• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting To 3.5 Klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä tuun autolla, kaamee flunssa iskemässä päälle. Otan muutamia levyjä mukaan noista 26 ja 29 pv:n ajoista.

edit. siis pakko ottaa vaan muutamia, koska mulla ei oo kun 5 levyy mille polttaa  
tounge.gif
Vois tulla poikkeen... kylläki vaan kahveelle, illemmalla on menoa.  
nixweiss.gif
Oliko sulla mitään jäljellä 22. päivän ajoista?
lookaround_orig.gif
Mä voin lainaa/kierrättää sen 22. päivän DVD:n jos heipalla ei oo poltettuna. Talvella voin sitten lainata sen takaisin fiilistelyjä
033102beer_1_prv.gif
varten.

Täytynee tulla paikalle, se kun on viimenen ilta moneen viikkoon et pystyy ajelee
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

perjantaina polvi menee remonttiin->eturistiside uusiks.

Rupee olemaan OT:ta enempi kun asiaa joten mä pyydän ..... jatketaa video keskustelua teknolla kahvin lomassa
tounge.gif

Pahus. Ei pääse. Kundilla fudismatsi, ja muu kotijoukkue jossain teatterissa.
nixweiss.gif

Voisinpas yrittää tulla mukaan ekaa kertaa, jos vaan kerkeen töistä ajoissa. Toivotaan ettei tuu vettä, vähän pilviseltä näyttää..

Hei sitten kaikki uudet nassukat
smile_org.gif

Ihan rohkeesti mukaan porukkaan - myö ku ei voija tietää ketkä on uusia orkkilaisia, vaiko onko joku ihan tavis motoristi tullut sumpille
biggrin.gif

Gat dämit, en pääsekään paukutteleen Akraa Teknon pihaan...

jaa kai sitä vois lähtee tonne kehän ruuhkaan köröttelemään ja tulla kaffelle, kyllä se aina siivoomisen voittaa
biggrin.gif

ja edelleen siis kotilolla liikkeellä...

Oli liian kylmää ja märkää lähteä ajelemaan. Renkaatkin loppu (seli seli). Onneksi uudet gummit tullut tänään, jos viikon päästä tulisi mukaan.

kylmää oli joo mutta tiet oli kuivat..
ihme velhoja kun löytyy kuivat tiet vaikka sataa taivaan täydeltä..
biggrin.gif

Noniin, tihkusateesta huolimatta lähdettiin lenkillekin ja kappas vaan, Rimmon löysi heti varmaan koko eteläsuomen ainoat kuivat mutkapätkät...
smile_org.gif

Itse luovuin leikistä jo hyvinkään stopin jälkeen kun oli tarkoitus tehdä pari duunihommaa himassa, mutta läppäristä akku aivan finaalissa ja laturi duunissa, tyypillistä....noh, tietää aikaista aamuherätystä.

Seuraavaan kertaan!

Olipas taas mukavata
smile_org.gif
Ainoo paikka mille tuli vilu oli oikee käsi
biggrin.gif

Kiitoksia kaikille kaffee seurasta - ja mutkiakin lähti ajelemaan kaikki 10 pyörää...
Loppuun saakkaa tuli 6 mopoa - kauheen kiva huomata että on meitäkin joita EI ole tehty sokerista
033102bebe_1_prv.gif

Ensi torstaita taas ootellessa...

edit:vihreitä vaan...

Jep jep, hyvät oli mutkat vaikka märkä tie jännittiki, hyvin pysyin viimesenä kun sinne tajusin jäädä
biggrin.gif

Back