• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 20.6 2007 Klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
..Muuten oisin kyllä tullut ..Mut olen jo Oulussa ja painun tästä mökille Ii:hin
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
...
Meinaatko Paha-Pirkon kanssa koko Jussin....? Varo - se ryyppää sut pöydän alle! Ja en määkään pääse... Kiviä on vielä niiiiin paljon potkimatta.... Kimppa-ajelu ois kivaa, mut....
confused_orig.gif
..Eihän sitä ny muijan pyörällä ku o tuo Smotokin....

Hyvälle näyttää, mopo on pesty (vahan vielä kun jaksais lätkiä), ilma näyttää hyvälle, mamma murjottaa normaaliin tyyliin
nixweiss.gif
biggrin.gif
, paikalle siis saavutaan mikäli ei huomenna sada
smile_org.gif

Jos ehdin ripustaa kawan valjaisiin etu kumin vaihtoa varten ajoissa, niin voisin tulla.. Tai sitten otan jonkun hitaamman pelin ja hakeudun hännille...
character0032.gif
Tuli tehtyä oikein "hieno" pukki etupään nostoa varten.. Nyt alkaa olla melkoiset varikkovermeet tallissa..
biggrin.gif

Rinkulat on auton kontissa menossa tokimoton suuntaan, eli toivoa huomisesta on..

Ihana päivä
tounge.gif
. Minä se osaan valita pesupäivät hyvin
062802jumpie_prv.gif
. 2 x pesu + 1 x vahaus = Taas himaan päästyä paskanen
withstupid.gif
withstupid.gif
withstupid.gif
.

No jos jotain positiivistakin, niin nyt tiedän mihin kohtiin pyörässä vahaa EI kannata laittaa
talktohand.gif
.

Miksen mä jääny aamulla rokuliin
lookaround_orig.gif
!!!

Mahtavaa, pilven hattaraa ei näy, paikalla siis klo 18:00
062802jumpie_prv.gif
.

Ps. Menen pesemään pyörän, älkää sit mua syyttäkö jos alkaa taas kohta vettä satamaan
cool.gif

Back