• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting To 3.5 Klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ensimmäinen varsinainen Torstai meetig olis ajan kohtainen.
to 3.5 klo 18.00 Shell ruskeasanta Paikka löytyy Tuusulan motarin varresta, tikkurilan/ruskeasannan liittymästä.

smile_org.gif

Näyttää siltä ettei edes sada vettä sillon (niinkun se sade
nyt olis koskaan mitään haitannu
tounge.gif
)
- kai mä perun
muut Torstai actionit ja saavun paikalle
062802moto_prv.gif

Jätkät hei... pitäisköhän meidän vaihtaa tää torstai miitti
johonkin tilavampaan paikkaan, vai mahdutaankohan me
kaikki tonne teknolle
biggrin.gif

Mun ego vaatii aika runsaasti tilaa...
blush.gif

Mä tuun, toivotaan tosiaan ettei nyt ihan kaatamalla sada niin kuin näyttäis tapahtuvan just nyt kun kerrankin oon prätkällä duunissa....
033102ass_1_prv.gif

Mutta kuten todettua, on sitä ennenkin sateessa ajettu...harhaankin...

Ihan eka kertaa ny saattaisin vaivautua paikalle.
Turvafriikkinä minut tunnistaa mm. apurattaista
tounge.gif

Taloyhtiön talkoot haittaavat harrastusta, hallituksen jäsenenä jonkinlainen velvoite olla paikalla...

Mä tuun autolla, kaamee flunssa iskemässä päälle. Otan muutamia levyjä mukaan noista 26 ja 29 pv:n ajoista.

edit. siis pakko ottaa vaan muutamia, koska mulla ei oo kun 5 levyy mille polttaa
tounge.gif

Mä en tule. Olkaa huoleti. Saatte olla rauhassa, varsinkin naiset.

Eli asiaan. Ei pysty ajaa takarenkaalla sinne asti, kun on etupumput remontissa. Enkä saa niitä kun vasta ensi viikolla. Ajelkaa Te, mä fiilistelen.
wink.gif

Mäkään en pääse eli saatte olla nynnyltä rauhassa!
biggrin.gif
Oli muuten pikkasen tuulista tänään, kun tulin mopolla Vammalaan. Joutui ajamaan ihan rajoitusten mukaan. Coveri kertoi, että Tampereen tiellä satoi ja tuiskusi lunta aamupäivällä. Onneksi tulin Porin tietä.
062802moto_prv.gif
Taitaa tulla viileitä ajokelejä lähi päiviksi, mutta maanantaista alkaen saattaisi lämmetä?
062802jumpie_prv.gif

Back