• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 20.6 2007 Klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yleisön pyynnöstä PK-miiting JO keskiviikkona 20.6 klo 18 Nihtisillan ABC:llä. Juodaan kahveet terassilla ja otetaan mutkapätkiltä vauhtia Juhannuksen viettoon
wink.gif

ps. mä en ehkä ehdi aivan kuudeksi paikalle
confused_orig.gif

KARTTA

Jos ehdin ripustaa kawan valjaisiin etu kumin vaihtoa varten ajoissa, niin voisin tulla.. Tai sitten otan jonkun hitaamman pelin ja hakeudun hännille...
character0032.gif

Nyt on teillä ainutlaatuinen tilaisuus ajella ilman mua kerrankin
smile_org.gif

Meitsi menee välillä kiusaamaan oulun orkkilaisia jutuillani - Tällä hetkellä oon Kuopiossa aiheuttamassa pahennusta
biggrin.gif

No jussin jälkeen taas -jos elossa ollaan..

No johan on. Olin oikeen varautunut tämän viikkoiseen torstaiajoihin ottamalla oikein torstain vapaaksi, ni pääsis ensimmäistä kertaa mukaan... Ja nyt ajot onkin jo keskiviikkona! Prkl  
biggrin.gif

Jos ei taivaalta sada akkoja äkeet selässä, niin mukana ollaan. Niin ja sillä varauksella, että löydän perille. Wimmevanamo: etsiydytäänkö perille samaa matkaa?

väliin taitaa tää kerta jäädä
crazy.gif
jos sais omaa suitsaa osii aamusel ni menee ilta sitä kasailles
smile_org.gif
vähä pirteempi sentää ku jammu
biggrin.gif

Jos ei taivaalta sada akkoja äkeet selässä, niin mukana ollaan. Niin ja sillä varauksella, että löydän perille. Wimmevanamo: etsiydytäänkö perille samaa matkaa?
No niin, tulihan se sieltä - nimittäin ESTE! (Tosin nyt mukava semmonen.)  
wink.gif
Mul sattuu täyttyy vuosia (joo-o, ihan turhan monta!) torstaina, ja kaverit sai päähänsä juhlia sitä MEILLÄ keskiviikkona.  
biggrin.gif
Niin että ehkä mäkin olen paikalla...

Joten Bren - kiva että kysyit, mut nyt siis jään pois. (Ainut mikä mua helpottaa on se, että just tona päivänä alkaa mun loma, ja aion joka tapauksessa ajaa jo päivällä. Mä olen addikti tähän lajiin...) Yritän (siis ihan oikeesti!) mukaan taas seuraavana torstaina! "Taas", koska olen YRITTÄNYT monta kertaa.

Höh, mieki halluun
bawling.gif

Ja en saanu noita joensuulaisia ees ajeluita järkkäämään.

Noh, sitte jussin jälkeen...

Mun osallistuminen on jälleen kiinni kelistä (sokeripala), sekä duunikavereitten sairaslomaprosentista. ;)

Back