• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookieajo tiistaina 8.6.2010 klo 18 uusille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No voi ny prkl.. En kerkeäkään kuudeksi paikalle, joten lähden metsästämään omia reittejä.. Hauskat ajelut kaikille!
^ Letkan häntä on vielä Shellillä 18:30  
biggrin.gif

Tänään en pääse mukaan, mutta toivottavasti näitä tulee lisää kesän aikana! Mä aina eksyn reitiltä kun lähden yksinäni mutkapätkiä ajelemaan
lookaround_orig.gif
joten tälläinen ryhmäajelu olis varmaan mainio!

Tänään en pääse mukaan, mutta toivottavasti näitä tulee lisää kesän aikana! Mä aina eksyn reitiltä kun lähden yksinäni mutkapätkiä ajelemaan
lookaround_orig.gif
joten tälläinen ryhmäajelu olis varmaan mainio!
Kyllä näitä järjestetään, jos vaan halukkaita on ja homma kiinnostaa... Ihan varmaan tulossa lisää
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
Brömmm... Brömm....

*Kiillottelee kypärää jo malttamattomana kivenheiton päässä Rusalta*

Moneltahan sinne kehtaa, ettei liian innokkaalta näytä?
biggrin.gif

Olen ollut pari kertaa elämäni aikana letkassa; tänä kesänä.
Eli siis uskaltaudun(ko) mukaan. Käytännössä ihan rookie....

Olen ollut pari kertaa elämäni aikana letkassa; tänä kesänä.
Eli siis uskaltaudun(ko) mukaan. Käytännössä ihan rookie....
Tottakai! Ei se sen ihmeellisempää osaamista vaadi, ku mitä ollaa pari kertaa käyty sun kans Porvoon suunnalla. Letka on vaa "vähä" pidempi. Ja luulenpa kans, et tänää keula sytyttää ekna tauko röökin samaan aikaan, ku vika tumppaa lähtösavut
biggrin.gif

Taidanpa itsekin tulla letkajenkkaa treenaamaan
idea3.gif
Itsekin tän vuoden tulokkaita pyörärintamalla.
tounge.gif

Tulipahan vaan mieleen.. äkkäskö kukaan varottaa Shellin tätejä/setejä että viiden jälkeen ORG valloittaa kahvion ja terassin
tounge.gif

062802moto_prv.gif

tänään ei kyllä letka oikein pysynyt kasassa
sad_orig.gif

Mielenkiintoista nähdä kuinka monta pääsi perille.
Mulla oli mittarissa vajaa 70km kun 2 pyörää pysähtyi tiensivuun juttelemaan,ajattelin kokeilla olisko porukka jatkanut ojakkalaan mut ei löytyny ketään
biggrin.gif

Kiitokset järjestäneille. Vaikkakin lähdin pois jo Nesteen kohdilta. Perheen pieninkun odotti kotona. Ja nyt kun en ollut myöhään niin pääsee uudelleenkin ilman että koticäki suuttuu. ;). Tiedän että hauskuutta olis ollut pitempäänkin.

Ensikertalainen kiittää ja kumartaa
biggrin.gif
Mutkateihin tottumattomana otin hiukan varovaisesti, toivottavasti takanatulijoilla riitti kärsivällisyyttä! Olin kyllä aikas häntäpäässä letkaa... Kiva eka kerta joka tapauksessa!!
Erkanin ryhmästä ennen Nurmijärveä ja posottelin motaria pitkin kotiin hiukan etuajassa.

1. Viimenen pannutus siivottu kolme varttia sitten, kuski tajuissaan lanssilla ja pyörä hinurilla. Näitä oli tänään 3 liikaa. Tsemppiä kaikille toipumiseen!
2. Kiitos Masalle, loistavat mutkat ja muutenkin lepposaa kruisailua. Peräosastoa ja Sikivikiä unohtamatta! Sekä kiitokset tietty myös koollekutsujille, Ouzalle ja Anulle!
3. Ei keulita letkassa.
4. Merkataan risteykset.

