• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 20.6 2007 Klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime aikoina oma ajo on ollut hemmetin kankeata, mutta nyt meni jo oikein leppoisasti.
Hyvät tiet, hyvä vetäjä  ja hyvä seura.
buttrock.gif

Meno oli oikein naaatittavaa.
062802jumpie_prv.gif

Kiitos kaikille.

Lopussa taisi tulla pieni "sekaannus".
Me jälkijoukko käytiin pyörähtämässä Volsin pätkä,
biggrin.gif

Edit: Havaitsin hieman rauhattomuutta pyörässäni nopeammissa mutkissa.
Tarttis varmaan tehdä jotain, mutta mitä?
Esijännitystä hieman kireämmälle vai?
nixweiss.gif

Mitähän siinä ekoilla mutkapätkillä tapahtu? Jollain lipes ojan puolelle? Toivottavasti ei käyny mitään pahempaa...

Niinpä, joku cebarikuski oli ojassa mutta luulisin että kuski selvisi säikähdyksellä koska ne viittoi meille että jatkakaa vaan kun tultiin siihen
Minähän se siellä viittoilin, kun olin kysynyt kuskilta sattuuko ja onko kaikki hyvin? Ei sattunut ja kuulemma kaikki hyvin, niin mitä siinä sitten kaikkia seisottaa.

Kuskille tuli onneksi vain mustelma/nirhauma reiteen, ellei ole kotonaan lisää löytänyt, eli kuski voi onneksi hyvin
smile_org.gif
. Pyörä sitten lähtikin siitä etiäppäin pakettiauton kyydissä.

biggrin.gif
...Joo porukka vähän harveni lopussa kun jälkiporukka kääntyi heittämään ylimääräset rinkulat...
biggrin.gif
Hyvä että Brenillä (menikö oikein?) oli kartta messissä niin ei tarvinnu arpoa ajosuuntaa risteyksessä.
Kaikkiaan hauska reitti ja hienot maisemat - kiitokset jensille ja muille ajoseurasta!

Mitähän siinä ekoilla mutkapätkillä tapahtu? Jollain lipes ojan puolelle? Toivottavasti ei käyny mitään pahempaa...

Niinpä, joku cebarikuski oli ojassa mutta luulisin että kuski selvisi säikähdyksellä koska ne viittoi meille että jatkakaa vaan kun tultiin siihen
Minähän se siellä viittoilin, kun olin kysynyt kuskilta sattuuko ja onko kaikki hyvin? Ei sattunut ja kuulemma kaikki hyvin, niin mitä siinä sitten kaikkia seisottaa.

Kuskille tuli onneksi vain mustelma/nirhauma reiteen, ellei ole kotonaan lisää löytänyt, eli kuski voi onneksi hyvin
smile_org.gif
. Pyörä sitten lähtikin siitä etiäppäin pakettiauton kyydissä.
Minähän siellä kävin tekemässä kuperkeikat, nyt aamulla jalassa mukava mustelma, kotona ripittäytymisen jälkeen vaivat lähinnä henkisellä puolella. Tapahtuma täysin oma vika kun väsyneenä lähtee ajelemaan.
Niin ja pyörään tuli "hiukan" vaurioita

Kiitokset Rapi äRRälle, kun autteli siellä

biggrin.gif
...Joo porukka vähän harveni lopussa kun jälkiporukka kääntyi heittämään ylimääräset rinkulat...  
biggrin.gif
Hyvä että Brenillä (menikö oikein?) oli kartta messissä niin ei tarvinnu arpoa ajosuuntaa risteyksessä.
Kaikkiaan hauska reitti ja hienot maisemat - kiitokset jensille ja muille ajoseurasta!
Sorry... tuli vähän ylimääräistä ohjelmaa ja reittisuunnitelmat muuttuivat vähän yllättäen
wink.gif

No onneksi kaikki löysitte kotia
tounge.gif

houhou
H-hetkellä kun piti tehdä päätös lähtemisestä niin tuli vettä kuin esterin
033102ass_1_prv.gif
Tämä sokeripala jäi sitten kotiin.

Asiasta toiseen, kuinkas kovaa työ yleensä päästelette niillä ajeluilla, kun taas joku kävi pöpelikön puolella? Ja ei tässä vissiin kovin montaa viikkoa ole kun kävi vastaavanlaisesti..
Ei siis mitenkään tarkoituksena v*ttuilla, kiinnostaa vaan onko mukana yleensä "hidasta ryhmää"
smile_org.gif

Asiasta toiseen, kuinkas kovaa työ yleensä päästelette niillä ajeluilla, kun taas joku kävi pöpelikön puolella? Ja ei tässä vissiin kovin montaa viikkoa ole kun kävi vastaavanlaisesti..
Ei siis mitenkään tarkoituksena v*ttuilla, kiinnostaa vaan onko mukana yleensä "hidasta ryhmää"
smile_org.gif
Jokainen ajaa sitä tahtia kun haluaa, ei ole mitään "ryhmiä".

Itse olen noissa monesti viimosen paikkaa pitänyt ja ainakin siellä on parhaimmillaan tultu tasaista 40km/h alle rajoitusten vauhteja - mutkissa jopa hiljempaa
biggrin.gif
Riippuu ihan täysin päivästä ja porukasta, porukka itse sen tahdin määrää.

Mulla ei ole tietoa miksi nyt on menty pihalle, tuo edellisviikkojen tapaus lienee tuo kun letkan vetäjältä lähti keula alta öljyläikästä.

<span style='color:blue'>Hännän huippuna enimmäkseen ajaneena TIEDÄN, että ei ole lainkaan
häpeäksi ajella rajoitusten ja oman osaamisen mukaisesti
</span>. Itse asiassa
näin juurikin pitää tehdä. Kuitenkin olen täysin puuttumatta aikuisten
ihmisten itsensä tekemiin päätöksiin niin kauan, kun niistä ei ole
vaaraa muille - tehkööt niin kuin parhaaksi näkevät. Itselläni riittää pinnaa
ajella vaikka 20km/h, jos niin haluan - olen jo siinä iässä, että saan ihan
itse päättää ... itse asiassa suurin osa teistäkin on varmaan jo siinä iässä ..
Minkäänlaista velvoitetta ei ole ajaa "tuhatta ja sataa" ... ei todellakaan ..

Itse kokeilin moottoriradalla ja totesin, että kovaakin näköjään pääsen,
jos niin haluan, mutta omalta kohdaltani totean, että "se" juttu ei ole
se mitä motoilussani tavottelen vaan pikemminkin fiilistely ... ROCK ..
lookaround_orig.gif

Jokaiselle uudelle tulokkaalle varmasti löytyy paikka ajeluissa
pienet ulosajot johtuu usein "sorasta" tai muusta vastaavasta
nopeusrajoitustenhan mukaan ajellaan, joskus joku unohtaa että suoran päässä on lähes aina mutka
062802jumpie_prv.gif

Olipas mukavaa ja ensikertalaisena voin sanoa, että jokaiselle löytyi vauhdin puolesta paikka siitä letkasta. Takapäästä aloittaneena ja siitä edespäin kivunneena oli keulaosaston vauhti "positiivinen" yllätys.

Back