• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Lauantai 1.10.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JuuTuubista löytyy pikku videon pätkä reissusta  
talktohand.gif
033102bebe_1_prv.gif
Voi PERSE ku näytti makeelta! Ja mä patsastelin jollai v*tun maalaismarkkinoilla, jossa ei ollu ees ihmisii. Olivat vissii kaikki PK-letkas. Prkl
mad.gif

JuuTuubista löytyy pikku videon pätkä reissusta  
talktohand.gif
033102bebe_1_prv.gif
Millä nopeudella tuo videonpätkä oikein on? Vai johtuukohan se vain mun koneesta...
No joko on pk vauhdit noussu sitten viimenäkemän (duke ruvennu kulkemaan?  ;) ) Tai sitten on jonnin verran nopeutettu tuota.
Toi on kaikenlisäksi kuvattu letkan keskivaiheilta FJR 1300:sen suojista. Duke oli jo toisessa päässä odottelemassa tossa kohtaa  
biggrin.gif
biggrin.gif

Suopo repii nyt hiukan extrakatu-uskottavuutta fast forward namiskuukkelilla... Meille uskalla kukaan enää mukaan matkaan jos tosta kattelee Pk-menoa *räkättää ääneen*

tässä hiukan realistisempaa reissuntekoa, tosin kuvanlaatu on ihan suolesta.

http://www.youtube.com/watch?v=CLc12jgfF_A

No sitähän minäkin. Meinaan vielä muistan olleeni letkassa, mutta vauhti erosi kuvatusta
biggrin.gif

Kiitokset vielä täältäkin veturille ja kaikille mukana olleille.

Olin ekaa kertaa letka-ajelemassa, mutta lupaan etten viimeistä.
062802moto_prv.gif

No niin, jos joku sattui todistamaan sen mun leveän mutkan, niin mulle saa kertoa. Ja vaikka privana, niin ei tarvii tänne kaikille huudella. :P

F.

Back