Eipä tällä melkein rookiella muuta, kun seuraavaa rookie lähtöä odotellessa...

Kiitokset koollekutsujille yhteisesti ja Masalle ja Sikivikille erikseenkin vielä, rattoisaa rauhallista vetoa. Taas kerran vaan tuli todettua ettei enää noin pitkässä letkassa millään riitä pemarissa kantomatka... Pakko ilmeisesti hakea uus, hyvällä syyllä.
biggrin.gif

Valitettavia havereita, asianosaisille pikaisia paranemisia!

Seuraavaan kertaan!

kiitos, oli mukava pätkä ajaa.. pyörä rupes vähän temppuilee paluumatkalla ja huomenna joutuu taas likaamaan kädet:P

Hienoa oli taas ajella letkassa. Paljonhan noita pyöriä saatiinkiin mukaan. Tapahtumia vaan sattu vähän liikaa yhdelle kertaa. Kaadot ja yhden risteyksen merkkausvirhe.

Tässä vielä reitti.

Suurkiitokset järjestäneille. Muistaakseni noilla seuduilla emme ole aikaisemmin ajelleet. Mutkiakin oli siihen malliin, että vaimokin pysyi tällä kertaa hereillä koko matkan  
tounge.gif
. Ens kerralla täytyy varautua sen verran, että ottaa oman kameran mukaan, koska näissä vauhdeissa sitä pystyy Pannarin takapenkkiläinen kuvaamaan ihan hyvin. Toivottavasti edes osa lainakameraan otetuista kuvista onnistui
wink.gif

Täälläkin päästiin viimeisestä pannu paikasta kotia. Kiitoksia järjestäneille ja kiitos McNikkeT, pannupaikan juttuseurasta.
ps. Kuinka paljon pitää huitoa, et takana tulevat huomaa, et yksi on nutullaan ojassa?
nixweiss.gif

Ja tsemppiä ensiapuun ja kotiin sairaslomalaisille.

Hyvät setit, kiitoksia!

Oma taso tuli testattua, vähän lisääkin vauhtia olisi sietänyt, joten normiajojenkin letkan häntäpäähän uskaltanee.

Pannuja yllätyksellisen monta, ennätysmäärä? Ekassa kahden pyörän ulosajossa ehti jo omakin pulssi nousta, ei ollut pöly laskeutunut paikalla kun itse siihen ehdin. Sen verran vikkelän oloisia auttajia oli jo kipuamassa pyörien selästä, että itse jatkoin hetken pysähdyksen jälkeen matkaa, ettei kasaannu sumaa. Tässä tilanteessa siis taisi saldona olla risa harrikka, kuskin jalka ja kauneusvirheitä ottanut kyykkypyörä?

Seuraava pulssinkohotus jossain peltotiellä, jolla edellä ajanut SV-kuski otti ensin hartialukon ja savutteli sitten takasen lukkoon. Tilanne päättyi onneksi ennen ojanpohjaa häneltä ja letkakin ohitti turvallisesti.

Viimeinen pannuttelija sitten rikkoi lie olkapäänsä? Ja sotki peränpitäjien kledjut, kun pyörää kaivettiin ojasta
biggrin.gif

Omalta kohdaltani onnistuneet ajelut, varmuutta Yammun kanssa tuli kivasti lisää. Risteyksien merkkaukset ja muukin letkakäytös ihan toimivaa. Välillä häiritsi tarpeeton "vetoketjumuodostelman" puoltenvaihtelu, mutta sutviintuihan se siitä.

Ensi kerralla rookie-ajeluihin voisi taukopaikan kahvitilanteen varmistamisen lisäksi ilmoittaa etukäteen hinauspalvelulle ja ensiapupäivystykseen?

baaa.gif

Back