• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting To 3.5 Klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli ihan hauskaa! Nyt on vähän lämmennyt kun olin 30 min kuumassa suihkussa. Takas tullessa sit tuli kaatamalla vettä ja oli pimeetäki jo. Mut hyvä reissu silti.

Kiitoksia mun puolesta myös, kilsoja ei tullu kun vajaat 140 mut löytyi kuiviakin pätkiä joskin hikiän ja ridasjärven tiet oli kyllä märkiä. No odotellaan et vähän lämpenee niin tulee niitä kilsojakin taas enemmän.

Vilutti liikaa lähtee ajolenkille, ja vaatteetkaan ei pitänyt vettä ja jne..
baaa.gif

Mutta tattista kahvi-ja rupatteluseurasta!
smile_org.gif

Kiitokset Rimmonille, kurvasin ilman loppupysähdystä Tuusulan Shelliltä suoraan himaan.
Kuivaa pätkäähän oli vaikka kuinka paljon  
biggrin.gif
vaikka ei Teknolla siltä näyttänyt.

Kiitokset Rimmonille, kurvasin ilman loppupysähdystä Tuusulan Shelliltä suoraan himaan.
Kuivaa pätkäähän oli vaikka kuinka paljon  
biggrin.gif
vaikka ei Teknolla siltä näyttänyt.
Hyrylän Shellin stoppi oli vaan siks kun dago valitteli kylmyyttä, en kyllä ymmärrä et miks, keskellä suomen kesää jä helteitä.
tounge.gif

joo on oikein lomakelit kohdallaan ku on talviloma just nyt..
cool.gif

täytyy varmaan rantsuun lähteä ens viikolla.. tai sit ei..

Mäkään en pääse eli saatte olla nynnyltä rauhassa!  
biggrin.gif
Oli muuten pikkasen tuulista tänään, kun tulin mopolla Vammalaan. Joutui ajamaan ihan rajoitusten mukaan. Coveri kertoi, että Tampereen tiellä satoi ja tuiskusi lunta aamupäivällä. Onneksi tulin Porin tietä.  
062802moto_prv.gif
Taitaa tulla viileitä ajokelejä lähi päiviksi, mutta maanantaista alkaen saattaisi lämmetä?  
062802jumpie_prv.gif
mitäs ttuttu tyrväällä? Itsekkin siellä asunut...Mä ajoin eilen uuden cebarin kotiin juuri kuuden aikaan ja nyt pääsee sitten ajoihinkin.....

Itsekkin siellä asunut...Mä ajoin eilen uuden cebarin kotiin juuri kuuden aikaan ja nyt pääsee sitten ajoihinkin.....
Kappas vaan .. onneksi olkoon .. back to business ..
062802moto_prv.gif

Hieno juttu ... ROCK ..
smile_org.gif
.. hyvä perusmeininki ..
Tyrvää on vieressä. Kerronko TOOOSI wanhan witsin pikku tytöstä, joka luki huonokuuloiselle mummolleen sanomalehtien otsikoita? En kerro, kun kaikki tietävät jutun, mutta Tyrväällä se tapahtui!
wink.gif

Juu... lähdin iltapäivällä Vammalan Kärppälästä (siittä Tyrvään läheltä) mopolla reitille Ellivuori-Häijää-Tampere-Kärkistensalmi-Joutsa-Hirvensalmi. Viileän puoleista (+6) pilvipoutaa riitti aina Joutsaan asti, mutta sitten viimeisen 30 km ajelin +2 asteisessa räntä-raesateessa. Onneksi olin ladannut kaiken mahdollisen päälleni. Pääkään ei kunnolla päässyt pyörimään. Mopo on ällöpaxainen ja jäi raukka seisomaan sateeseen, mutta jääköön!
biggrin.gif

Back