin lyödä huomenna pöytään.
Ei hätää olen erikoistunut tuohon kädestäpitäen opastukseen  
thumbs-up.gif
Ainiin
biggrin.gif
Luulit päässeesi kesälomalle, mutta pikkusormi on valitettavasti myyty jo kovalla katteella eteenpäin...
pftroest.gif

Teen listan
cool.gif

Mäkin voisin kaivata opastusta, jos näyttäisitte miten tuollaista Hurlikkaa huolletaan? Öljynvaihto esmes jne...

Mut joo, ainakin kahvettelemaan saavun.. Jos peli kestää sinne saakka..
nixweiss.gif

Voihan pers**les, töitä ne sitten pukkas tuohon illalle.
mad.gif

Onkos näitä useampia kesän mittaan?

Voihan pers**les, töitä ne sitten pukkas tuohon illalle.  
mad.gif

Onkos näitä useampia kesän mittaan?
Jos tilausta on niin varmana Masa pistää uutta ajelua pystyyn myöhemminkin kesällä, kun se on semmoone Rookie-ajelujen herra ja hidalgo
smile_org.gif

-Timi-, jos peli tökkää kesken kaiken niin mähän voin ottaa sut tarakkaharakaks
inlove.gif
Niin ja btw... öljynvaihto on tästä lähin pienin sun murheistas
lookaround_orig.gif

Minäpä tuon kyydissä ensikertalaisen  
sport05.gif
Ai jaa..
Mukaan pääsee konkaritkin jos tuo mukaan ensikertalaisen  
omg.gif

Minä otan mukaan myös ensikertalaisen, tulitikkuaskin kokoisen kilpikonnan, ei paina paljoa..  
biggrin.gif

Senkin minä piilotan Ouzan pyörään lähtökahvin aikana  
tounge.gif
ei kai kyseessä ole vanha kunnon Turtle Wax ilmanraikastin
confused_orig.gif
?

Aika lievää piil**ttuilua mun kokokatteista
biggrin.gif

Tää rookie tulee myös matkaan ja tarvittaessa avustamaan.  
sport05.gif
\o Mä tarvin ehdottomasti apua. Voi olla että täytyy ihan kädestäpitäen opastaa.  
wink.gif

Mulla itseasiassa on muutamia kohtalaisen päteviä dumb-ass -kysymyksiä takataskussa, nehän voi hyvin lyödä huomenna pöytään.
Ei hätää olen erikoistunut tuohon kädestäpitäen opastukseen  
thumbs-up.gif
Ainiin  
biggrin.gif
Luulit päässeesi kesälomalle, mutta pikkusormi on valitettavasti myyty jo kovalla katteella eteenpäin...  
pftroest.gif

Teen listan
cool.gif
Näyttää siltä että pitää lisätä henkilökohtaista tutorointia eli muiden päästyä kotiin varaudu jäämään tukiopetukseen
cool.gif

Back